Ruta de Xàtiva a Pla de Corrals

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por silvestret, 22 Oct 2007.

  1. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Algú coneix una ruta circular que vaja desde Canals o Xàtiva fins a Pla de Corrals? Si algú pot penjar el track o marcar-la en el google earth li ho agrairia molt. La penya vol fer esta ruta però no sabem per on anar.
     
  2. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Hola silvestret;
    jo conec un cami que va fins a pla de corrals i despres a quatretonda. Si vols ferla circular, pots tornar per beniganim i despres de bellus fins a xativa. Si t'interessa crec que tinc un track a l'ordinador de casa, a la nit tel puc penjar. Aixo si, el track comença a genovés.
     
  3. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    :amo Osti! Quina rapidesa. Clar que m'interesa. Quan pugues penja-lo i li pegaré una vista. Crec que hi ha gent de xàtiva que el fà al revés de com has dit tú,
    però passa res puc vorer-lo en el mapa i fer-lo en sentit contrari.
    Moltes gracies nangaparbat.
     
  4. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Holaaaaa!! :eek:la2
    Nosaltres ferem eixa ruta fa tres diumenges, encara que l'eixida era desde Manuel. Ferem el que diu nangaparbat (que ja ens explicaras eixe nom d'on ix :scratch ), anar per Pla de Corrals fins Quatretonda i tornar per L'Estret de les Aigües. Al post de Bikers per la Ribera i La Costera se'n parla de la ruta. Desde Xàtiva o Canals no sé per on anar. Ho senc.
     
  5. Varela

    Varela Tinker forever!

    Registrado:
    20 May 2007
    Mensajes:
    723
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Manuel (vlc)
    Perdoneu una altra vegada!! Ara que he vist la imatge de la muntanya he imaginat seria un cim d'Asia i ho buscat a Internet: El Nanga Parbat es la novena montaña más alta del mundo y la segunda más alta de Pakistán.
    :deal
     

  6. 19sOaD90

    19sOaD90 Destructor de patillas

    Registrado:
    29 Ago 2007
    Mensajes:
    1.545
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Aqui, en Torrent
    Se q lo q vaig a dir es una barbarie pero... algu sap alguna ruta wapa de València capital a Xàtiva??? xD si, es una locura, pero si algu a fet aço, magradaria que me diguesi per aon.
    Gracies!!Agur!
     
  7. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Exacte Varela, també es coneguda com la muntanya assassina perque es molt mala de pujar i es la que te la ascensió més llarga.
     
  8. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Bueno, i a tot aixo, adjunte el track. AVIS: El track original no passava per Pla de Corrals per aixo he afegit una variant que si que pasa per pla de corrals.
    Tambe comentar que el track va buscant sendes molt canyeres. En el cami entre pla de corrals i quatretonda, una vegada arribes a l'area recreativa de la bastida on hi ha una font, el track segueix una senda, a la que nosaltres coneguem com la senda del bou, perque un dia ens va apareixer un i tinguerem que pegar la volta. Eixa senda es molt canyera i trialera, teniu que estar prou forts i plens de tecnica per a ferla, si no, serà un calvari, ja que es de pujada. El tram de baixada es pot fer mitjanament be. Teniu la opcio de seguir el cami fins a quatretonda o fer la senda, el que desitjeu.
    Una vegada eixiu de beniganim, continua per el cami de la solana i va a buscar una altra senda que anomenem la senda de la solana. Ja voreu que el track us fara abandonar el cami per on circuleu. Eixa senda està més bona de fer que la del bou, encara que si ja porteu les cames cansades, ésta vos acabarà de rematar pràcticament, perque hi ha un tram de pujada prou duret, amb senda trencada i plena de pedres, i si encara teniu que tornar fins a canals...
    Finalment, anireu a parar a la via del tren, i per una senda que va paral.lela a ésta, baixareu fins a l'estret de les aigues en bellus, i ja despres fins a xativa o canals, etc...
    Com podeu veure, el track va buscant sendes a tota hora, enkara que fareu molts kms. de pista forestal. Això si, comptant amb el desnivell que fareu, i les sendes, la volta es prou dureta, pero a partir d'aci ja es cosa vostra. No recordava que aquest track fora tan dur, pero hui he recordat el mal dia que vaig passar, ja que x aquell entonces, jo començava a agafar la bicicleta.
    Be, i colorin colorado...
    Si teniu algun dubte o suggerencia ja sabeu.
     

    Adjuntos:

  9. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    Home, jo l'he fet, pero en tren XDDD. Deixant a banda les tonteries, no tinc ni idea. Tal volta intenta buscar informació sobre la via augusta. Se que pasa per Xativa i per aci he vist que va per camins, encara que en molts trams, coincidirà amb carreteres. Jo crec que ferla tota per cami, deu ser quasi imposible.
     
  10. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Gracies nangaparbat!
    Vaig a vorer els tracks en el google. Crec que en total tenim que fer entre 50 i 60 Km, així que quan la fem ja sabem a lo que anem.
     
  11. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Hola 19sOaD90!
    Jo no he fet mai el que dius, però sé que està el camí de Santiago que va desde València fins Santiago de Compostela i una de les etapes va de València fins a Xàtiva. A més, el camí està totalment senyalitzat, no va totalment per caminals i sendes, però totes les carreteres crec que son secundàries, lo bò es que no tens que anar per l'autovía.
    Vaig a penjar una recopilació en PDF de les etapes per a fer el cami de llevant fins a Santiago.
    Ja me diràs si t'ha aprofitat.
     

    Adjuntos:

  12. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    Nosaltres fem ixa ruta ixint desde l´olleria, desde Pla de Corrals fins a Genoves anem per camí asfaltat (hi ha un de terra????) i desde allí anem cap a la Cova Negra en lloc d´anar cap a Xativa

    Nanga.... el que tu expliques es el que posa lo de variant???? el guarde i un dia el prove.... igual el dissabte vaig per Genovés, els de la meua penya han quedat allí en uns de Barxeta
     
  13. nangaparbat

    nangaparbat RUSH

    Registrado:
    7 Mar 2005
    Mensajes:
    375
    Me Gusta recibidos:
    13
    Ubicación:
    Al sol de la Vall d'Albaida
    No tipotane, el cami de Pla de corrals fins a Genoves es per camí asfaltat, podrieu fer un tram de terra, pero tindrieu que pegar un poc de volta, sobre uns 3 o 4 km de més.
    Tot el que jo he explicat es el propi track. Lo de la variant era per anar fins a Pla de corrals, ja que el track original no pasa per alli. Ho vaig posar per si volien anar a esmorçar a Pla de corrals, o agafar aigua,etc. Si el fixes on comença i acaba la variant, es el tram que et comentava que es cami de terra, pero pegues una volta per a acabar al mateix lloc.
    Este dissabte treballe fins a migdia, que m'estic montant una de carretera i me fan falta eurets, quina llastima perque haverem pogut quedar i pegar una volteta. De totes formes, no se com estara l'oratge, anuncien aigua per al cap de setmana. Encara haure fet be de treballar.
     
  14. Tipotane

    Tipotane Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Sep 2006
    Mensajes:
    6.170
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    L´Olleria
    OK.... hem guarde el primer;)

    Jo espere treballar este dissabte també.... aixina per al proxim men vaig a Xest sense que puguen dir-me res:baile :baile
     
  15. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Si no plou, este diumenge farem esta ruta desde Canals que contant els kilometres, més o menys eixen uns 65. Osti! necessitaré una setmana per a recuperar-me, ja,ja,ja
     
  16. silvestret

    silvestret Novato

    Registrado:
    5 Mar 2007
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Costera (Valencia)
    Finalment el passat diumenge no vam fer esta ruta. La deixem per al proper. Ja vos contaré.
     
  17. 19sOaD90

    19sOaD90 Destructor de patillas

    Registrado:
    29 Ago 2007
    Mensajes:
    1.545
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Aqui, en Torrent
    gracies per les indicacions silvestret, ara toca paterase tota la comarca xD
     
  18. Enric Zamorano Gandia

    Enric Zamorano Gandia Novato

    Registrado:
    27 Feb 2008
    Mensajes:
    18
    Me Gusta recibidos:
    0
    Mira la pàgina de la penya MTB de Xàtiva "huinocaurem.iespana.es". Allí podràs trobar rutes xuletes per a GPS. Ara mateix només n'hi han dos, però en estos dies aniré afegint-ne més, en tinc moltes i algunes d'elles passen pel Pla de Corrals.
     
  19. elcrack

    elcrack Novato

    Registrado:
    22 Ago 2011
    Mensajes:
    25
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    Xativa
    Bon dia silvestret, no se si te servirá d´ajuda pero has pensat en fer el cami que fan els peregrins de la mare de deu que van desde Canals a Valencia a vore a la patrona. Si ells poden fer una ruta a peu segur que tu pots o fer ixa mateixa ruta o una que vaja per els alrededors de ixa ruta.

    :smile:
     

Compartir esta página