Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. moito_toxo

moito_toxo Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    So felicitrarvos pola festa que fixechdes, vese que o pasachedes como corresponde...... Ogallá ese San bicicleto teña para o ano a sua segunda edición.

Noraboa!!

2. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Po Ano Faremos San Bicicleto Outra Vez E Todo Aquel Q Veña En Bici Esta Invitado A Un Pincho.(limite 3000 Biciclistas) ...temos Que Avisar O Matadeiro Municipal .

3. jose bike

jose bike cabra montesa

Me Gusta recibidos:
    0
    LARACHA (A Coruña, Galicia, España, Europa...)

moy ben daqela esperaremos o ano qe ben, avera qe ir dar unha voltiña por ha:risa:risay

4. LEILOIO 1/2 DUCIA

LEILOIO 1/2 DUCIA siempre a fondo

Me Gusta recibidos:
    0
    Buenas a todos.
    Son o Clavículas!!!!........., comunicar que...., como xa adelantou tasende, os problemas de cabeza non tuveron arreglo, así que seguimos tendo un saco de tonterias grandísimo.
    Cuidado co porquiño do San Martiño en Lugo que vai ir moi fuerte.oik oik....

P.D:Voy a comprarle a mi hijo una Specialized FSR Enduro 08, pero mientras no tenga 18 para conducirla, se la cuidaré yo...., jajajajajaja

5. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Prefiero morir pedaleando que vivir sentado en el sofá....

6. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Juan ou Juan.... Estás ahi?, Juuuaaaaaaaaaannn......., que batman ha sacado las aletas
    ten cuidado....

7. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    me aburroooo....

8. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    douche forte carallo!!!!!!!!

9. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Jose bike xa nos podes ir contando como che foi o camiño de santigo , xa que 3 fijos anque hai dous mais facemolo o veran do ano que ven.

Scalpel para o ano creo que a faremos mais grande o tema do san bicicleto , anque non creo poidamos chegar a Panorama ou unha destas, pero bueno xa algun dos que anda por aqui fai teatro de abondo como para non ter que levar nin orquestras nin outros inventos ... oink oink jajjajaj

Leiloyo , xa me comuniquei coa veterinaria, oink , perdon coa compoñedora e xa che abriu conta ali jajjajaj

Ah e onte celebrouse o Master por parellas de padel da media ducia, con un asturianu" alacarayo de por medio ( que fixo parella con o que escribe ) e acabaron por infrinxirlle unha grandisima derrota a parella "mediaducia" e mais a outro escapado destos lares , alias " o notario " , foi tan jrande a derrota que tiñamos a impresion de estar tirando nos cartos vamos...

bueno un saudiño a todos jajaj

¿ falta alguen con quen deba meterme ? jijijijij

10. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Para que día teño vez na veterinaria?...., disfruta da victoria mentres esté combaleciente que despois...., romperei algo pero, ganar gano.

saludos varios, para todos menos pa un.....
    jajajajajajajja.....

11. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Un dia destes vou ir a xogar con vos, para ver se sodes tantos fenomenos tenisticos.
    Preparadevos para ir a lugoooooooooooo

12. TRISTRAS

TRISTRAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola buenas!!!!!!Faltoche eu, que pasa conmigo non te metes? Tes me medo...di, di a verdad... tes medo...compañeiro de camiño.

Un saudo a todos e arriba a MEDIA DUCIA.:burladia:

13. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
  14. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    mais fotos do san bicicleto o churrasco non se ve porque xa o.........comemos!!!!!!!!!!:vino

Adjuntos:

• mgl052.jpg
      mgl052.jpg
      Tamaño de archivo:
      119,3 KB
      Visitas:
      110
    • mgl076.jpg
      mgl076.jpg
      Tamaño de archivo:
      66,9 KB
      Visitas:
      109
    • mgl132.jpg
      mgl132.jpg
      Tamaño de archivo:
      100,5 KB
      Visitas:
      106
    • mgl140.jpg
      mgl140.jpg
      Tamaño de archivo:
      216,8 KB
      Visitas:
      109
    • mgl158.jpg
      mgl158.jpg
      Tamaño de archivo:
      203,8 KB
      Visitas:
      106
    • mgl097.jpg
      mgl097.jpg
      Tamaño de archivo:
      71,8 KB
      Visitas:
      106
    • mgl095.jpg
      mgl095.jpg
      Tamaño de archivo:
      88,7 KB
      Visitas:
      104
  15. MEDIADUCIA

MEDIADUCIA Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    :alloreto BUENO HOXE FOMOS DE ESTRENO UNS POUCOS DA MEDIA DUCIA E QUE MELLOR ESTRENO Q SUBIR A COSTA DOS CANS (UNHA DAS PEORES DE MONTENEME ),SOLO CHEGOU UN SUPERVIVIENTE ,DEBIU DOPARSE POR Q AQUELO NON TIÑA XEITO.FELICIDADES , NOS ALGUN DIA O CONSIGUEREMOS JEJEJEJE!!!!!!!!!!!!:laserkill

Adjuntos:

16. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    Vemonos na subida dos cans e peor q o xalo e algun dia subiremola animo!!!!!!!!!!!!

17. Francesco

Francesco Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Mera-A Coruña-Galiza-España-Europa-Hemisferio Nort
    Jelou. ¿alguen podería indicarme cal é ou por ónde transcurre esa subida dos cans?

18. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    moi dificil de esplicar francesco ,pero se eso cando nos cadre avisamoste,este fin de semana vamos a marcha de san froilan ,otlf da peña e 666714538,pero haber se algun compañeiro cho sabe explicar ,eso si e unha subida das peores q collin por diante.un saludo,

19. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    vamos por partes:

1º O Peña 1/2 ducia , alias "plasticos" voulle decir que coma sempre se deixe de lerias e veña a probar ou e que coa idade xa non temos as rodillas para esos trotes... jejej

2º A Tristas , alias "a rubia" que pasa !!! sonche as hormonas non ? jajjaj que te ature o de laracha :) normal que logo o pobre ande escapado nas marchas e te deixe un pouco descolgada .... mulleres .... jajajjaja

3º Media Ducia esta semana tas de tarde pa poder meter unha pachanga non ? ou era esta a semana de vacacions que ibas a pillar para non ir reventado no san froilan?

4º quen **** e Karajhio ????? de laracha teño poucas posibilidades :)

5º Francesco a subida esa dos cans ves dende razo e a verdad esta bastante escondida,se miras co google earth Latitud 43.2693° Longitud-8.71712°, nesa casa pillas a dereita por donde non parece que hai camiño , subes, e outra vez a dereita, sempre para arriba. eu so fun un par de veces, pero na ultima acordome que ia subindo andando coa bici de lao e seguia a pitar o pulsometro, o peor son os ultimos 20 metros.. so vin subir a daviciño por ali arriba.Latitud 43.2693° Longitud-8.71712°

6º Boas novas acaban de escribirme os de Lugo que pillan os dous reservas que lles habia enviado , vamos que Emilio e David para adentro !! o malo que este emilio ta todo o dia desconectao !!! Emi pilla o telefono... telefono... telefono... :)

e por ultimo , darlle as gracias a a Miguel de Arteixo que fixo unhas fotos guapisimas, so hai que ver mais arriba, hasta saen juapos alguns que Dios mio.... jajjaja que conste que conmigo intentouno pero nada de nada jajajja supoño que a lente non ta preparada para iso :)

ben despois de tan rico despertar :) deixovos a todos un ratiño :) e veremos a ver si podemos darlle un pouco a bici esta semana pa polo menos poder chegar os restos do pulpo :)

Aguriñooooo

20. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    cambio de nick son jack acordaste de min ,o q encontrou internet arrimado a ventana,o outro deixollo a plasticos q he mais veterano,tiñas q ver onte a leiloio como subia a sua bici(dun lado para outro)solo a subiu david eo plasticos faltaronlle 6m,os outros acompañamos a bici para q non ganara medo ,eso si tapavamoslle os ollos,abur !!!!!!!!!!!

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página