Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    TOMA FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!! xa estan as q faltaban de vimianzo,son a ***** esa xente,gracias,

Adjuntos:

2. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Como estan as pernas dos cans que vin subir onte agarrados a bicicleta????????????????????????????????????????????? :burladia:

A que jode tios e eu que xa estaba saboreando o churrasco cando de repente :rolf:rolf merdiña alo vai o cu o chan. Haber se vos mando esta tarde as fotos, que tiñades unha cara de sufrimento de .......................
    Disque a de Lugo e igual Jack Alo vai o churrasco o carallo

3. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Karajhio,,,,,,,,,,, de onda berzas quitaches ese nome ........... Temblabache o cuiño onte EHHHHH xa teño ganas de volver subir, o do churasco ainda segue en pe

4. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Imagen016.jpg

Hay xente que lle gusta dar un paseo polo monte a pe......................ja ja ja :saltarin

5. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    a uns daselle por andar en bici a outros por pasear ea outros por andar seeeeeeeeeeeeeeeeentados!!!!!!!!!!!!!!,e o do churrasco segue en pe 1/2 ducia pero eu tamen entro, pois esa costa teñoa debaixo dunha muela......

Adjuntos:

Última edición: 22 Sep 2008
  6. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    O churrasco con invitacion para as mulleres???????????????? creo que xa vou hoxe a trade facer un entreno...:laserkill

O da boca tan grandota de cor oscura digamos:mrgreen: xa pagaches ti a inscripcion??????????? pr si aforrei 20€ tio.

Esperade que vos ensino outro gerreiro en pleno descanso:malaleche pola tarde mais

7. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    jajaj Milio como te metes asi home, a ver si hai tempo e ainda busco unha de Betanzos na que ibas de paseo tamen coa bici de lao!!!! jjajajja

Bueno confirmaronme hoxe que tanto Emi e David poden ir , temos que ir pensando como vamos a repartirnos, que creo que Gabriel mais un servidor non vamos a estar para moito conducir con sendos bodorrios o sabado pola tarde...

Vistes a fotos do de lugo mailo recorrido?..... joeeeee todo pa rribaaaaa e logo todo pa baixooooo ¿ quen me vai empuxar dende o 39,71 ata o fin!!!

Adjuntos:

• perfil.jpg
      perfil.jpg
      Tamaño de archivo:
      23,2 KB
      Visitas:
      74
    Última edición: 23 Sep 2008
  8. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    pero poñedebos a traballar leches e resolvemos esto nos primeiros 20 km en lugo jajajja

ah onte sain a probar a roupa !!! e moi ben, ademas que as badanas esas son comodas eh Milio , que o outro dia comentabas que non o eran moito !!! pero bueno secadra hai xente con o cuiño mais delicado ca outros jajajjaja

joe e o karajhio este, xa lle tardaba onte chegar a casa para poñer algunha foto , !! o final esto de internete acabara con el !!! jajaj

9. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    o perfil da marcha debiu encoller na lavadora,eso non e normal,pero o pulpo vou chegar,o da 1/2 ducia non sabe con q esta falando ...vai comprando o churrasco

10. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    [YOUTUBE]http://es.youtube.com/watch?v=Tz-I_EOonXg[YOUTUBE]

toi probando pa meter aqui un video de youtube ..

es.youtube.com/watch?v=Tz-I_EOonXg

[YOUTUBE]_Bi8h0yn_MM[/YOUTUBE]

11. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Mira que me gusta como se quenta este tio, ese tal Karajhio que xa contaras que carallo significa. Para ir alo o monte de Lujo, eu en principio quedei con este rubio " como che diria eu" este que lle gusta mirar a temperatura do chan cas cachas moi a meudo. ( Que picon eres tio ) . Peroteño que falar con el ainda. Notase que o domingo quedou algo esgotado que no pode nin teclear unhas letras eiqui coa ducia de hovos.
    En fin falamos

Haber karajhio contame de onde sacaches o apodo, vichelo nunha revista de Trek ou que ?????????????

12. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    eu levo as bicis de moncho ,david,o asturiano leva 2 bicis q lle collen ,e bueno o de karajhio vino nunha pegata dunha fzr 600 xa fai moitos anos na concentracion de ponteceso e a verdad e q me molou,a q hora saldremos?

13. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    o domingo vas quedar helado jejejejeje!!!!!!!!!!!!!

Adjuntos:

14. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Pero e que non traballa nadie. Jack saimos as 5 para poder quentar un pouco as pernas:twisted:

15. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    traballo polas tardes ese e o meu problema e dexo q lle dixen o jefe q me dera unha semana de vacions para entrenarme para lugo e dixome q me entrenara aumentando o rendimiento ,q listos son os jefes como miran por nos.:laserkill

16. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    [YOUTUBE]_Bi8h0yn_MM[/YOUTUBE]

17. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Ahora en serio, que tal se saimos as 7, pero sen parar a tomar cafe en arteixo. ASi chegamos ali con calma e despois xa supoño que en lugo tamen toman cafe :vino, non?? Se non imos sempre co lume na cacha

18. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    vouuuuuuuuuuuume traballar media ducia que subironche a categoria antes un dominguero e ahora un aprendiz de glober ,felicidades ,por algo se empeza

19. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    q tasende estas apuntado para arteixo?,encontrei esta radiografia de media ducia ha verdad e q esta pensando sempre no mesmo,e un fan da peña ,,

Adjuntos:

20. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Indurain chamoute claviculas para quedar o domingo????

Xa lle jodin os rodamientos a roda de diante tios Levoa hoxe a de Julio haber se ma repara estilo F1

Quedan 14 dias señores, xa teño os billetes pa Tenerife.Haber se me deixa a muller ir a de Arteixo antes de marchar

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página