1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Descartar aviso

Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    TOMA FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!! xa estan as q faltaban de vimianzo,son a ***** esa xente,gracias,

Adjuntos:

2. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Como estan as pernas dos cans que vin subir onte agarrados a bicicleta????????????????????????????????????????????? :burladia:

A que jode tios e eu que xa estaba saboreando o churrasco cando de repente :rolf:rolf merdiña alo vai o cu o chan. Haber se vos mando esta tarde as fotos, que tiñades unha cara de sufrimento de .......................
    Disque a de Lugo e igual Jack Alo vai o churrasco o carallo

3. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Karajhio,,,,,,,,,,, de onda berzas quitaches ese nome ........... Temblabache o cuiño onte EHHHHH xa teño ganas de volver subir, o do churasco ainda segue en pe

4. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Imagen016.jpg

Hay xente que lle gusta dar un paseo polo monte a pe......................ja ja ja :saltarin

5. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    a uns daselle por andar en bici a outros por pasear ea outros por andar seeeeeeeeeeeeeeeeentados!!!!!!!!!!!!!!,e o do churrasco segue en pe 1/2 ducia pero eu tamen entro, pois esa costa teñoa debaixo dunha muela......

Adjuntos:

Última edición: 22 Sep 2008
  6. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    O churrasco con invitacion para as mulleres???????????????? creo que xa vou hoxe a trade facer un entreno...:laserkill

O da boca tan grandota de cor oscura digamos:mrgreen: xa pagaches ti a inscripcion??????????? pr si aforrei 20€ tio.

Esperade que vos ensino outro gerreiro en pleno descanso:malaleche pola tarde mais

7. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    jajaj Milio como te metes asi home, a ver si hai tempo e ainda busco unha de Betanzos na que ibas de paseo tamen coa bici de lao!!!! jjajajja

Bueno confirmaronme hoxe que tanto Emi e David poden ir , temos que ir pensando como vamos a repartirnos, que creo que Gabriel mais un servidor non vamos a estar para moito conducir con sendos bodorrios o sabado pola tarde...

Vistes a fotos do de lugo mailo recorrido?..... joeeeee todo pa rribaaaaa e logo todo pa baixooooo ¿ quen me vai empuxar dende o 39,71 ata o fin!!!

Adjuntos:

• perfil.jpg
      perfil.jpg
      Tamaño de archivo:
      23,2 KB
      Visitas:
      74
    Última edición: 23 Sep 2008
  8. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    pero poñedebos a traballar leches e resolvemos esto nos primeiros 20 km en lugo jajajja

ah onte sain a probar a roupa !!! e moi ben, ademas que as badanas esas son comodas eh Milio , que o outro dia comentabas que non o eran moito !!! pero bueno secadra hai xente con o cuiño mais delicado ca outros jajajjaja

joe e o karajhio este, xa lle tardaba onte chegar a casa para poñer algunha foto , !! o final esto de internete acabara con el !!! jajaj

9. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    o perfil da marcha debiu encoller na lavadora,eso non e normal,pero o pulpo vou chegar,o da 1/2 ducia non sabe con q esta falando ...vai comprando o churrasco

10. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    [YOUTUBE]http://es.youtube.com/watch?v=Tz-I_EOonXg[YOUTUBE]

toi probando pa meter aqui un video de youtube ..

es.youtube.com/watch?v=Tz-I_EOonXg

[YOUTUBE]_Bi8h0yn_MM[/YOUTUBE]

11. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Mira que me gusta como se quenta este tio, ese tal Karajhio que xa contaras que carallo significa. Para ir alo o monte de Lujo, eu en principio quedei con este rubio " como che diria eu" este que lle gusta mirar a temperatura do chan cas cachas moi a meudo. ( Que picon eres tio ) . Peroteño que falar con el ainda. Notase que o domingo quedou algo esgotado que no pode nin teclear unhas letras eiqui coa ducia de hovos.
    En fin falamos

Haber karajhio contame de onde sacaches o apodo, vichelo nunha revista de Trek ou que ?????????????

12. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    eu levo as bicis de moncho ,david,o asturiano leva 2 bicis q lle collen ,e bueno o de karajhio vino nunha pegata dunha fzr 600 xa fai moitos anos na concentracion de ponteceso e a verdad e q me molou,a q hora saldremos?

13. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    o domingo vas quedar helado jejejejeje!!!!!!!!!!!!!

Adjuntos:

14. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Pero e que non traballa nadie. Jack saimos as 5 para poder quentar un pouco as pernas:twisted:

15. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    traballo polas tardes ese e o meu problema e dexo q lle dixen o jefe q me dera unha semana de vacions para entrenarme para lugo e dixome q me entrenara aumentando o rendimiento ,q listos son os jefes como miran por nos.:laserkill

16. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    [YOUTUBE]_Bi8h0yn_MM[/YOUTUBE]

17. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Ahora en serio, que tal se saimos as 7, pero sen parar a tomar cafe en arteixo. ASi chegamos ali con calma e despois xa supoño que en lugo tamen toman cafe :vino, non?? Se non imos sempre co lume na cacha

18. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    vouuuuuuuuuuuume traballar media ducia que subironche a categoria antes un dominguero e ahora un aprendiz de glober ,felicidades ,por algo se empeza

19. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    q tasende estas apuntado para arteixo?,encontrei esta radiografia de media ducia ha verdad e q esta pensando sempre no mesmo,e un fan da peña ,,

Adjuntos:

20. Peña 1/2 ducia

Me Gusta recibidos:
    0
    Indurain chamoute claviculas para quedar o domingo????

Xa lle jodin os rodamientos a roda de diante tios Levoa hoxe a de Julio haber se ma repara estilo F1

Quedan 14 dias señores, xa teño os billetes pa Tenerife.Haber se me deixa a muller ir a de Arteixo antes de marchar

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página