Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    ENCONTREI A BICI Q ANDABAS BUSCANDO ,DO MESMO COLOR Q A TUA,DIXERONME NA TIENDA Q ERA PA XENTE Q LLE GUSTA PASEAR NAS MARCHAS E XA LLE DIXEN Q MA RESERVARA Q O CLIENTE IBASE ADACTAR MOI BEN.:comor3

Adjuntos:

• APA.jpg
      APA.jpg
      Tamaño de archivo:
      99,9 KB
      Visitas:
      71
  2. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Pero vexamos emi, quen pon disculpas, so estou a avisar que vou ir dopado , vamos que anque leve o chocolate ( comestible ou fumable ) tendriasme que charmar por tlf pa que volva pa tras a levarcho.. ¿ disculpas donde?

veremos a ver quen aguanta a tronada o domingo as 2 na comida ? ajjajajajja

que barato e falar !!!!

3. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Vaya pedazo pepino lle acabas de mirar, el mirando bicis de tropecentos euros... ademais pidelle de acesorio o saco pa levar o chocolate home !!!! que non sempre imos a estar nos aqui , eu pa levalo e ti pa darllo.

ademais que leva a foz que a el lle gustou tanto cando probamos as orbea de carbono..

:eek:la2

Última edición: 26 Sep 2008
  4. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Gustoume o que dixo o tasende. Mellor esperar a domingo as 2 haber quen come quente. Que ben o pasades conmigo eh

Carajhio, hoxe pola tarde vou facer un entreno de 2 horas se queres vir a chupar roda saio as 5 da tarde, faise estensible tamen o da bocaza esa de coor.

Ainda que vos pique e igual carrapuchiños, despois xa se sabe o que toca:twisted::twisted::twisted::twisted: chupar a roda de atras claro esta:laserkill:laserkill
    non sei se poñer unha camara na tija para ir grabando as caras de sufrimento que traedes detras, ainda que, pensando mellor ainda me sobra tempo para dar a volta e sacarvola photo, porque a velocidade que vides:rocker:rocker:rocker:rocker

E o Leiloio esta desaparecido. Este si que e un biker, esta o caladiño coma o raposo e despois xa veras o domingo... Unhos alaridos de porco da festa e logo asi que non o ois e que xa desapareceu, por diante claro. Haber se lle copiades a estratexia tios:pirat:pirat:pirat:pirat:pirat

5. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
  6. LEILOIO 1/2 DUCIA

LEILOIO 1/2 DUCIA siempre a fondo

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno bueno, como están los foreros, me voy a comer un pulpo y un churrasco que te cagas, para ir abriendo boca :saltarin

Nos vemos en las cunetas, no me da tiempo a responder todas las .... de este foro, solo decir que lo mejor es la liebre que vamos a tener en Lugo, pero bueno ya se sabe que con una buena liebre siempre se arriman buenos conejos.

Acordaros de llevar una cámara de fotos, que va pasar un cerdito muy rápido y veloz.....

jajajajaja.
    Viva el buen rollo en la PEÑA MEDIA DUCIA.
    Besos...

7. TRISTRAS

TRISTRAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hi!!!!que fas tasende? Hoxe non me ves visitar?

A!!!Antes que se me olvide, espera ahï, dos puntos.

Primeiro: non teño as hormonas revolucionadas, (xa as caLmo eu,, vale!)

Segundo: o de laracha xa me aguanta "cando pode" + cando eu quero "tamén".

Terceiro: O de laracha xa estará algo cansado de esperarme, pero desde aquí tamén quero decirlle que se acabou o veranito, e todo o que leva consigo, a partir de ahora caña a tope, idesmos enterar os da media ducia que e TRITRAS.

Despois de todo esto, un bikiño a todos...GUAPOS!!!!

8. jaime27

jaime27 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola son Jaime
    Este era eu de pequeno

9. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    si señor ,haber se o sabes facer de grande tamen.

10. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    Hoxe dia 27 a xente de bodas outra de despedidas ,de camping ....pero toda esta xente pensando no mismo a marcha de lugo de mañan,tranquilos colegas tou eu aqui para dar animo .espaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabilade mañan !!!!!!!!!!! Vemonos as 7 da mañan coa roupa de combate preparaos ,listos ....

11. jaime27

jaime27 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Acabo de chegar de facer unha salidiña en bici o monte neme.
    A pedreira tal e como a conociamos non existe (salvo nos recuerdos),ahora parece casi unha autopista.
    Creo que para a proxima vez que suba ao monte neme, pola antigua pedreira, vou coa a bici de carretera.
    Espero que coas chuvias do inverno volva a recuperar algo do seu espiritu salvaje.
    Pois nada ahora habera que subir o monte pola subida dos cans ....
    un saludiño chavales
    que tal en lugo???

12. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    en lugo bastante ben a verdad q tiña camiños bonitos e tuvemos de mecanicos varias veces,en fin fomos para disfrutar

13. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    empezade amodo !!!!!!!!!!!!!!reconozco q me sacastes unha foto pousando o pe pero aljen tirou unha monda de platano e resvaloume a roda,empezade amodo!!!!!!! q teño armamento pesado ...

14. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
  15. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    xa se fai larga esta semana,coas ganas da churrascada q me prometeron ...este domingo vemonos as caras na subida dos cans

Adjuntos:

16. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3

1º a TRISTRAS.... que eran dous puntos ou tres!!!

2º Alterada si que andas non sei si por hormonas ou o que sea pero bueno ... quen acabou onte con un litro de auga polo corpo mentres comiamos fun eu e por encima estaba sin Calzons ... jajajja

3º Claro agora que foches a de Lugo poste cuca co de laracha, "cando pode" + cando eu quero "tamén". .. .. joe cando falei eu con el pa que te deixase vir non tabas neste plan... jajjajajja Animo David, farei unha plataforma biciclista para apoiarte contra esta muller !!!! jajajaj

4º teño que aplaudir a tua actuacion parando o xefe mais a toda a marcha na saida despois do avituallamiento !!! Bravo !!! pero vas a ter complicado o de cobrar a paga extra de decembro que non creo que se olvide de esto eh!!!

Bueno pois conmigo suelta o armamento pesado ese que medo ningun eh!!!!!! e tio que non podes mais , si resbalou a roda ... pois probas a darlle o pedal de novo , sabes? o que mais me jodeu e que caeras tan baixo como pa.. BORRAR UN DOCUMENTO GRAFICO DE TAL CALIBRE que si, habia unha foto contigo de lado saindo a pasear coa bici... por favor ,... e logo queres ganar un churrasco subindo este domingo a dos cans... que pasa temos que ir antes a barrer a gravilla...

bueno respecto o Clavi,, tio que entre os teus alaridos e o perfume que deixaches o sair da mesa empezo a pensar que seas unha cousa rara da natureza.... jajajajja

aiaiai un saludo especial o señor Xulio que o final se dignou a levar un par de rodas de 2.00 , pero sin palabras repecto as suas maneiras de escapar o principio e despois do avituallamiento... jajjajaj aunque tendo que ir o lado de Leiloio ,.. un ten un caché que hay que cuidar.... jajajja

Bueno bou currar un pouquiño e logo continuo expresandome.... jajajjaja E importante rirse que para chorar xa chegara o tempo

Bueno o certo e que nos rimos mazo e que o pasamos moi ben ,

Última edición: 29 Sep 2008
  17. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    vou visitar a trezze14 haber si fago bo del ....tasende hoxe hai padel.....

18. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3

Confirmado padel de 7 a 8 , acabo de reservar vale , aisao quedas, xa falei co notario e ia a falar con BBV :)

veña saudiños e a trezze14 `pois sin mais palabras... que xa o debo de raiar con tanto veneno... pero tio vai sendo hora de que o platanos volva a andar na bici carajo !!! que seguindo asi non tes dereito nin a vir a cea de navidad ! que nos intoxicas a todos!! e a ver si te picas de unha vez que aqui tou moi solo , e todos estos me meten de leches ..

Notario xa fixen mencion do chaval que se mollou pola tua culpa no subforo dos de lugo , pero bueno pa proxima facemos un bote pa levar unha toalla para persoas como esta.

19. LEILOIO 1/2 DUCIA

LEILOIO 1/2 DUCIA siempre a fondo

Me Gusta recibidos:
    0
    Saludos a todos, en especial a nenaza de karajhio, que estas feito unha nenaza, e si vémonos o domingo na dos cans pro eso si, vou levar a cámara de video e vamos subir de un en un, por se tiran mondas de plátano, para que non che estroven..., hai ese churrasco.

Esa tal Tristras, que se ve moi forte, tamén pode vir a dos cans demostrar o fuerte que vai....
    jajajaja....
    Tasende,normal que metera un bufo, o pulpo estaba moi picante, ademáis eran as bombas de palenque para celebrar que Alonso ganou unha carreira un ano despois.

Bicos e abrazos para todos.

20. trezze14

trezze14 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    mamoncetes o domingo vemonos na dos Cans eu xa vou o sabado preparar as cousas,
    levade as navallas

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página