1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Descartar aviso

Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. trezze14

trezze14 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    non vos preocupar polo postre xa o levo eu

Adjuntos:

• Bitch.jpg
      Bitch.jpg
      Tamaño de archivo:
      12,7 KB
      Visitas:
      65
  2. LEILOIO 1/2 DUCIA

LEILOIO 1/2 DUCIA siempre a fondo

Me Gusta recibidos:
    0
    Tan pronto puxen o mensaje de antes, algún xa foi entrenar, non deben querer quedar mal que non se sabe nada deles....

Ese churrasco, xa me uleeeee!!!!!!!!!!.

3. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Por certo... que vos parece a idea de facer un calendario semidesnudo, estilo bomberos, para vender e facer pasta para a Peña.

Eu deixo a miña panza a disposición da (peña), sen ser mal pensados que nos conocemos.

QUero respostas...

Tristras, ti tamén podes participar.....

4. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    bueno no me lo puedo creer trezze14 ven o domingo,,,,haber si e verdad!!!!!!!!!!!!!!mentras deixovos esta fotiño ,non sei algun non se ve moito pero bueno !!!!!!!

Adjuntos:

5. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    jooooooooooooooooooooooose volve!!!!!!!!!!!!!!!

6. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    vea ainda non vira a foto pero avisaronme, elojo , non podias poñer unha sin o "mal raio me parta" bueno supoño que é unha iluminacion divina ou algo asi jajajjaja desprendo moita luz, vamos como o porquiño despois de comer desprendendo...

vamos si ven Josi a dos cans , vamos ... seri aa leche, pero sinto diciros que nanai de la china, eso ta claro que non , entre a de telas de araña que lle ten que sacar a bici e todo iso ... e mais: ES UN RAJADO

bueno voume hasta a de Julio a aguantar a treboada un rato...jajjaja e despois o 2º open international de paldel media ducia, jajajjaja veremos a ver si karahio e mais o notario aprenderoin algo.. aguriñoooo

7. trezze14

trezze14 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    alguns creo que votan de menos verme as cachas

8. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno señores como vistes non fixen leña das arbores caidas :rolf:rolf que foron varios.
    Xa vos dixen que habia que tomar nota da estratexia de Leiloio que vos dou unha merecida clase. E decir tamen que o Sr do afrito de carbono , Armstrong pos colegas de toxo, tamen dou unha clase de estratexia.

Estou desexando que chegue o domingo para ver como se queren resarcir alguns...:saltarin:saltarin:saltarin pero hai que joderse tios en Lugo pasou o que pasou, viuno todo o mundo mundial e como di Lobato que vain tomando notas osque as teñan que tomar. :burladia::burladia::burladia:

Haber Jose levamos unhas cervezas e un pouco xamon para ver como se matan na subida dos cadelos??????? A verdade e que xa habia ganas de verche as cachas o

Un saudo os que estan tocados da moral tamen :crybaby:crybaby:crybaby

9. TRISTRAS

TRISTRAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Teño una pena....
    eu non podo competir por ese churrasco que hay en xogo o domingo...Porque seguro que o ganaba eu...instinto de muller...dijocho eu...

Teño una boda o día anterior e vai ser que eu non creo que este en situación de pelear por ese premio.

Gracias a todos por recollerme ese pedazo de trofeo de Lugo.

10. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    xa o sabia eu ,a xente en contra miña e solo por meter un pouco de lume o axunto....vou levar un pouco de churrasco nesta carretilla ,total dame tempo ....:laserkill:laserkill:laserkill:laserkill:laserkill

Adjuntos:

11. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Sei que as bodas van durar todo o ano ou que. Tristas se non participas na subida podias traer o caterin, falas cos da boda e que che den algun marisco das sobras, para motivar a CARAJHIO.:comor3:comor3:comor3

12. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    JOEEEEEE ver a trezze con pelo no tiene precio jajajaj veña Josi animate a vir anque sea pa rirnos un rato que e po que valemos tamen,anque dou fe en deixar que pie o pulsometro , pero bueno por moito que pie serei dos que pague o churrasco . Ah onte estiven con Julio , señor do carbono ... jajjaj e tamen se apunta a subida dos cadelos, pero pediriavos que nada de entrenos secretos nin nada de eso ... que xa vos estou vendo..

Milio , pero xa estabas escribindo as 7 e media da maña!!! joe joe que si que tas picado , jajajja pero vas caer de cus de novo co cal ...

O do calendariao semidesnudo .... tio que nin regalandoo !!! creo que non teria moito futuro ¿ provaches a mirarte a un espello ? date conta que probablemente nos limitaramos a vendelo na feira de carballo a un colectivo con unha idade moi moi alta .... jajajja

Onte padel de novo !!! ver sacar a Karajhi no tiene precio , masi que sacar zoupache cas bolas... jajajjaj pero bueno foi mais competido pola deixadez do meu compañeiro mais a miña propia, pero o final gañouse no ultimo intre polos pelos!! quen queira ir probar ou xogar ... xa sabedes ..

Tristras deixa de queixarte de bodas e de todo eso anda !! e a ver si teu mozo da señales de vida , que tanto traballar non e bo , se non os medicos non se xubilarian !!!

veña aguriño ¿ Karajhio xa te levantaches ?

ah teño un super video de como facer saques no padel para lesionar o contrario !!! vou intentar cortar os mellores momentos para saber todo o que non se debe de facer cando sacas neste deporte,. e vaya pelotazo che metiu onte o asturianu jajjajajja

13. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Buenos días a todos...

Primeiro. Decir que me alegro mucho de la vuelta de Jose al ruuedooo.....
    Segundo. .....
    Tercero. Nos vemos el domingo.
    Cuarto. Vayan ustedes guapos que tendré la cámara de video preparada.

Y creo que ya está bien de tanta escusa con las bodas, que sabemos que es todo una escusa, señorita Tristras.

Besos a cucha abrazos o vertedeiro....

14. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
  15. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Xa despertou a bestia...., máis ben a galiña.
    jajajjajajajajaja....,
    e veña lume.

16. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    ui ui q me chove por todolos laos!!!!!!!!!!!!!!:laserkill:laserkill:laserkill

Adjuntos:

17. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    E che o que haiiiiiiiiiiiiii.............

18. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Quen ganou o master de padel onte?

19. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    :saltarin:rocker

20. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    non mo adjuntou...., no se debe poder.

q pena, vouvolo enviar,haber quen ten mási punteria.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página