Rutas de los "PROS" y jet-set de CARBALLO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por tasende, 15 Sep 2008.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    arijoooooooooooooooon votame unha man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!co corpo q tes estos o domingo xa non veñen

2. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    :laserkill:laserkill:laserkill

Adjuntos:

3. Arijon

Arijon Master&Comander

Me Gusta recibidos:
    0
    Upsss que caladiños estades todos hoxe. Mais de un seguro que está adestrando para o domingo. Total para o que lle vai servir!!!. Eu xa teño moi claro que ei de facer o que poida ainda que estou pensando en levar unha parrilla, unhas cervexas e unha cámara e esperarbos arriba. Eso sí que alghen traia algo que botar na parrilla.

4. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    tou collendo fotos para facer o calendario 2009 .se tedes algunha chula pasadema!!!!!!!!!!

Adjuntos:

5. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    charlle ,breicooooo...breicooooo ..charlle!!!!!!!!!!!!!!

6. tasende

tasende Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    karajuio que **** facias xa levantado as 8 da maña ,... Joe non che descansa a cabeza eh!!! ajjajaj

a ver .... Cantos fostes a entrenar xa? seguro que esta hasta os topes a maldita subida esta semana jajajaj e vou chegar eu e pulirvos a toodooss ajjajaj

Arijon , ti eres o central ese que xogaba sin camiseta o dia de san bicicleto e que poñias medo cando te poñias a correr non ? jajjajajja

Saudiñosss a todos , o domingo levo unhas rodas novas de 1.50 que os ides a cagar como dea subido :) e vou ir a roda de leiloio a ver si tan forte esta... claro ta... detras de Emilio non , si volve a caer de cús secadra me leva por diante jajajja

!! Que barato e falar !!

ah e hay que incribirse antes do 6 que sae 2 euros menos a de Arteixo !!! ou que pasa so vou a ir eu mais Emilio ....

7. Peña 1/2 ducia

Peña 1/2 ducia La Perla I

Me Gusta recibidos:
    0
    Haber chavales que estiven onte na sasociacion de empresarios que che joden o bolsillo e dixo algo que ten bastante xeito.

Os que poñan o pe a terra entre todos pagan a escote o churrasco de todo o mundo.

xa sabemos a quen lle toca non???????????????????

Carajhio non tes parada ti a amis fhotoshop e faiche xeito pasar hoxe as 8 a ver se collemos algunha antena????? chamote despois

O venres entreno ilegal xa o comunico. vou ir gradar o toxo para que non poñades disculpa o domingo

Tasende vas ter que buscar outro avatar, porque me parece pequena a boca da foto, en comparacion co que che vexo escribir.

Leilo o final creo que nos melloran a oferta do frisonoble. Churrasco cada domingo despois das saidas, ainda que non deamos o callo, total comparannos cos da peña media ducia e non hay color

8. TRISTRAS

TRISTRAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    TASENDE EU SEINO!!!!!!

O JACK E + O DE LARACHA CREO QUE QUEDARON PARA IR HOXE O MEDIO DÍA. ASÍ QUE XA SABES QUEN ESTA ENTRENANDO PARA O DOMINGO.

AQUÍ O QUE NON CORRE, VOA, AVISO!!!!!!!!!

:eek:la2:eek:la2:burladia:

ADEMAIS QUE CHULO VAI QUEDAR ESTE ANO O CALENDARIO, O DE TER TEMPO LIBRE É A *****.....

SAUDIÑOS A TODOS.

AVISO!!!O DOMINGO SE NON ACABO PELEXA DE TODO, VOU PA SUBIDA(CON VESTIDO E TACÓNS) E ESPEROS ALÍ, CON CAMARA DE FOTOS, E ANIMOVOS PARA TODOS.:joystick:joystick:joystick:joystick

9. TRISTRAS

TRISTRAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Oiu, oiu, oiuuuuuuuu, media ducia.....

O de laracha tamén quere ir, así que anotao na lista dos inscritos da primeira subida internacional dos cans..

non te olvides....

10. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    o da laracha subiu a dos cans cunha man sola .......uuuups non dixen nada,ata mañan malladores das conetas.:rabbit

11. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    bueno vou pa cama pero deixovos este invento,non sei subirei o domingo con el por que hoxe fun na miña cabrondale e foime bastante light.Quero decir sen problemas.

Adjuntos:

12. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    xa deixo caer as primeiras bombas apartaaaaaaaaaaaaade!!!!!!!!!!!

Adjuntos:

13. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    Idioma

Este es un foro en castellano y por tanto los mensajes han de ser expuestos de forma que todos podamos comprenderlos. Ello no implica que se permitan expresiones concretas en otros idiomas mientras ello no perjudique el entendimiento del contenido del mensaje (saludos, despedidas, formulas idiomáticas, etc.).

14. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    [YOUTUBE]62dkwi-c6K8[/YOUTUBE]ejem...como iba diciendo buscando en el baul de los recuerdos encontre a leiloio con su primera montura e ahi su grito tan peculiar

Adjuntos:

Última edición: 2 Oct 2008
  15. LEILOIO 1/2 DUCIA

LEILOIO 1/2 DUCIA siempre a fondo

Me Gusta recibidos:
    0
    xa te collerei nunha boa....

Ademais, xa verás como sube esa bici o domingo.

16. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    Última Noticia:
    Emilio no aceptes por ahora la oferta del Frisonoble que el Domingo va haber ojeadores de otros clubs importantes.

Despues de dar unha lección a más de uno este próximo domingo, me voy a retirar por unha temporada debido a un pequeño problemilla personal.Pero eso si, cuando vuelva os daré más caña todavia.
    Por lo que ya anuncio, que mucho a mi pesar, no voy acudir a la marcha de Arteixo.

Karajhio, nos vemos en el monte el domingo, bueno eso..., si no...., pisas una monda de plátano y paras.
    Acordaros que Tododeporte estará allí.

Saludos a los buenos y a los malos.

17. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    media ducia despues de mirar en diversas tiendas me aconsejaron q por tu altura esta bici se adapta muy bien para subir a dos cans este domingo.....:laserkill:laserkill

18. karajhio

karajhio cabrondale.

Me Gusta recibidos:
    0
    y al señor tasende esta con las ruedas de 1.50 .verguenza me daria!!!!!!!!!!!

Adjuntos:

19. LEILOIO 1/2 DUCIA

Me Gusta recibidos:
    0
    El karajhio felino Español, se relaja despues de una intentona de subida a la mítica cuesta dos cans en Monte Neme.

Más tarde se da un baño y se transforma en un mono campestre, observen como se relaja en el agua.:laserkill:bond.

Mas adelante.... veremos como se entrena en sus ratos libres.Se despide de ustedes Felix Rodriguez de la Puente.

Adjuntos:

20. famenejra

famenejra Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hola se me escucha!!!!!!!!!!!!!......este domingo estare con el armamento pesado .....sii !!!!!!!!!con un jamon de pata negra a quien llege primero!!!!!!!!!!

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página