É que hai que ter poucas luces para sair de noite. Non te preocupes, se non podo estar ás 9.30 pa despedirvos pégoche un toque para darchas antes.
Te agradezco que avises,.... ya estoy entrenando y tengo el gusanillo, pero ese día tengo un compromiso. Un saludo y que lo paséis los tres muy bien.
yo no puedo ir ala nocturna que me voy por unos dias el domingo nos vemos como siempre pasarlo bien , el descenso semiurbano lo vi esta mañana y el tramo de monte aun esta en construccion ,pero va a quedar muy agresivo y el tramo siguiente para adictos al vuelo jajaja
otro que no va a poder ir a la nocturna, caguen.. lo del descenso si que promete intentare echar una mano en lo que pueda, si hay reunión el sabado hablamos. pasarlo bien . saludos
Si es de cerveza me apunto!! Lo malo es que me temo que la caña que le meteis no es de esa....creo que va a ser demasiado...
Gracias Antonio,iremos mas de tres.Pena que no puedas venir,estarías entre amigos,que a alguno ya lo conoces de hacer la Gr.Pero bueno,hay mas marchas y ya coincidiremos.Pásalo bien,cuídate.Saludos
Hola chic@s: Ante todos saludos. He visto que estos dias habeis ido por punta couso. El otro día fuí yo tambien con la intención de bajar hasta el faro, y fue imposible. Pasé el portal que estaba abierto, pero luego me encontré unos perros que acojonan... He leido por ahí, que esto es bastante habitual. ¿os ha pasado a vosotros, o hay alguna otra forma de llegar al faro?.
Ola javigalego: é habitual, outra cousa é que sexa legal. Eles non poden cerrar ese portal xa que é unha vía pública (antes soía estar pechado). cando poida hei colgar un trozo dos planos do catastro, porque aí indícase que vías son públicas e cales non.
De certo, teño entendido que incluos hai sentencias xudiciais o respecto do que comentas Marajota. O que pasa e que estes tios teñen moito morro, e tiran pola porta do medio e poñen uns cans cabróns para que nos acojonemos e non pasemos. Por iso pusen o tema no fio, porque non estaria mal, darlles un pouco de caña a estes tios. Non sei exactamente como facelo, pero seguramente teriamos face que o Concello se implicara no asunto.
yo ya va por dos veces que tengo que salir por patas de couso con esos bichos detrás una de ellas incluso bajando de la bike y poniendola por medio si no que se lo pregunten a almofrei menuda descarga de adrenalina y todo por el capricho de unos ..... animo peregrinos que lo paseis bien en vuestra aventura ya ireis contando
En este enlace veredes o mapa do catastro, podedes movervos collendo a ferramamenta da man da parte superior e acercarvos coa lupa. Coa lupa que ten un cuadradiño fas rápidamente zoom sobre a zona en que dibuxes un cadrado. Cando chegas a estar moi cerca distingues as parcelas e camiños. Co menú desplegable, seleccionando ortofo sigpac, vése con foto aérea e distínguese ben. Non sei se o interpreto ben pero o portal está xusto antes das casas 177 e 178. No lado oposto hai máis casas así que creo que xa é a urbanización. O camiño sería público mentres está blanco, creo, un pouco máis lonxe que esas casas pero non ata o faro, creo. mapa catastro zona couso
Creo o gran dia xa é mañan ;-) JPS.310 e Lapierre 210 espero que todo vos saia ben, teñades unha boa ruta libre de incidenes, o clima sexa benevolo con vos e permita poidades disfrutar do camiño e mais da experiencia, que envexa me dadeeeess!!! Un aperta compañeiros e sorte
Bueno, lista de inscritos para la nocturna del viernes: TUCHIS DIEGO DONECIÑO DA TOXEIRA PICHON ¿Nadie más se anima?