Roque, si al final en lugar de llevar el coulotte y el maillot va a se mejor llevar funda y botas altas para salir contigo por esos montes de dios.
Pois boa falta facía unha funda porque saimos juapiños do medio das silvas. Saimos 5 de Cangas deixando as nosas vidas nas mans de Roqueponte. Belén, San76, fchapela, eu mesmo e o propio Roqueponte chegamos puntuais ao riló. Dudouse se ir aos muiños de Santa Cristina ou baixar a Bueu. Ao liarse para sabir a Coiro fixo que se optase por Bueu. E diredes, cal é o posible lío para subir a Coiro? Un par de rampas imposibles e un par de camiños sen saída son a explicación. O curioso é que Roqueponte sempre di "no es nada" ou "vamos rectos hacia allí" pero é o primeiro en desmontar cando cheira a dificultade. O caso é que seguimos con ritmo ata a zona de Meiro, onde comezamos a baixada cara Bueu. Baixada bonita e divertida, cunhas silvas sen moita importancia chegando aos muiños para pequeno avituallamento. Tras cruzar a carretera seguimos baixando pero unhas escavacións inesperadas fannos desviarno e ter que subir por un carreiro que quedará anotado para incorporar á baixada a Bueu. Tras disfrutar da auga enriquecida polo calcio dos osos dos mortos (iso di Roqueponte da fonte onda o cemiterio de Bueu) saímos cara a Beluso. Aquí é onde un servidor comezou a sentirse mal, falto de forzas, sen aire. Vou quedando atrás e digo que hei volver por carretera pero Roqueponte insiste en que non vale a pena, iremos polo camiño máis corto e fácil. Baixamos a Bon e subimos pola pista pedregosa que baixamos na ida da marcha do ano pasado. Unha vez arriba báixase un pouco e chégase cerca do campo de San Amaro. Aquí báixase unha pista sospeitosa: moito escombro de obra e vexetación invadíndoo. Belén cae no medio do escombro sufrindo cortes e golpes. Seguimos baixando e a cousa empeora coa aparición dos toxos. O camiño acaba desaparecendo, media volta e empuxar bici para arriba rascándose de novo. Finalmente atópase o desvío que pasamos de largo que, en só 100 metros, déixanos plácidamente no roteiro, na parte alta antes de chegar a Menduíña. Roqueponte segue sen deixarme irme por carretera así que sigo o ritmo como podo alternando múltiples carreiros e atallos zigzagueantes ata Liméns. Finalmente seguimos polo sendeiro da costa ata Cangas case sen tempo para ducharme e irme de cena ao Portujés, viños, concerto da Tuna rastafari... estou moooooorto. pd: Roqueponte, os comentarios son con todo o cariño, gracias polos descubrimentos, que sabemos que é duro explorar. Eu saín tres días seguidos, case sen molestias da ciática pero vese que neste terceiro as forzas quedaron un pouco xustas.
Marajota, vaya suplicio te hizo pasar el Roque. Pobre Mimosa, hasta ella acaba por los suelos.., si es que más dificil no se puede hacer. Por cierto, el domingo en el riló a las 9:00.
Hola chavales, la verdad es que hoy ya me encuentro mucho mejor, el miercoles no sabía si era Carmen de Mairena, o el Cuñaaaaao:cunaoo, o una mezcla de los dos. Bueno si no hay ningun inconveniente espero salir el domingo, eso si con mas cuidado, por lo menos mientras me acuerde lo de la caida del martes. Que creo que me acordara por lo menos durante un mes, que es el tiempo que tengo de dentista. UN SALUDO Y NOS VEMOS EL SABADO EN LA REUNIÓN
que razon tienes marajota, como nos puso el roqueponte, y hoy para acabar de macharcar, salidita con andopor y el primo de moaña de roqueponte, 52km con final de pajara total, casi no doy llegado a casa
ánimo peregrinos. Recordo a baixada da Cruz de Ferro con moitísimas pedras soltas. O animalio do Alberto iba tan rápido que casi escaralla a roda, menos mal que estaba diego para unha reparación de emerxencia. Non parastes arriba, na aldea hippie? son moi amables. por certo: mañán sairei a unha hora moi razoable, sobre as 10. Se alguén se apunta, que avise porque si non, non paro xa no riló.
Non sei a que todos a tanto laiarse, cando un vai con tio Roque, xa sabe o que vai, nada de enganos ou polo menos o pliego de exoneracion de responsabilidade civil que che fai firmar antes de sair, debia facer pensar un pouquiño no que ven despois. :-D E broma Roque, xa sabes eu sigote a donde sexa, bueno a ti e a Serafin :-D Belén espero no te hicieras mucho daño, no puede ser los chicos de Roque estén en dique seco al tiempo . Un saudo
¡Hola Chicos!Como veo que no sabeis como estoy, estoy bien,con mas arañazos que un disco de vinilo y algún corte pero nada que me impidiera hoy entrenar de nuevo.Me he encontrado con Gaspi y su Chica entrenando en secreto estos dos en bici y yo corriendo con unos sufridores. Juan, le deben de estar pitando los oidos de mis alaridos.Para que no me digan que sarna con gusto no pica porque me gusta mucho salir con vosotros pero si que me pican las silvas,toxos y hortigas. Gracias,por vuestra paciencia y por aguantar todas las quejas de mi parte sobre todo Tuchis y Juan.
Nenos, non creo que poida ir á reunión hoxe. Xa me contaredes mañán á mañán das novidades e do que se pode facer para axudar.
novena etapa villafranca-samos, primeros chupitos de licor cafe estamos en jalisia, tocalle o carallo
holas!!! si entrenar en secreto es ir desde La Piedra Alta hasta el "bosque encantado" a ver el "castillito" y hacer el recorrido en 3 horas; pues SI, me llevé la chavala a entrenar un poco; pero como que no vale la penar repetir porque al llegar solo hacia quejarse del dolor que tenia en los chochis, calculando ya 2 o 3 dias sin mojar por molestias en la zona.... :-( ¡¡ O QUE ME FALTABA !!! Mañana no voy a poder ir a dar la vuelta porque tengo que ir a una Comunión, que lo paseis bien y ya sabeis, ir armados con " fousiñas " que este Roque quiere ir limpiando caminos y montes .
Bueno chavales, hoxe foi a miña volta ao dominguerismo. Ao pasar lista había moitas baixas e só eramos 12 no riló. Tiña a esperanza de que aparecese algún novato, un crío, un inexperto, un coxo alguén que me dese a oportunidade de ir tranquilamente no vagón de cola pero alí só había ciclistas expertos e preparados que me vían con ollos ensangrentados: querían aproveitar a miña baixa forma para torturarme. Faltando o guía oficial, fixen eu os honores de propoñer ruta. Para estar ao nivel dos grandes maestros propuxen subidas infernais, desvíos sin sentido, silvas a tutiplén, estrujas, lameiras, extravíos. Creo que din a talla, o xoves espero asistir a outra clase do profe. Subimos ata monte aberto e a mitá da subida do paralaia (desviámonos no segundo merendero). Xa en monte aberto Nacho ía sufrindo e colleu unha alternativa máis asequible. Calleja sufriu moito nos primeiros quilómetros, porque non collía temperatura (ten o termostato regulado para Extremadura). Tiramos cara de Hermelo, onde a néboa dáballe un aspecto fantasmagórico á aldea. Dende alí escollemos, por suposto, a subida máis dura ata a Cruz sen que se presentara moita oposición no grupo: ides sobrados. Alí creo que Nacho tivo un pequeño encontronazo escroto-sillón baixando unha trialera pero baixamos sen incidentes. Baixamos dende a cruz por uns senderiños divertidos, un pouco sucios e ao final complicados ata a estrada. Tras cruzala tivemos un pequeno lío de camiños. Invocábamos o espírito de Roqueponte para que nos iluminase no descubrimento da baixada boa ata Bueu. Ao final solucionamos a papeleta con poucos rascazos. Tras cruzar a carretera case en Bueu catamos un tramo novo moi interesante, que aportaba ración de lama e estrujas ata chegar ao centro. Nunha das fotos vemos a Doneciño coidando da súa pel delicada dándose un tratamento de hortelán para as estrujas. Aquí déixanos Nacho, creo que para buscar unha volta a Cangas sen subidas ou sin ciclistas locos buscando rutas complicadas. Na volta subiuse a Beluso e Bon para incluír unha, a todas luces innecesaria, subida dura e pedregosa. Unha pequena baixada un pouco sucia para deixar as marcas de rigor na pel e xa estamos no GR para seguir por Menduiña, Aldán e Liméns. Na foto de grupo faltan Nacho e Anxo, que nos acababa de deixar, e xa disfrutamos cun agradable paseo á beira do mar para acabar unha ruta duriña e variada. Uns 35 quilómetros que, con algunhas melloras, poderían ser o noso memorial algún ano. Duriña, con boas baixadas e bastante diferente ás anteriores, un éxito seguro. Por certo: PICHOOOON, BESBEEEEEELLLO. Non o ides crer, estes sacrílegos non santifican os domingos, nadie se quedou a tomar unha caña así, en vísperas de Darbo: en que mundo de depravación vivimos!
muy dibertida a ruta do domingo,una bajada a bueu facil e larga para sacar el mono de bajadas esta muy bien como se nota que estamos en festas e demais porque de los que nos juntabamos los domigos solo unos 12 no esta mal porque son menos aberias y problemas benga ,,animo pergrinos que lla os queda poco ....
Divertido domingo, 12 fieles a nuestra afición, los demás de resaca lúdico-festiva. El Marajota de anfitrión, uffff.., fixemos máis kms pra adiante e pra atrás que toda a ruta en sí. El Calleja después de la rampa del 30 % tuvo un golpe de calor que lo dejó postrado en el suelo, cajona.., mira que vir a Cangas a sufrir co ben que estaba eu en Cáceres facento tropecientos kms a mi ritmo. Non me quero olvidar da pasada que nos meteu ao final o Pichon,.. uuffff....,cómo andaba onte....no coche que o levava..., jejejejeje. Qué decir do Nacho., cada domingo con unha burra nova, non lle da collido nunca o trancanillo a nosa forma de andar. A próxima vez a de vir coa moto, que esa non lle falla nunca.., "contijo cariño.., ao fin do mundo...y..más alla.." Este menda ten as pernas cheas de jranos da merda das estrujas, foy unha trampa do Marajota..."...Pasade por eiquí que é a zona limpa...", decía o cabronazo.
Quedei con besbello mañán ás 5, se alguén quere un paseiño de tarde, que se veña asta o riló. Lapierre: O godo, Santa Cristina? que estades facendo vós? a min eses sitio non me sonan, estaredes dando algún rodeo ou nós pasamos demasiado rápido por algúns sitios?
Señores, ya estamos de vuelta. Han sido unas semanas de absoluta desconexión con todo, como era de esperar y a juzgar por esas fotazas veo que siguieron vds. con sus escapadas. Me ha dicho un pajarito que este verano incluso se pudo ver a algún despistado del pelotón naranja rodando por tierras burgalesasunky http://picasaweb.google.es/villasus...hkey=Gv1sRgCJrhtofN8I3Zcw#5508741310933018466 Saludos
buenas abelux me alegro de que estes de vuelta, aprobecho para comentar en el foro si alguien se quiere apuntar para hacer una ruta por las medulas que sera el dia 19 de sep, llendo a dormir y a pasar el finde a las inmediaciones, si alguien esta interesado que lo comente que la ruta promete. un saludo