que os recupereis pronto los que estais malos y los que estais bien.... con la noche que se presenta, que sea leve feliz 2011:defiesta:defiesta:chinchin:chinchin:mrgreen::mrgreen::loco:loco
feliz año compañeros del pedal que este año nos traiga mas trialeras y descensos con peraltes pasarlo lo mejor posible ,
FELIZ AÑO A TODOS Estupenda la ruta de ayer para despedir el año, para lo poco que ando últimamente me encontré bien y disfruté incluso por el tramo de asfalto subiendo la Fraga que no conocía. Buenos senderos y mejores pistas (quitando el dichoso tramo imposible de rodar, claro está) bajadas rápidas y divertidas y senderos colmados de hojas que presentan el monte realmente hermoso, y el día espectacular. Lástima de alguna rama que me dejó algo matrecho el cambio. Me quedo con la imagen de varios aguerridos bikers rodando por el suelo a escasos metros del bar de María, nada más encarar la primera rampita de tierra...¿casualidad o exceso de queroseno en la bodega de carga? Espero que todos los contusiandos estéis bien. La verdad que estaba todo muy resbaladizo y peligroso. Lo dicho, un placer volver a ver caras y conocer otras nuevas. Saludos
ALAS 9:00 O LAS 9:15 O LAS 9:30 EN EL RELOJ MAS TARDE NADA HABER ME SUPONGO QUE SERA A LAS 9:30 PORQUE LA JENTE NO ESTA PARA MUCHO TROTE ??????¿¿¿¿¿¿¿¿?????????¿¿¿¿¿¿¿¿??????????
que buena la ruta de hoy al final nos juntamos una buena tropa parecia que no ,pero la jente aparecio al final y una ruta chula en el paralaia
Mañán, ás 9.30 no riló. Eu non sei se irei pero esa é a hora oficial. Deixo fotos da accidentada ruta de onte, que xa me volveu a vida á cámara, de hoxe non teño pero había un par de reporteiros de luxo. 31-12, subida á de María E sobre a ruta de hoxe: Impresionante poder de convocatoria, gran comezo de ano, espectacular bautizo de década! Ás 10.20 saíamos 6 auténticos fanáticos que non saben respetar nin a solemnidade do finde ano. Xa comezábamos a esquivar zombis traxeados cando aparece mister Datoxeira, a quen nin os anos, nin resfriados nin fin de nos lle quitarán os animos xamais. Supoño que tomaría a ración extra de aspirinas (confesonos o suplemento) e arrancando. Cruzamos o paseo para ir subindo o rejato das saíñas. O delicioso carreiriño deu despois ó asfalto para chegar á pista que nos elevaría á gloria de aninovo. Pronto se viron as intención animosas de Mimosa, que ía dando tiróns e vacilando ao persoal, pero xa estamos medio vacunado das picadas, aínda que Tuchis e Racso tamén amagaban con irlle a roda. Eu tranquilo atrás con Pichón e Datoxeira, tamén fchapela nos visitaba a veces. En varias ocasións pasamos a uns paseantes, que nos collían gracias ás largas paradas de cortesía. Xa na subida comezaron a sonar os móbiles e ameazaban con chegar máis insomnes que tamén querían espabilar o novo ano xirando as vielas, apretando os pedais e deixando as pegadas no monte. Xa na cruz disfrutamos da gloria dunha mañán cálida e despexada, sen nada de vento e relaxámonos ata a chegada de Roqueponte, e un par de veteranos, xuntando así a decena. Con Roqueponte as sorpresas están aseguradas así que se baixou polo xabarín e algún camiño novo para chegar aos muíños de Bueu. Aquí non se descendeu máis senón que se remontou a portela. Xa era a unha, os apurados por carretera e os visiosos aínda lle subimos algo para lanzarnos facendo slalon polo camiño dos marcos (así bautizado porque vai seguindo uns marcos pintados de rojo ata pasar por riba do túnel de Coiro). Foron vintepico quilómetros para unha maravillosa mañán para ver chegar o ano cos amigos, o monte e a bisi. Felis 2011
Pasádeo ben, eu mañán non podo teño visita duns amigos e levareinos de ruta... xa sabedes que tipo de ruta: veñen de fora, non coñecen os furanchos....
Feliz año a todos! Marajota: como siempre muy chulas las fotos. Menos mal que no hay ninguna de los accidentes después del "avituallamiento"...pero a quen se lle ocurre meternos polo monte despois de un viño tan bó Mañana nos vemos.
FELIZ 2011 Buen comienzo de año. Me gustó el sendero que abrieron para marcar los marcos. Os dejo las fotos de esta mañana. http://picasaweb.google.com/112405063109407409699/Paralaia01012011?feat=directlink Sed buenos...
que buena pinta tienen esas fotos! yo también ando siempre con la compacta en la mochila cuando voy a andar en bici
un pequeño video del año pasado unas salidas diferentes,,[video=vimeo;18348260]http://vimeo.com/18348260[/video]
Hola compañeiros do pedal aqui podeis ver las fotos que pude sacar el viernes, http://picasaweb.google.com/118033140218386405504/FotosDoViernes#
uno mas de la mitica marcha del paralaia,,[video=youtube;Gsu96ui38gk]http://www.youtube.com/watch?v=Gsu96ui38gk[/video]
Gracias por las fotos a todos, saqué alguna con el móvil, ya colgaré. Fran, cojonudos los videos, dignos de hacer afición. Saludos