# Rutas por la Península del Morrazo #

Tema en 'Galicia' iniciado por foki-clan baikers-, 25 May 2008.

1. Ángel Lago

Ángel Lago Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Feliz 2011 a todos!!!

2. alatak

alatak Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    que os recupereis pronto los que estais malos y los que estais bien.... con la noche que se presenta, que sea leve feliz 2011:defiesta:defiesta:chinchin:chinchin:mrgreen::mrgreen::loco:loco

3. JPS.310

JPS.310 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    FELIZ 2011 PARA TOD@S, nos vemos el domingo.

4. fchapela

fchapela Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    feliz año compañeros del pedal que este año nos traiga mas trialeras y descensos con peraltes pasarlo lo mejor posible ,

5. abelux

abelux Descubriendo plato chico

Me Gusta recibidos:
    18
    FELIZ AÑO A TODOS

Estupenda la ruta de ayer para despedir el año, para lo poco que ando últimamente me encontré bien y disfruté incluso por el tramo de asfalto subiendo la Fraga que no conocía. Buenos senderos y mejores pistas (quitando el dichoso tramo imposible de rodar, claro está) bajadas rápidas y divertidas y senderos colmados de hojas que presentan el monte realmente hermoso, y el día espectacular.

Lástima de alguna rama que me dejó algo matrecho el cambio.

Me quedo con la imagen de varios aguerridos bikers rodando por el suelo a escasos metros del bar de María, nada más encarar la primera rampita de tierra...¿casualidad o exceso de queroseno en la bodega de carga? ;)

Espero que todos los contusiandos estéis bien. La verdad que estaba todo muy resbaladizo y peligroso.

Lo dicho, un placer volver a ver caras y conocer otras nuevas.

Saludos

6. nidazo

nidazo Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    29
    Strava:
    Feliz año chicos, ya estáis tardando en poner la ruta de mañana, que tengo mono!!!

7. fchapela

fchapela Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    ALAS 9:00 O LAS 9:15 O LAS 9:30 EN EL RELOJ MAS TARDE NADA HABER ME SUPONGO QUE SERA A LAS 9:30 PORQUE LA JENTE NO ESTA PARA MUCHO TROTE ??????¿¿¿¿¿¿¿¿?????????¿¿¿¿¿¿¿¿??????????

8. fchapela

fchapela Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    que buena la ruta de hoy al final nos juntamos una buena tropa parecia que no ,pero la jente aparecio al final y una ruta chula en el paralaia

9. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Mañán, ás 9.30 no riló. Eu non sei se irei pero esa é a hora oficial.

Deixo fotos da accidentada ruta de onte, que xa me volveu a vida á cámara, de hoxe non teño pero había un par de reporteiros de luxo.
    31-12, subida á de María

E sobre a ruta de hoxe:
    Impresionante poder de convocatoria, gran comezo de ano, espectacular bautizo de década!
    Ás 10.20 saíamos 6 auténticos fanáticos que non saben respetar nin a solemnidade do finde ano. Xa comezábamos a esquivar zombis traxeados cando aparece mister Datoxeira, a quen nin os anos, nin resfriados nin fin de nos lle quitarán os animos xamais. Supoño que tomaría a ración extra de aspirinas (confesonos o suplemento) e arrancando.
    Cruzamos o paseo para ir subindo o rejato das saíñas. O delicioso carreiriño deu despois ó asfalto para chegar á pista que nos elevaría á gloria de aninovo. Pronto se viron as intención animosas de Mimosa, que ía dando tiróns e vacilando ao persoal, pero xa estamos medio vacunado das picadas, aínda que Tuchis e Racso tamén amagaban con irlle a roda. Eu tranquilo atrás con Pichón e Datoxeira, tamén fchapela nos visitaba a veces. En varias ocasións pasamos a uns paseantes, que nos collían gracias ás largas paradas de cortesía. Xa na subida comezaron a sonar os móbiles e ameazaban con chegar máis insomnes que tamén querían espabilar o novo ano xirando as vielas, apretando os pedais e deixando as pegadas no monte.
    Xa na cruz disfrutamos da gloria dunha mañán cálida e despexada, sen nada de vento e relaxámonos ata a chegada de Roqueponte, e un par de veteranos, xuntando así a decena.
    Con Roqueponte as sorpresas están aseguradas así que se baixou polo xabarín e algún camiño novo para chegar aos muíños de Bueu. Aquí non se descendeu máis senón que se remontou a portela. Xa era a unha, os apurados por carretera e os visiosos aínda lle subimos algo para lanzarnos facendo slalon polo camiño dos marcos (así bautizado porque vai seguindo uns marcos pintados de rojo ata pasar por riba do túnel de Coiro).
    Foron vintepico quilómetros para unha maravillosa mañán para ver chegar o ano cos amigos, o monte e a bisi.

Felis 2011

Última edición: 1 Ene 2011
  10. da toxeira

da toxeira Miembro

Me Gusta recibidos:
    5
    Marajota digno de valorar,nunca en tan pouco describir unha cronica tan completa. Saludos

11. nidazo

nidazo Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    29
    Strava:
    OK, pues anotarme, me jode por el madrugón, pero allí estaré. 9.30 en el reloj de Cangas.

12. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Pasádeo ben, eu mañán non podo teño visita duns amigos e levareinos de ruta... xa sabedes que tipo de ruta: veñen de fora, non coñecen os furanchos....

13. san76

san76 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    buenas chavales , ante todo feliz 2011 a todos ,

14. pink painter

pink painter Miembro

Me Gusta recibidos:
    5
    Feliz año a todos!
    Marajota: como siempre muy chulas las fotos. Menos mal que no hay ninguna de los accidentes después del "avituallamiento"...pero a quen se lle ocurre meternos polo monte despois de un viño tan bó :)
    Mañana nos vemos.

15. RACSO

RACSO Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    34
  16. nidazo

nidazo Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    29
    Strava:
    que buena pinta tienen esas fotos! yo también ando siempre con la compacta en la mochila cuando voy a andar en bici

17. fchapela

fchapela Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    un pequeño video del año pasado unas salidas diferentes,,[video=vimeo;18348260]http://vimeo.com/18348260[/video]

18. NUBENEJRA

NUBENEJRA FURA FOLLAS

Me Gusta recibidos:
    0
  19. fchapela

fchapela Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    uno mas de la mitica marcha del paralaia,,[video=youtube;Gsu96ui38gk]http://www.youtube.com/watch?v=Gsu96ui38gk[/video]

20. abelux

abelux Descubriendo plato chico

Me Gusta recibidos:
    18
    Gracias por las fotos a todos, saqué alguna con el móvil, ya colgaré. Fran, cojonudos los videos, dignos de hacer afición.

Saludos

Compartir esta página