Muy guapas las fotos y sus fondos, la ruta, muy bién, exigente, válida como preparativo para el Requesón. Lo mejor , el grupo que nos juntamos, y sin problemas mecánicos en toda la ruta, !qué suerte¡. Marajota, te estás especializando en esto de los traks y de fotógrafo. Que os traigan muchos "juguetitos" los Reyes a todos/as.
Que ben, Meira existe, benvido NUBENEJRA. Por certo, xa estou inscrito e pajado pa o requesón así, alá imos a meterlle caña ao corpo. trad Que bien, Meira se manifiesta, bienvenido NUBENEJRA. Por cierto, yo estoy inscrito y pagado para el requesón así que, vamos allá a meterle caña al cuerpo.
Eso, calor en inverno... e todo sexa costa abaixo e por asfalto.... o mundo ao revés. VAMOS A SUFRIR. En Meteogalicia dan ceo completamente despexado pero con moito frío. Onte fun ao Decartón de Santiago e vou facer un novo experimento coas mans con doble guante: o de dentro fino e que transpira, a ver se me sobreviven as mans.
Para fotos: Daslle a Ir a avanzado. No botón onde está o clip abres unha ventana hai que darlle a un dos botóns de Examinar para buscar o archivo no teu ordenador. Cando xa escolleches todos os archivos que queres subir daslle ao botón de Adxuntar e a esperar un ratiño, que vai lento. Hai un tamaño máximo por archivo que vai explicado na parte de baixo da ventana
Lo mismo digo, bienvenido NUBENEJRA, cada vez somos más los del grupo que estamos en el foro.:globero
unky Repeito está KO, a navidad foi máis forte ca el. Creo que tardará uns meses en volver a ser o mesmo. Repeito, que sufriu máis estes días? o estómago, o fígado, a cartera ou a cabeza, porque seguro que as pernas non :dragon Repeito está ko, la navidad lo derrotó. Aún tardará tiempo en volver. Que sufrió más repeito, el estómago, hígado, la cartera o la cabeza? porque seguro que las piernas no :boxing
Marajota, pués al final viene al requesón, !qué¡ ¿cómo te quedó el cuerpo?, sorpresa en la alineación....jejejejeje
Eu creo que vai pasar como con Huntellar e Lasaña, que non os deixan alinear nos partidos importantes de verdá