Ahí vanos meus zapatos novos: collina ás 8 e media e ás 9 xa estaba rulando. Unha pequena nocturna ata Aldán para ver se así era capaz de durmir despois. Mirad mis zapatos nuevos: tras cogerla a las nueve y media ya empecé a rular a las 9, con nocturnidad y alevosía, si no, no iba a ser capaz de dormir
Domingo en los callos prueba de fuego para esa Lapierre 314, por cierto tienes cara de flipadillo jejejejejejeje.
Pois claro que iba flipado: entre a bici e que era a primeira vez... que saía de noite. Moi recomendable, vas tan alerta que desconectas totalmete de todo o que non está a dous metros de ti, unha experiencia moi boa e que repetirei pronto con máis luces e camiños máis lonxanos da civilización
hheeeeyyyyy...marajota.....tremenda montura, ya vemos que no te resististe a probarla..ahora "a escachala"..y que diego te dea otra...
Esa burra ten que dar moito antes de escachala. Sobre a hora de saída será mellor que propoña Doneciño, que é o único serio entre nós. Se é por nós, sejuro que chegamos tarde por dar unha voltiña máis na cama. Supoño que coas 8 da mañán sobra ¿non? Esba burra tiene mucha tela, no me hables de escacharla. Respecto a la hora de salir vamos a esperar a que se manifieste Doneciño, que es el más serio de todos ya que si es por nosotros, seguro que llegamos tarde por dar una vuelta más en la cama. Con las 8 de la mañana ya iremos sobrados, no?
Máis ou menos, sóemos zapatearnos na estación de autobuses. Espera a que se confirme a hora e vémonos alí o domingo. Iso si, o sábado pola tarde eu NECESITO facer unha primeira proba paralaica da Zesty (pola mañán estarei petado despois de sair o viernes). Unha baixada suave para acostumarme a ela antes de meterme o domingo polo descoñecido.
bueno chavales, mañana os informo de la hora para el domingo, lo que está claro es que será en la estación de autobuses, mañana hablaré con diego por la furgo, si fuese necesario llevaría yo la mía, por ahora están confirmados REPEITO, MARAJOTA, PABLO, JPS310,LAPIERRE 210, DONECIÑO, no se nada de Diego, nacho y Manuel. Mañana pongo algo en el foro para confirmar hora pero me parece una buena hora las 8:15 AM.
Diego, creo eu que non vai ser... confirmáronlle a rotura de menisco e opérano a semán que ben. Falamos mañán. Parece ser que Bolaloca e Mon tamén aparecerán por alí, igual hai que levar algún coche.
yo a mucho pesar no voy comer los callos,tengo comida con la familia quinielistica y no son callos precisamente
es mejor que me dejes la lapierre conmigo,no vaya a ser que se te ralle o algo por el estilo, :dragon
Bueno chavales, aunque creo que ya estais todos avisados, el foro vale para informar: Diego llevará la furgo con lo que en la de él pueden ir 5 , yo llevaré la Tourneo que pueden ir hasta 3 y por si acaso está Joxiusta con la berlingo que puede llevar a 2 ó 3.c3 Hora de reunión en la estación de autobuses para tomar un café antes de salir: 8:00 aprox., yo quedé con JPS 310 de recogerlo cualquiera de nosotros en la rotonda de meira a las 8:30.:idea: Los confirmados son: Diego, Repeito, Marajota, Pablo, JPS310, Manuel, Josiuxta, Doneciño.:deal Según lo que dice Lapierre 210 ¿no vienes?:dragon
Lapierre 210,son suso,deisoche o meu teléfono.Si podes chámame que quero falar contigo..615284588.0u si non pon ti o teu e chámote eu.