non o melenas no vai a ir, fixemos parte da ruta e a verdad e que o terreno esta moi blando de dios e nalgunha zona xa non e poza senon e un lago jajajajajajaaja cubre a bici hasta o amortiguador nalgunha zonas jejejejeej e algun subida xa nn e subida seno un pedregal pa subir a pé jejejejee pero hay que sufrir de vez en cando
percheron as rodas que dis ti que son estas Mavic Crossmax ST Disc 6-Bolt Wheels 2010 | Buy Online | ChainReactionCycles.com non estan nada mal pero eu se as fora comprar eu compraria estas outras que veñen sendo o mismo precio e pesan moito menos as st pesan 1615g e as sl pesan 1520g Mavic Crossmax SL Disc Centre Lock Wheels 2009 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
estan estan de chachis pirulis ademas rodamientos standar Mavic Crosstrail Disc Wheel Set 2010 Only £351.00 y la mitad en precio
bbuufffffffffffff yo si tubiera pasta para comprar unas ruedas yo compro las mavic SL sin dudarmelo porque me encantan
Pero si lo único que hicieron es ir pabajo, tengo que aprender yo a eso, aunque claro los pross son los pross.
buuf en arteixo moi ben auga por aqui, piscina por ali, camiños que eran case rios cruzar un rio en plena enchente............ e pouca mais que contar aparte dos 2 xogos de pastilla que me papou a bici jejjejejeje unha pena no vires vos que o hibades pasar moi ben jejejejejjeje por certo os escarpins moi quentes de dios pero................... non lles gustaron nada as pedras xa racharon algo pola punteira jejejeejejejejejeje
algo hay por aqui, elogo ti que tiñaslle medo a auga donte Álbumes web de Picasa - jose bike - Kdd de arteix...
a auga non,ás pedras...e a resaca,je,je,je. mala combinacion!!! por certo,PERCHERON,os zapatos van ben para a bici...para camiñar son peligrosisisimos.
Pues ya sabes, quedas invitado a aprender a bajar con los pross. Jejeje aúnque yo también recuerdo alguna que otra subidita, no sé si el resto de pross también.... :whistle:whistle