No se, pero lo de llegar a comer na casa yendo con jose bike a malpica por Mopnteneme y no se cuanto más va ser que no.
quevaooooo sobre 60km salindo as 8:30 ven se chega a casa as 3 eso si con un ridmo constante jejejejejeje o jueves se nn chove pola mañan vou facelo o mellor e xa contarei cantos km desnivel...... ten en total
Eu apuntome pero ten que ser o domingo pola mañan. Por certo esa ruta une varias de bici, pero habria que revisar por que hay rutas mellores pa ir en bici e que o final van o mesmo sitio. Por certo que pola playa si que se pode ir en bici, depende da marea eu xa o fixen varias veces, e toda unha experiencia. xa falamos.
haber scalpel o puente estase acercando e nos sen programar ainda unha ruta pa facer algun dia deses hay unha opcion que lle temos ganas luis mais eu que e a de ir desde ferrol a san andres de teixido ida e volta (se nn dese tempo a volta fariase por carretera) Wikiloc - ruta Ferrol-San Andres de Teixido ida e volta (A Coruña) - Caranza, Galicia (España) - GPS track admitense sugerencias jejejejejejeje
O puente si pero eu teño que quedar o fin de semana ca filla asi pois o puente pa min e lunes, o sabado e domingo toca quedar en Carballo city e sair por aqui. Ademais toca sair en lapierre
escusa o que nn queres e levantarte tan cedo jejejejejejejeje a por certo o puente tamen e martes jejejejejje
jose e chavales, cando volva a tar por ahi facemola seguro que xa tiña ganas de facer unha ruta pola costa da morte con uns poucos kilometros............temos que chegar a donde pasa a de ruta vimianzo, que aquel trozo despois do avituallamiento da praia esta chulisimo .....
***** hasta camelle pois xa lle podes ir dando caña que queda lonxe de carallo. hasta e xa vo é que pa ir desde laracha nn esta nada mal.
no se ir hasta malpica ben sei ir ahora o caso e encontrar un compañeiro de ruta e se nn o encontro pois fareino solo
que? non sale nadie por ahi, onte fixen uns 30 km polo pardo (donde vive o principe) e aqui non hai barro e é un pouco aburrido.................a lama mola!!! moluti que corpazo tes carallo, (no video me refiero) jejeje!!
haber que los los super PROS y compañia salen mañana por la tarde a andar en bici o quedan en la casita al abrigo
aqui nada entre que chove seguido, outros votan dia diante do portatil jejejejejejejeje nn sale nin dios. fomos onte renato mai eu cara zona de baldayo caion barrañan arteixo e pasamolo ben. ti nada na casa do campo mais no pardo non hay nin a primeira subida (polo menos nas zonas que estuben eu) e e un aburrimiento, e vo pa coller fondo asi e que despois ves paqui e nn hay quen te colla, tes que tirar cara a serra e xa veras como nn te aburres jejejejejejjeje
soandres, que fas na casa? non viches as noticias? hai unha marcha polo centro de madrid para protestar porque non hai carriles bici e para encordiar un pouco os conductores, xa tiñas que estar alí!!