Cinta aislante, cinta aislante.... Dezasete, para non mollar os pes o primeiro que hai que facer e non meterse os charcos cando un os vé coma se fora unha de dezaoito. Que tí o ver auga envenenaste, e non somos submarinistas... jajajaja
Dezasete: Ti as levar ben xente como che certe a lunes... Ti e máis os teus colegas andades argallando cousas que non teñen traza e os que venden os neoprenos non son tontos... A cinta aislante da noxo vercha nas pernas e utilízase para os enxertos mayormente. jajajaje
Hola Pancho podría ser algo como esto http://www.sxs.cl/tienda/product_info.php?products_id=913&osCsid=r475tn1an02knqot6ib8u9nt94 Un saludo
Aunque puestos ya, este completo no estaría nada mal http://www.mscbikes.com/components.php?idioma=CONS_CAS&familia=0065 Que os parece??
Pues sí, exactamente algo como eso. De hecho eran los Endura los que quería comprar, pero estaban agotados en mi talla. Los míos son: http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Altura_Ladies_Night_Vision_Cycling_Trousers/5360044978/ Lo del mono ya me parece demasiado
eu pensara en cortar unha tira da parte do brazo dun guante de goma, destes largos, colocala por encima do calcetín e coa perna para que non entre auga por arriba, que se ciña a perna pero qeu non aprete demasiao... este venres non curro e vou a Martiña(vou provar con un calcetin bo por dentro haber se non enfrian), haber se non chove, en meteogalicia pon ovofrito...
Yo tengo un pantalón impermeable del decathlon, 12, no cala el agua, le pongo un par de cinta aislante cerca de las bielas para que no roce y a salir a rodar, ni gota-ni gota :toilet:toilet:toilet:toilet:toilet ****, como chove, :sofa:sofa:sofa:sofa eso sí , como dice elaryas, se chove saímos e senon chove tamén pues salid-salid con este agua y después me contais:globero:globero:globero
Y yo que tenía pensando ir a la Pedalada Ártabra a Culleredo este domingo y.... Encima con el dorsal que me ha tocado, ¡yu-yu!
Vaites vaites, canto de bo por estas páxinas... meu amigho César Alias Gine, que inaugura este pantano digho o seu casilleiro para dicirme que se me enterran en día luns, non vai meter nada de xente o meu enterro... Pero home... pero home... seica non tes casa ou que. Seica non tes que facer, ou...
Boas a todos! Bueno, polo menos non fun o único que se rajou o domingo... pero a ruta que fixestes ten boa pinta... será a seguinte... O das polainas, eu teño unhas das que se utilizan nos raids e nas carreiras de montaña, son de material soft-shell, como a maioría dos cortaventos actuais, son baixiñas e axustan moito... a min vanme ben, sobre todo os domingos coma este último, que volvín para a cama... non calaron nadanadanada...!!! :whistle:whistle:whistle:whistle:whistle:whistle:whistle
Bueno, al final cambian la fecha de la marcha, debido a las previsiones meteorológicas. La pasan para el 7 de marzo. ¡Cachis! No, si al final no me va a quedar ninguna disculpa para no ir :scratch
Bueno pues no estuvo nada mal la salidita de hoy a la tarde, muy numerosa para ser un viernes, los caminos con algo de agua, y los que no tienen agua alguien se dedica a cerrarlos con piedras. Os dejo unas fotitos.
Que juapiños estais todos!!!! Al final nosotros tambien salímos, una llamada rápida antes de clase y quedamos para despues, una ruta corta pero intensa. Este Julio me hace sufrir un poco, subimos por la romana de Mende y continuamos por un caminín muy petador muy húmedo y barros, como no. Que suerte de barro tenemos por nuestra tierra, no se pega a las ruedas. Lllegamos a lo repetidores de Pereiro de Aguiar. Despues de buscar un senderín de bajada, que no encontramos tiramos hacia Castadón, lavado de bicis y a tomar una birrita de colofón. SALud
La rutilla bonita. El perfil bonito también. Las birritas sabrosonas. Que contento me voy a la cama. Saludos