SALIDA CONJUNTA DOMINGO 5 DE DICIEMBRE ALTEANOS Y ALCOYANOS

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por polopin, 15 Nov 2010.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. conill 1

conill 1 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    .

Última edición: 3 Dic 2010
  2. conill 1

conill 1 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola .
    Pregunta :
    Vehiculos : el mio (4p) , polopi (3p) , uris (6p) , cabemos todos ? .

la bota esta en situacion critica es fara tot lo posible

Última edición: 4 Dic 2010
  3. jjpascual

jjpascual Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    no problem. si acaso bajo al diesel el domingo bien temprano y metemos la mia, por no bajar y subir el sabado.

4. conill 1

conill 1 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    A las 6.30 salida desde la gasolinera .
    Hasta mañana .

5. msc_maxxis

msc_maxxis Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Un fuerte :aplauso2 por la salida de hoy y la compañia. Cuando repetimos???

6. jjpascual

jjpascual Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
  7. jjpascual

jjpascual Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
  8. conill 1

conill 1 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola hola hola recien llegado del cus cus . Un 9'75 a la salida . Ennnnn cuando puuuueda paso las fotos y saludos .

9. polopin

polopin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno señores os paso la REJOLA de cronica que nos a hecho Ruben, pero bueno, mola leerla, en ellos es habitual hacer la croiquilla.., aunque es en valenciano espero que los señores moderadores no me la censuren ya que esta copiado de otro foro... GRACIAS

*Doncs nosaltres també ho hem passat molt be avui, amb algun petit problema mecanic i alguna retirada prematura.

S'em juntat una nombrosa colla a la Font dels Patos a les 8 del matí, comptant 13 Alteans, uns bon grapat d'Alcoians (jeje, ara no recorde el número i segur que oblide a algú: Jordi, Alfonso, Miquel, Mike, Raul, Nando, Oscar, Victor, Narxo, Kiko, el cunya de Jordi (Pep?) i servidora), i 2 o 3 (no se quants eren realment) Torrevelleros. Omplim la Font dels Patos a fer-se cafesses i xarradeta amb el "meu amic" el forestal (crec que es el que es també "amic" de Tino, que el varem conexier a la reunió de la Font Roja). Abans d'eixir, també apareix Mariño, salutacions i poc més.

Abandonem la Font dels Patos i pujem al xiringuito a deixar els cotxes, i després d'algun "apanyo" d'última hora (Raul sense casco i Natxo "norodemai" amb el disc fluix), aconseguim eixir una mica abans de les 9. Com que som tanta gent, anem a fer una ruta "mixta" sense grans animalades, així que tornem a la Font dels Patos, Barxell i Caminet de les Cabres. Ací Nando i una de Torrevella tenen un enganxó de manillar i s'en van els dos a terra :p, però sense conseqüències greus. Hi ha una mica de fang però tampoc es excesiu. Fem un poc de carretera i entrem per la urb. de Montesol per a evitar el tram de pista enfangat. I en aquest moment comença a ploure. Després de que parem alguns a posar-se el xubasquer, en 10 minuts ja no cau ni gota.... alaa.... altra volta a llevar-se'ls.

Comencem a pujar cap a dalt de Sotarroni, xino xano tirant a fortet... que aquestos alteenses estàn forts de collons. Jo "intente" anar per davant, ja que porte un "gualquitalqui" i Jordi tanca el grup amb un altre. Ací no se que passa amb els de Torrevella, que es mosquejen noseperquecollons que no s'esperaven "aquest" tipo de ruta.... encara que no se que es el que esperaven perque encara que portaven uns maquinorros dels collons (una Froggy entre altres), Nando diu que ni pujen ni baixen. Total, que ens abandonen i s'en tornen per carretera cap al cotxe.... ¿?¿?¿?. Be, la resta seguim, ens reagrupem al diposit d'aigua... "estem tots?, si val, seguim"... Arribem dalt de Sotarroni i comencem el Supercross.... i comence a pensar que no havia vist a Mike. Mecagon la llet, gualqui a Jordi... "Està per ahi?"... "*****, no... fa rato que no el veem". Merda, intentem trucar-li per telèfon però no hi ha cobertura. Per sort, al cap de poc arriba Mike dient noseque del pare de les cabres :D :D :D :D

Res, seguim, Supercross (crec que amb algún rebolcó d'Oscar i Mike quasi "passa" literalment per damunt seu, al menys la roda s'havia quedat tatuada al maillot), pisteta migfangosa i a les 11 arribem a la Font de Mariola, on fem la parada per esmorçar, amb ví inclós. Recapitulem per a elegir la "millor" ruta, i com que tot no donaria temps, deixem la Cava per a un altre rato. Així que pujem cap al Mas de Prats per la part "de darrere" per a fer la Txeca, que ara es fa quasi "del tiró" gracies als últims arreglos (i l'antic escaló ja ha desaparegut). Fem el PR per a evitar Capellans, i el terreny està molt, molt relliscós. Ací Raul perd una de les pastilles davanteres del freno V... :-O :-O, així que te que fer la baixada a peu i retirar-se per carretera cap al Baradello... una altra baixa.

La resta fem el barranc del Cing, sense problemes però parant a deixar passar a la gent (be, tots, tots, no :p ), que en pujaven uns quants grups. Els escalons del final ja sense cap tipus de problema i uns quants els han fet, algún que altre amb esglai (susto) inclós. Eixim a la carretera on el cunyat de Jordi tira cap a Alcoi i la resta cap al Preventori. Mike ja ha tingut prou i està tocat, així que es retira per carretera, i la resta tirem a fer el Castellar. Pujadeta exigent per la senda, reagrupació i alaaaaa... la baixada final del Castellar amb la que tots han quedat encantats de la ruteta (i nosaltres també).

Fi de ruta per carretera (l'entrada al Baradello pel bancal podria haver sigut un infern). Jo em retire momentaneament a casa a arreplegar a Raul, Nuria, Neus i Althea i al xiringuito a fartar, on els que no es quedaven a dinar ja s'havien retirat. "Taulà" de 21 comensals, i el xiringuito a parir, quasi no cabiem i el soroll de la gent era maça gran. Menjar, cerveces, anèctodes, rises i hereberos per a acabar la jornada "betetera" amb un bon somriure. Crec que tots ho hem passat la mar de be. La pròxima "arrejuntamenta" estem pensant en fer-la per Aitana ;-).

Ala, fi del superrajol.
    Fotos, en tinc poques, i algunes han eixit prou desenfocades, així que no se si les penjaré. Dades de la ruta: 40 km i 970 mts de desnivell, 5 hores i 4 en moviment.

Ruben

10. conill 1

conill 1 Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
  11. polopin

polopin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    El enlace de que, yo hablo con ellos por el yahho, por un correo que tienen cerrado con contraseña, que ello me la pusieron, pero yo no se cual es..., ellos me dieron como autorizacion para poder hablar por ahí..., ahora si quieres el enlace de las fotos si que te lo puedo poner.

12. specialized69

specialized69 membre

Me Gusta recibidos:
    0
    molt guapa la ixida o aixo pareix en les fotos,a lo procsima no fallare

13. amueblacomedores

amueblacomedores Se acabó lo que se daba..

Me Gusta recibidos:
    182
    buena cronica Polopin,soy uno de los de Torrevieja,el de la Liteville negra.
    No nos mosqueamos por nada pero se juntaron un par de cosas,por un lado la lesion de uno de los nuestros en el enganchón que tuvo con Woko y,de otro,la hora de vuelta.Teniamos que estar en casa pronto y no era plan de hacer que alguien se volviera con nosotros a media ruta.

Lo que Woko piensa de nosotros,pues bueno,es una opinión...Te aseguro que si alguna vez os apetece bajar por nuestras tierras no os defraudaremos y haremos todo lo posible para que lo paseis todo lo bien que se puede pasar en un terreno a nivel del mar.Invitados quedais

14. polopin

polopin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola Amueblacomedores, no se que sensacion os ha dado esta cronica, pero creo que lo habeis interpretado mal, se comenta de que no entendian como os habiais ido tan pronto cuando lo que realmente os gustaba era bajar y era lo que venia a continuacion, no he escrito yo la cronica, pero creo que lo quiso decir el que la escribio era eso, que como, cuando iba a empezar lo bueno os marchabais. UN SALUDO

Última edición: 12 Dic 2010
  15. polopin

polopin Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hasta la proxima

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página