Manolo te hablo por el msn y no me contestas tioooo :laserkill . Habra ke fiarse de ti ke me consta ke esa zona te la tienes bien recorrida con tu bandit 600cc :burladia:
El día 9 ¡NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! POR FAVOR Me ha tocado de vocal en la mesa electoral :malaleche (que putada) y no podría ir, me moriría de la envidia, si os parece bien mejor el siguiente finde día 16 :mrgreen: .
Que cabroncete estás hecho, jejeje. No estaba mosqueado, estaba pensando la que me esperaba cuando llegase a casa :mrgreen:
http://www.ccbegues.com/avencs4a/activitats_rutaavencs.htm La Ruta dels Avencs és una pedalada no competitiva On es fa? Es fa a Begues, (Barcelona). Surt des del poliesportiu del poble. Quan es fa? Es farà el proper 16 de març del 2008 a partir de les 9:30 hores. Com m'hi puc inscriure? Ho pots fer mitjançant la nostre web en l'apartat Inscripció. Quin és el recorregut? Hi han dos recorreguts. Un és un recorregut curt daproximadament 20 kms i un desnivell positiu de mès de 600 mts. Laltre és un recorregut de 36 kms i un desnivell positiu de gairebé 1.200 metres. Grau de dificultat mig. Mapa recorregut curt. (arxiu pdf). Mapa recorregut llarg. (arxiu pdf). Què inclou la inscripció? La inscripció inclou els avituallaments tant de sòlids com de liquids. A més tots els participants podran gaudir duna botifarrada al final de la prova i un sorteig de material. Quant val? Si fas la inscripció de forma anticipada el preu és de 12 euros*. Si fas la inscripció el mateix dia de la cursa seran 15 euros*. * els no federats han de sumar el cost de lassegurança. Veure descripció de l'assegurança Com es formalitza aquesta inscripció? Ho pots fer de dos formes: 1. Mitjançant inscripció i pagament electrònic (targeta) a la nostra web. 2. Fent l' ingrés a nom de Club Ciclista Begues al següent número de compte de La Caixa: 2100 2458 77 0200055196 - No s'admetran transferències sense el nom complert del emissor o inscrit - Per recollir el dorsal serà imprescindible presentar el comprovant bancari de la transferència Recorda enviar el comprovant del ingrés a l'email info@ccbegues.com i guardar-lo per tal de poder recollir el dorsal. Quan i a on es poden recollir els dorsals? Els dorsals podran recollir-se a la Piscina Municipal de Begues: Dissabte 15 de març de 16:00 a 20:00 hores o Diumenge 16 de març de 7:00 a 8,30 hores. NOTA: Tots els participants gaudiran de zona de vestidors i dutxes amb aigua calenta. Per tal de evitar possibles cues i aglomeracions es recomana recollir el dorsal per anticipat
hombre... si eres federado y te inscribes por anticipado no esta mal el precio. Shtrek creo ke ha ido a esta salida, ke te pareció Jaume?
*****! llevamos desde ayer por la mañana con una niebla de la ***** y sigue estando. Por ahi teneis niebla??
Garraferos, ¿Os vais a quedar por aquí durante la Semana Santa? ¿Hacemos la Viladecans - Foix (sin pasar por el barranco)? Yo me quedo y abro lista (mas adelante decidimos día)... VILADECANS - FOIX 2ª EDICIÓN - Guspis Salida de 7:30 - 7:35 máx Un saludo
[VILADECANS - FOIX 2ª EDICION/SIZE] - Guspis - Versionhd Salida de 7:30 - 7:35 máx Yo me apunto, tengo que acabarla del todo, que el otro dia me quede con las ganas, jejeee Guspis, cuando hacemos la de IGUALADA? Un saludo campeones!!
Superlile, si acaso llevate unas cuantas revistillas de bicis , que yo llevare el rodillo y la btt que a mi tambien me ha tocado mesa electoral jajaja
Bueno este sabado alguien se apunta para hacer algo rapidito no me importa la hora de salida pero la de llegada maximo 13:30, he de currar
Propón un día y seguramente la peña vendrá para conocerte...:comor2 :comor2 No se Tombi, de momento solo es una propuesta y en un principio yo había pensado hacerla el Viernes Santo y sin zapatos por aquello de la penitencia...:rolf :rolf Aunque tu tendrás que tomártelo con paciencia (esa será tu penitencia)... Un saludo
No si para penitencia lo mejor es hacerla sin sillinla2 la2 la2 solo con la tija a modo de pija juas juas juas!!!!! Tombi el domingo nos vemos en Moja verdad? Un saludo desde Londres pratense,por lo de la niebla!!!!