Salida por LA SENIA 22 de septiembre/ aplazada al 29

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por 30tacosminimo, 10 Sep 2007.

1. Rafalgueri

Rafalgueri Entre el mar y la montaña

Me Gusta recibidos:
    0
    Si, ja hem parat els ventiladors!!!

Ara, este mati fea una fresca que no veas, 10º de res casi. Ara al migdia suposo que ja fara mes calentoreta, i dema diuen que pujen les temperatures o siga que fara bon temps:canta

Vinga mos parlem!!!:ymca

2. davitet

davitet El Animalet & La Kuka

Me Gusta recibidos:
    0
    Entre los pedales,el sillin,el manillar,el ratón y
    :amo :amo :amo :amo :amo :amo :amo :amo :amo
    :bravo :clap :bravo :clap :bravo :clap :bravo :clap :bravo :clap

3. GALIUS

GALIUS Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    hola , he vist el post ara mateix, soc un faldut que també estic interesat en sortir el dissabte, pero hasta les nou no puc sortir, quina ruta fareu? pq a lo millor ens podriem trobar
    salutacions

4. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola Galius!

Pos la ruta que farem sera esta:

Surtida a les 8.00 de la gasolinera de la Sénia, despues anirem hasta el Mas de Barberans i pujarem pel barranc de la Galera hasta Casetes Velles, d'alli anirem per sendera hasta la Portella de Calça i d'alli ja baixarem pel barranc de la Fou hasta el pantano i despues a la Sénia. De totes formes mirat tots els missatges del post i voras la ruta que surten mapes.

Si vols venir el problema sera que et portarem una hora de ventatja, natres anirem parant per a fer turisme. Ja diras el que vols fer.

Vinga adeu:ymca

5. 30tacosminimo

30tacosminimo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola Galius:

Puedes venirte, que seguro que nos pillas, vamos hacer turismo de montaña.
    No iremos muy rapido(o si, quien sabe) jejejejejjeje, Seguro que si haces la ruta, aun saliendo 1 hora mas tarde nos pillas.
    Nos conocerás por que pareceremos japoneses echando fotos.:cunaoo

UFFFFFFFFFFF 10º? La fubanda no hace falta, verdad?

esta noche vuelvo, dew.

y mañana a las 5:00 me conecto otra vez antes de salir de Barna.(por si hay cambios de ultima hora):ymca

6. davitet

davitet El Animalet & La Kuka

Me Gusta recibidos:
    0
    Entre los pedales,el sillin,el manillar,el ratón y
    Un altre que sa punta,molt bè aixi m'agrada....vineten que segur que mos agafaras,anirem xino,xano fent petar la xarrada..ademes segur, o no??

A mi me pareix que fara fret...estos seniecs an apagat,los ventiladors,gracies
    pero san deixat la porta de la nevera oberta:cunaoo

Si no pasa res jo estre antes de 8 a puesto,si hi ha mes gent en bici a la gasolinera,a par de natros,com ens coneixerem?? jo duc un peugeot 206 negre,tot brut,jejeje

7. mingos

mingos Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    7
    preguntarem !!!! els del foro de les vuit ¡¡¡¡ NUMERARSE, je,je

be, jo tinc un seat leon gris, pero crec que no tindrem problemes.:comor3 :comor3

8. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Ieeeep!!!

Bueno gent aixo ja esta fet! Dema pot ser fara una mica de fresqueta pel mati pero res de l'atre mon tampoc, segur que en quatre pedalades ja esta. I pel ritme que portarem pos suposo que tranquils perque quan veigueu la pujada que tenim que fe jejejej:marcianos

A mes anirem parant alguns llocs a fer unes fotos si hi ha bones vistes, jo la camara ja la tinc preparada:defiesta

En principi no crec que hague ningu mes en bicis a la gasolinera, ne hi haura un segur que sere jo!:canta ah soc barbut aixi me coneixereu, jejejeje:sofa

Bueno esta nit me conecto per ultima vegada.

Hasta dema:ymca

9. senienc

senienc Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    :crybaby2 Quina enveja !!!!!!!!!

Demà estaré a les vuit a la "gaso" per saludar-vos, i crec que vos coneixeré a tots perquè a aquelles hores segur que no hi haurà ningú més en bici, que aquí ens agrada poc matinar i solem quedar més tard.

10. GALIUS

GALIUS Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    jo al final si que puc sortir a les 8, he fet un pacte amb la dona, (es que quan tens un crio minut ja se sap), jo sortire del poble en bici i calculo sobre les 8:15 esta a la gasolinera, antes de les 2 es podra esta a casa?

11. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola galius!

Pos suposo que antes de les dos no se si podras estar a casa pero mes o menos no sen anira de molt.

Si surts a les 8 de ulldecona pot ser quan arribes a la Sénia ja no estarem a la gasolinera, si pugueses pujar en lo cotxe fins la senia seria millor no?

I si vols surtir de ulldecona a esta hora pos ja tira cap al mas de barberans a vore si mos trobes que estarem per alli segur.

Vinga adeu!

12. 30tacosminimo

30tacosminimo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    :aplauso4 :aplauso4 :aplauso4 :aplauso4 :aplauso4 :aplauso4

Senyors, ja esta tot. falta alguna coseta? no?

doncs, bona nit i tapat.

fins demà, vaig a dormir que a mi en toca :drive i desdpres anar :biker i despres un altre cop :drive , soc "masoca" , soc com un :rambo , pel cami possaré musica bona:punky per no dormirme...

dew fins demá si deu vol..

13. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Bona nit!!!!

Hasta dema a tots!!!

:aplauso2 :aplauso2 :aplauso2
    :aplauso3 :aplauso3 :aplauso3

14. senienc

senienc Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno, com suposo que ja heu arribat gairebé tots a casa (els de Viladecans encara no, of course), ja em comentareu com anat tot. Estic convençut que heu disfrutat a lo grande.

15. 30tacosminimo

30tacosminimo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    els de viladecans hem arribat a les 18:00 a casa, el cami de tornada a anat molt be.

i lo de disfrutar........... no se nose,:

Los de La Senia estais muy fuertes tanto subiendo como bajando.
    Habia un tipo, que llevaba una canondale doble, que lo saludo desde aqui, que solo hacia que decirnos que ya faltaba poco,(y una mer....) otra vez a subir, i lo de: ahora es planear, ***** que entendeis por planear........(nos lo hemos pasado en grande)

la bajada espectacular muy bonita, y el paisaje cojonudo, el pi gros, el faig del pare, la cova del vidre, y sobre todo, aunque no hemos podido disfrutar mucho, las vista acojonantes.

La gente cojonuda, y espero que sea reciproco, la unica pega, **** QUE ESTAIS MUY FUERTES MAMONES,,,jejejejejejeje

senores/senyors:

:aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2

la proxima en Noviembre con mas gente de Barna, asta entonces, y por si no nos vemos,: Buenos dias, buenas tardes y buenas noches.

16. mingos

mingos Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    7
    vaig a intentar pengar el perfil i algunes dades de la ruta, la de velocitat maxima, no se da on collons ho ha tret, pero ni de conya.

17. mingos

mingos Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    7
    no puc puixar el dibuix, dema ho intentare de nou

salu2 a tos

no ho entenc, intento pugar el fitxer amb la grafica, no te mes de 500k, en formatoo jpg i algun altre, i em die failed no se que i no cuanto, en total, que na, que no puc pengar el grafic de l'*****

18. GALIUS

GALIUS Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    QUE PUTADA, he surtit de casa a les 7:40 i plovia, cagonlamar, he estat 10 mts malaint i renegan i despres diras que ha parat una mica, he sortit caganllets per amunt plovent una mica pero es igual i al arrivar a Sant Joan, hostras lo chubasquero, pero yo amunt i quant he arrivat a la gasolinera li he preguntata al noi que trevalla alli si havia vist a gent en bici i m'ha dit que fa cinc mts que han sortit y entre que tenia la radio encesa i que parlava en castella no ho entes molt be pero no se que deia que havia policia o algo aixi.
    he agafat la carretera direccio Mas de b i quant portava uns 4km he parat un cotxe i li he preguntat si havia vist gent en bici, i diu si un km per davant van dos grups m'he afanat tot lo que he pogut hi no vos he trovat, quant he arrivat abans de creuar lo barranc per agafar la pista de cassetes velles he parat hi no he vist res, a les hores he anat cap avall direccio la galera, pq anava super mullat, pero de dalt a vaix.
    Bueno com anat si ho torneu a rrepetir ja direu algo i als seniencs, que sortiu cada dissabte?

19. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Ieeepa!!!!

Bueno xiquets ara me conecto. Pos no res, dir que la ruta ha sigut espectacular, i la companyia inmillorable!!! :aplauso2

Un 10 per a tots, espero que puguem tornar a quedar un altre dia i fer un altra ruta tan divertida com hem fet avui.:biker

Bueno mos parlem:aplauso3 :aplauso3 :aplauso3

PD: Galius vaia putada, pos te deviem portar ni 5 minuts si hagueses continuat mos enxampes. Bueno a vore si fem un atra surtida i te pots apuntar. Vinga adeu.

20. Rafalgueri

Me Gusta recibidos:
    0
    Unes fotos!!!:baile

Primera parada per a emorzar:

Problemes tecnics de mingos,jejeje:

Tota la colla arribant a Casetes Velles:

La colla a la portella de calça:

El Faig Pare:

Tots al Faig Pare:

I per acabar el Pi Gros: