Salidas Collserola, de Esplugues, Pedralbes, Sarrià o Vallvidrera

Tema en 'Cataluña/Catalunya' iniciado por robhylt, 26 Ago 2010.

1. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    yo tampoco tengo ni idea yisbell, solo BTT

2. Clarck

Clarck Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Perfecto! creo que es la primera vez que madrugare tanto para ir en bici jajajaja, a ver yo si subimos por la font del lleo ya aviso que no tengo la "fuerza" para subir el camino pedregado, pero bueno que lo que diga el grupo. Podriamos entrar por Can caralleu todos que queda mas como "en medio", no?

Espardu, podriem quedar si vols a la mateixa plaça molina a les 8 o aixi, com ho veus?

3. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Ok Clark, quedem tu i jo a les 8h a plaça Molina. Plat petit i cap a munt!!... estem en contacte

4. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
  5. Clarck

Clarck Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Traigo malas noticias, he salido a probar esta tarde la bici porque me arreglaron hace poco el freno trasero ( purgado y tal ) y no me lo han dejado bien.. frenara un 30 o 40% de lo que frenaba antes, es imposible llegar a clavar/derrapar; y cuando la pongo de pie me quedo sin freno trasero ( como sino hubiera liquido en el circuito ).Asi que mañana mismo voy a que me lo miren otra vez ( la lleve al Decathlon ) ya que tengo un mes de garantia. Espero que sea algo rapido, pero lo dudo no se porque. Os mantendre informados.

6. Clarck

Clarck Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno, pues confirmado lo que me temia.. aire en el circuito, asi que una semanita mas sin bici :( Me quitare el gusanillo con mi otra "cutre-bici" haciendo salidas light de carretera largas. Lo siento! y para la proxima en cuanto tenga la bici ahi estare!!

7. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Una pena Clarck, para la proxima entonces...Robhylt La sortida de demà segueix en peu, no? Que tal si al final quedem a les 8:30 al parking de l'entrada de Can Caralleu? m'aniria millor per la distància que he de fer. Fins demà llavors

8. llemiug

llemiug Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei.. acabo d'arribar de vacances. I aquest divendres em puc apuntar. Visc a Sagrada Familia i em patejo la diagonal fins a balmes...
    Algú pot quedar abans d'arribar a Can Caralleu?

9. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola llemiug, si vols podem quedar a diagonal amb passeig de gràcia sobre les 8:05, 8:10 per arribar a Can Caralleu a les 8:30. Que et sembla??

10. llemiug

llemiug Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, perfecte! Davant el monolit, entre el Deutsche Bank i el Santander, per trobar un lloc mitjanament adequat. Quin tipus de ruta teniu pensat i quina hora de tornada?

11. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    La veritat es que no ho hem comentat encara, però suposo que entre les 12 o 12.30 a casa a dinar. Si algú té alguna idea de ruta que la proposi jeje

12. robhylt

robhylt Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola Espardu / Llemiug, disculpad el retraso en responder.

Os veré mañana (viernes, 1 de octubre) en la entrada de Can Caralleu a las 8:30, como ha propuesto Espardu.

Del tiempo, estaba pensando en algo más corto personalmente, para terminar sobre las 11h, pero supongo que podría extender el tiempo...

Del trayecto, estoy abierto a todo y pensaba discutirlo cuando nos vemos (depende del nivel y ganas del grupo). Conozco muchos caminos por Collserola pero igualmente estaré contento de seguiros si queréis proponer algo. Pienso que sería más fácil decidir mañana.

¡Hasta mañana! Rob

13. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola Llemiug i Rob, aqui teniu el trak d'aquest matí per si el voleu conservar. Mirant l'altimetria veig que hem acumulat més desnivell del que em pensava, m'ha sorprés gratament. Rob estas molt fort...Gerard tu i jo a entrenar com boixos jeje!!!!. Ho he passat molt bé!!! A veure si repetim. Salutacions
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1211406

14. yisbell

yisbell Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Gracias robhylt, no, es que no puedo hacer btt, es un problema psicológico... ni corriendo bajo por montaña, ni andando! No puedo con ello... Tengo una bici de carretera como la que sale en el avatar. No puedo ni ir a las Aguas porque me mataría las ruedas... uf...

15. robhylt

robhylt Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola Espardu, gràcies pel track. De fet, penso que hi ha un error en el càlcul del desnivell, perque penso que a l'entorn de 800m sería més correcte. He fet moltes sortides d'aquesta zona, casi sempre amb el GPS (tret d'aquest matí), i no hem pogut acumular 1.550m (o sigui, 1.450m en el tram que vam fer junts). Però, de totes maneres, vam gaudir bastant aquest matí de corriols divertits - gràcies a tu i a Llemiug per ser bons companys de sortida.

Fins al proper! Rob

16. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    A mi ja em semblava una barbaritat tanta acumulació, però el més fort es que l'IBP Index encara em marca més desnivell acumulat (1770 m.) Coses dels GPS's. Fins la propera!!!

17. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Algú s'apunta a una sortida ràpida per Collserola demà al matí???¿¿

18. llemiug

llemiug Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo ho deixo pel cap de setmana vinent, demà no puc.
    Salut!

19. espardu

espardu Senior Member

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola llemiug, fem una sortideta ràpida aquest dissabte?? Si algu s'apunta...

20. llemiug

llemiug Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    No et dic que no. Ho anem concretant. A mi m'aniria bé ser a les 11:00-11:30 a casa.

Compartir esta página