yeeeeeeeeee penyaaaa.que pasa las ******* molaron,lo mas gore es que estan grabadas,pero lo peor fue al dia siquiente,que las heridas se hicieron moradas y me dolian los brazos y la espalda que lo flipas, el fardatcho es que la herida esa esta mu chunga de curar donde esta.la verdad es que es de tontos,porque tirarse por donde nos tiramos,no lo hacemos nunca,porque esta mu ******,y por quere hacernos unas fotos guapas nos tiramos,jejeje! que listos somos.pero mola.ja! estamos vivos.yo ahora me voy a currar fuera,pero cuando vuelva.PREPARAROOOOOOOOOOS! Animo fardatcho,un abras pepemof,y churrubike,nos veremos las caras cabroncete,jeje! y todos los foreros que entran es esta pagina,ya hos paso las fotos y los videos.
Hola xics soc churrubiker i vos dic que quant feu un descens feuo aspai sino ja sabeu lo que vos pot pasar com els pasa a xoseplin i el fardaxo unes caigudes guapisimes.Mira que em vaig riure, no mes un moment jejejejeje. Pero lo mes important es que no es pasa casi res, podem tornar a eixir amb ellsss. la Bueno xabales vos deixe, anim xoseplin que daci poquet estas aci en valencia eixint en bicicleta amb nosaltres. Besets del teu amic.:aplauso2
Je xicons demà que toca? Ploura o no ploura? Hi ha ruta o no? Jo si algu s'apunta puc eixir esta vesprada allà les 5. Salut,
iee dona gas yo no puedo salir, estoy ****** pero churrubiker esta saliendo por las tardes habla con el a ver.sabes quien es no?:alloreto
ye fardatxo com et va la cama? Acabe daplegar deixida, em anat al ciervos,em avaixat hasta la urbanització del Raco i em pujat totes les pujaetes de per ahi. Vatja tela hi han de guapes saps. Pero per a on va churrubiker totes les sendes es fan planes :biker :biker :biker :biker Fardatxo qui es eixe de dona gas? Ao amics:aplauso3
churrubike pero que fotos me pones, jejeje tu no tienes vergüenza mola,:chinchin hoy no he podido salir me he levantado con un trancazo de *******, bueno la semana que viene sera, voy a perder la forma, esto no puede ser. A este paso como no empiece a salir me pasara por encima hasta el churrubike, jejeje :cuñao
yeee... bikeros quina llastima de setmana perduda, si continua aixina ploguent com mos tenim que entrenar per quedar davant de josemof....jejejeje :fumador :taz
vamos penya que ya puedo doblar la rodilla un poco,a ver si esta finde pued hacer algun puertecillo.nos vemos en la montaña!!!!!la
yeeeee.... fardatxo ja et va millor el genoll. M'alegre amic, aleshores aquest finde hi ha eixida no? Fardatxo a mi encara no em deixa ficar la meua foto en editar fotografia, que pasa amic disme algo, tu esta ja es la segon que et fiques i et deixa.c2:angelito
vicentel com va mestre??? prueba a entrar a editar avatar alli pones tu foto y activas avatar personalizado despues guardas cambios y au.no es inmediato,tarda un rato o tienes q salir y volver a entrar al foro para q salga.pruebalo y ya m dices algo.val mestre??:biker:biker
amic serdraker m pareix d molt mal gust clavarte en el nostre post i fer eixe tipo de comentaris sense coneixermos.no cal donart raons,si no tingueres el cap cuadrat sabries q tot t la seua explicacio i no necesariament ofensiva
a ver cuando pones los videos d las hotias xoseplin,ahora q ya stamos bien molara verlas y reirnos un rato:unmonton
SERDRAKER28, en contestació a la teua interessantíssima pregunta, ni sóc xurro i per supost no porte un xurro de bici, tal volta si t'hagués parat a examinar el teu nóm abans de criticar, podríes haver-te adonat que si traduïm de l'anglés, Drake=Pato, per tant Draker=Patero????, tu mateix i lo de Serd,és algún altre animal? o voldries dir "ser patos "vamos que t'has montat tu a soletes un zoológic. Benvingut amic al foro i un salut i te recorde que tots sabem ofendre o al menys intentar-ho.