Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Anims Joan, les pajares van com van, avui a tu i demà..... a qualsevol de nosaltres.:rolf
    Xsala, ja te'l cuidem, a en Joan el vam deixar marxar abans d'acabar la ruta, el dissabte. je! je!:mrgreen:
    Tema:- Puig d'Arques: podriem fer-lo desde La bisbal, Bordils,..... en fi zona per l'altre banda de les Gavarres (aqui entren en joc l'xsala, i en kasama):saltarin
    - nom del grup: doncs no ho se,????????:-?

PD vaig a mirar-me el video del montseny, ja us diré!

2. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Aixó no és un video.... aixó és una SUPERPRODUCCIÓ rollo jolivud:eek:la2 :eek:la2 :eek:la2

Ja tenim el suport mediàtic necessari com per fer triunfar aquest post. :-D Joan....tu, molt bé!:saltarin

3. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Gràcies home, però no et deixis enganyar pels efectes especials, és moltíssim fàcil muntar un video d'aquests amb el windows movie maker o programa similar... Amb 20 minutets està fet! A veure si un dia puc fer la xapussa d'enganxar-me la càmara al casc i en feim un de més mogudet!!! :rocker

La pàjara de diumenge va ser tota una fita! jejeje En realitat no és estrany que m'agafés algo... ens vam aturar a la primera casa habitada que vam trobar a demanar aigua i no s'ho creien... :risa em van dir que estavem a 38º al sol, o sigui on pedalavem nosaltres...

I això de que "el vam deixar marxar abans"... doncs el pròxim dia quedem al costat de casa meva i jo et deixaré marxar abans a tu! :machineg:

4. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Tema sortida d'aquest cap de setmana: en xsala i jo en princi tenim a l'agenda fer el puigsacalm aquest diumenge. La ruta és una altra d'aquelles durilles que ens agrada fer, però promet molt!:saltarin

Si algú s'hi vol apuntar, ja ho sabeu!:unmonton Com més pàjarus serem més riurem!!! Açò sí, no intenteu seguir el ritme d'en xsala que acabareu pàjarus de veritat...

Per cert gavarres boy, la foto del teu avatar és a dalt de st.grau?

5. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    bones a tots,
    ara estava mirant el video del joan del montseny i mirant i remirant el trobo la canya, deu ser que la musica acompanya be.
    T'ha quedat de 10.

6. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones,

Felicitats pel video. A més, està bé, sempre vaig davant :burladia:

Respecte al diumenge, està guardat, com diu en Joan.

Respecte el Puig d'Arques, jo no hi he pujat mai, pero tinguent GPS, es fa el track del tros que no conegui. Evidentment, sobra dir que rutes per la zona Bordils-Bisbal n'hi ha. I maques. Tot es buscar un dia. Dissabte igual pedalo pel matí...

Per cert, Joan, quan tinguis gana, avisa que parem :mrgreen:

7. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones,

Felicitats pel video. A més, està bé, sempre vaig davant :burladia:

Respecte al diumenge, està guardat, com diu en Joan.

Respecte el Puig d'Arques, jo no hi he pujat mai, pero tinguent GPS, es fa el track del tros que no conegui. Evidentment, sobra dir que rutes per la zona Bordils-Bisbal n'hi ha. I maques. Tot es buscar un dia. Dissabte igual pedalo pel matí...

Per cert, Joan, quan tinguis gana, avisa que parem :mrgreen:

8. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Fer el puigsacalm? per on? quant kms? (de pujada)
    El dissabte, estic pendent de saber si he d'anar a treballar.:crybaby i diumenge ja veurem que esteu boits.:comor2
    Digue-li, digue-li Isalc, oi que es va estalviar alguna pujadeta que quedava.:mrgreen:
    Joan no desmereixis la teva feina, collons!!! (ja ho sabem que es facil pero s'ha de fer tu, que si no t'hi poses no es fa, es clar.)

9. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    l'avatar és una foto feta entre St Feliu i Tossa en una zona de "bouilders" i escalada. Un altre món, l'escalada, el meu germà n'és adicte, (també a les ascencions hivernals. ( un crack :corazon :mrgreen: ))

10. jorgitokiyo1

jorgitokiyo1 Enderezador de plátanos

Me Gusta recibidos:
    1
    Señores, ya se ha convertido éste post en exclusivo para catalanes, es que los demás no podemos participar de la belleza de gerona o su entorno? desde luego creo que no es correcto. Exijo el mismo respeto que reclamais para vosotros. Salu-3

11. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Bueno vale, ho reconec, sóc un crack de l'edició d'audiovisuals! :rolf Bromes a part, m'heu animat a muntar-ne algun més...

:rocker

:saltarin

:mrgreen:

12. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Sempre vas davant... açò és molt fàcil de dir aquí, que no ens veu ningú! Els que us apunteu diumenge a pujar al puigsacalm podreu ser testimonis d'exepció de com va realment la cosa (quan no m'agafa una pàjara, clar)... :burladia:

Tema aturar per menjar... prefereixo no fer comentaris :malaleche

13. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    La ruta de diumenge comença a sant quirze de besora, o sigui que ens pegarem una bona sessió de cotxe abans de començar a pedalar...

En total són uns 50 i algo quilòmetres, al principi per carretera, després per pistes i l'últim tall per una suposada "trialera"...

Aquesta ruta la vam trobar a la web elbetetero.com, però ho he estat mirant i ara no la trobo... Per sort em vaig copiar la info i les fotos en un word.

Aquí el teniu:

:eek:la2

Adjuntos:

14. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Ei nois,

el dissabte despres de separar-nos encara varem fer alguna pujadeta mes fins arribar a Quart, pero poqueta cosa. :mrgreen:

Per la sortideta d'aquest cap de setmana, si no hi ha massa quorum per sortir el dissbte ens podriem afegir amb el joan i en xevi a fer el puigsacalm, em te intrigat les sortides que fan al diumenge.:comor3

Joan, explica una mica el plan que teniu pel diumenge a veure si ens animem (horari de sortida, kms, planning, etc,...)

P.D: si sabeu d'algú que vulgui el meu quadre m'ho dieu que em fareu un favor.

Ciao !

15. perquisitore

perquisitore PAJAROTO!!!!

Me Gusta recibidos:
    0
    St.Quirze del Vallès, en Casa de Pau y Jaume!!
    Con todo el respeto del mundo, creo que este mensaje es una PFT (pixada fora de test)o en su traducción MFT (meada fuera de tiesto). Este hilo que he estado siguiendo, desde el principio es de un grupo de ciclistas de Girona que queda para disfrutar de sus rutas, creo que si entre ellos utilizan una u otra lengua para comunicarse ENTRE ELLOS no están discriminanado a nadie. Te sorprenderías si, en lugar de criticar directamente, les hubieras consultado en castellano, como seguro el 100% de ellos te hubiera contestado en tu misma lengua. De todas maneras el hecho que esta gente se comunique entre ellos en català no te impide el disfrute de los marvillosos parajes Gironins, simplemente pregunta y te aclaramos, incluso prueba a preguntarles a ellos o quedar con ellos y verás que son buena gente que les gusta la bici y que pasan de polemizar.

Antes de reclamar respeto, respeta tu a los demás.

Saludos cordiales

16. perquisitore

Me Gusta recibidos:
    0
    Joan:

Un día teng que pegarme una escapada por esas tierras vuestras a pedalear junticos.

Por cierto la semana del 30 de junio al 5 de julio, seguramente estaré por L'estartit, ¿habria posibilidad de una rutita Gironina, por esas fechas? Me desplazo ande sea!

Pots contestar com vulguis, català, castellano...........

Saludos Companys

17. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Tota la info que jo tinc de la ruta és la que hi ha al document que he penjat abans...

Hora: podriem quedar bastant d'hora ja que hi ha una mica més d'una hora de cotxe per arribar allà, i a més la calor ja comença ser forteta... Proposo les 7:30h. Si us sembla massa aviat per un diumenge, podriem quedar una mica més tard, però no gaire més...

El lloc... doncs algun lloc on poguessim deixar els cotxes que no vagin fins a st. quirze de besora i que ens quedi més o menys de camí a tots... alguna idea?

18. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

:pc2 jejej supòs que voldràs dir de 30 de juliol a 5 d'agost no? :comor3

Jo dia 30 me'n vaig cap a menorca... i potser ens veiem per allà, no? :baile

Però la resta de gavarrencs suposo que en muntaran alguna per aquelles dates... hi havia el projecte de fer una ruta girona - algun_lloc_de_la_costa i acabar la ruta amb una bona capbussada. Potser es fa per aquelles dates, no ho sé... :confused:

19. perquisitore

Me Gusta recibidos:
    0
    Doncs si, estic vell, ja no sé ni a quin dia visc!!!!!!!!!!!!!!!:pc2 :toilet

Doncs mira, per lo de Menorca, estic mirant ofertes d'ultima horeta per anar-hi, si finalment acabo convencent a la "WIFA" per anar-hi quedem fixe, :chinchin perque em portaré la burrica.....

Salut i Força

20. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ep perquisitore!

Execelent la resposta.

Tu porta la burrica que si no em quedat algun d'aquests dies ho organitzem i fem un ruta.

Estarem atens a les dates.

apa trempat!

Joanft molt bo el video!! Ahir vaig passar un moment per el media mark, hi havia una camara que s'adaptava a un casco de bici. A més estava exposada amb el casco i tot. Vaig pensar amb tu.

apa nois.

Compartir esta página