Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    pos jo us espero a les 7:40 a la BP de cassà.
    i per si de cas aquest vespre resaré un parell de pare nostre !!!:angelito

2. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Doncs si, potser hauria d'haver resat jo també dos o tres pares nostres pq xavalins ahir en notava fluix i les primeres i últimes pujadetes em van costar un ou.:-x El tallat xungo que em vaig pendre amb en JoanFt em va descomposar una miqueta.:dragon (excuses,....excuses).:toilet (Peazo de trunyus quan vaig arribar a casa:toilet2 )
    A part d'això i que fotia una calor que semblava que estavem als monegros, la sortida va estar molt guapa gairabé tot va ser per corriols pel mig del bosc llevat de quatre pistes xungues. Molt bé Guixolencs!!! :aplauso3 :aplauso3 :aplauso3 En total uns 35Km força intensos però amb les seves paradinyes.:p El més xungo intentar acostamar-te a marxes forçades a rodar per un terreny molt sorrenc que en ocasions feia que anessis ben bé a la "deriva". Les trialeres van estar bé encara que si queies al xargay a tomar pel cul i a cagar a la via!!!!!
    MERÇI CESAR!!!!!!

PD Quan no foti tanta calor i caigui algun ruixat s'ha de repetir.
    PD2 Fins al setembre Joan que vagi bé!
    PD3 100kms??????
    PD4 Aquests cap de setmana què??????

3. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    jejeje, quantes post dates nen, ai aquesta memoria.

Subscric el que has comentat josep, sortideta molt intensa, encara que l'adaptació al terreny va costar una mica, sobretot les baixades amb molts xargais i trencats al mig del traçat.
    A mes, cap a mitja ruta vaig notar molesties al genoll i no em va deixar acabar en condicions, llàstima.:tonifane
    Pero de totes totes una sortida molt xula.
    El millor per mi la baixada per la trialera despres de trobar els escaladors, bona manera de tornar a agafar confiança en les baixades.:rally

Pos per aquest finde, doncs, obrim el telèfon dels suggeriments, no ?¿

P.D: lo de la ruta del proxim cap de setmana ho consulto amb el coixí:loco

Salutacions !

4. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Si senyors arriba l'agost:laserkill , la seva calor, mosques i mosquits i la xafagor que no et deixa que paris de suar; marxen les ganes de fer qualsevol cosa i un només té ganes de "pillar" un lloc fresquet per fer una becaineta. Bé espero que faci una plogudeta :crybaby a veure si es refresquen una mica els matins pq estic xafadissim. :-?
    Malgrat aixó dissabte o diumenge estarè operatiu:twisted: i dispossat a suar, ahhh!! la setmana que ve començo les vacances:saltarin (15 dies) i com s'han de fer cosetes és molt provable que no marxi en lloc.:malaleche Si algú s'anima podiem fer una d'aquelles de un dia sencer per les gavarres, mapa, H2O i barretes!!!!:mrgreen:

Va, ja direu que voleu fer aquest cap de setmana! si ningú diu res potser tiro cap a Banyoles a fer una d'aquestes marcades que tinc pendent (una de negre em sembla que té 41Km) a més esta més verdet que ahir vaig sortir per les Gavarres i semblaven els monegros. :saltarin Que plogui!!:saltarin que plogui!!!!!:saltarin que plogui......!!!!!

Pd quan tornem a sortir per les Gavarres us tinc una coseta preparada:rocker
    :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2

5. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    També podeu diar algo i n'em cap a Banyoles amb el VELOBUS!!!!!!!!!

6. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Com sempre que es pugui, paraula de gavarres boy és paraula de gavarres boy. :amo

Així que m'apunto al tema banyoles, dissabte o diumenge al matí. Aquest cap de setmana tinc una mica de feina, així que la sortida m'anirà bé.

Tens raó un ruixat no aniria gens malament i podriem organitzar una enfangada que fa temps que no ho faig.

Apa.

7. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    pos si s'ha d'anar a banyoles, doncs hi nem, pero amb la fresqueta que sino semblarem pollastres a l'ast.
    Mes o menys saps com és la ruta aquesta lluis ?
    en tot cas demà a la tarda probaré una estona que tal respon el genoll, perque no vull que em dongui pel cul a mitja sortida.
    Si estic be us faig una trucada i m'afegeixo.

Salutacions !

8. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Bé el tema seria fer aquesta, encara que si no esta clar:toilet podriem canviar per alguna altre que surti per allà mateix.
    Això és el que ens diu el triptic informatiu de la ruta 5 (negra) del centre btt de Banyoles.:babas
    .
    "Ruta de Briolf y Guixeres.

46,77Km
    . 3h. 30min. Desnivell +830m.

Circuit per a vertaders fans de la BTT, pel quilometratge i la duresa d'alguns trams. Això es compensa amb paratges de gran bellesa i baixades tècniques per indrets inhòspits. Gairebé a la meitat de la ruta ens trobem amb el Castell i el Molí de Roca envoltats d’un paisatge incomparable."

Quan la fem demà o diumenge? millor demà si voleu. Sortir aviadet com deia l'Isalc seria un punt a favor.
    Va, digue-me "algo".

9. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Que no hi ha ningú o ja us esteu fent caquetes!!!!!!
    Va que ho farem rollo diesel ( les pujades és clar!!!)

10. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ei, ei, ei!

jo m'apunto. i la ruta pinta bé. Ja portaré camara!!!!

si anem a banyoles ja em podeu recollir per girona. ja em direu alllà on vos que us esperi. Jo visc a gran via jaume I, així que si passeu per aquí ho dieu.

p.d. a mi em va bé tant dissabte com diumenge...

apa!!

11. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    eis nois, k tal us va, jo aquest cap de setmana no us podré acompanyar, el genoll encara me'l resento i no vull que quan portem 10 km haver-me d'anar queixant com una nenaza.
    o sigui que faré bondat aquest finde.
    Qui havia dit que feia vacances a partir de dilluns, perque jo tambe les començo, així que potser si que podrem fer algo entre setmana.

Expliqueu-me que tal us anat. Bribones !!!

12. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Rajat que ets una rajat!!!!!:toilet
    Tema genoll. com ja sóc perro viejo...... baixat el sellent de 2mm a 10mm aquest mal que et fa el genoll segurament desapareixerà gairebé de forma magica.:alloreto
    ESCARTIIIIIINNNNNNN!!!!! que ens deixen sols!!!!:globero :globero

Pd escartin paso a buscar-te et truco per confirmar hora, esperem si l'Isalc s'ho repensa.Isalc som bons nanus i si s'ha d'abandonar en la teva solidaritat doncs cap problema que així tenim una excusa quan apreti molt la calor.....

13. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Per Anar A Fer Unes Birres Tot Admirant L'estany!!!:cuñao :cuñao :cuñao

Si algú es vol animar doncs que ho digui ja!! places lliures al VELOBUS!!!!!!!!!

14. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Isalc!

Que és això de la solidaritat!. Si el genoll falla t'escatem allà amb un pi i et recollim a la baixada! Un tiu com tu!

Parlant en serio, si t'ho repenses fas un truc a l'hora que vulguis i vens. Sino bones vacances!

La setmana que ve tinc força feina, però segurament a finals de setmana estaré més lliure, ja et diré alguna cosa i si estàs aborrit i per aqui muntem alguna sortideta de tarda.

Apa ivan cuida't!

p.d. Ara parlem i quedem gavarres!

15. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Molt bé, veig que continueu actius com sempre.

Acabo de tornar ara mateix (aquesta setmana he sortit, inclus en màniga llarga en algun moment! almenys segur que no feia la calor que ha fet aquí).

La ruta de banyoles esta molt bé. La pujada, té trossos que a més de pujar requereixen algo de tècnica... ja ho veureu. Jo hi vaig perdre unes ulleres, per allà. Ah per cert, i cuidado amb el sanbernardo (suposo que encara hi deu ser).

16. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Si senyor, el tema comença relaxadet, els 15 primers Km són practicament planers :globero (varem sortir de l'estany cap el pla de Martis) però despres la cosa es possa una mica xungueta, amb pujades força dretes i com diu l'Xsala amb talls tècnics que impliquen gairabé doble esforç.:angry Tot plegat una ruta prou xula amb constants canvis de ritme. Del Sanbernardo ni rastre!!!:p
    L'escartin va fer de documentalista.:angelito Això vol dir que el video de la sortida el tindreu penjat per aquí en breu!!! o no?

Vinga ens veiem!!! tema sortida entre setmana, estic atent al foro a veure que s'ha de fer???
    :eek:la :eek:la :eek:la :eek:la :eek:la

17. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Nois que s'ens mengen!!!!! No vegis l'activitat que ha agafat el foro derrerament.
    Ei Xsala no ens has dit res de com anat (per Andorra??) Només que feia fresqueta:mrgreen: . Vas fer molts Kms campió!!!
    Al final aquest any de vacances em sembla que m'haure d'esperar a l'hivern, però així i tot podem quedar algun dia entre setmana esporadicament.
    Isalc que, com va el genoll?. Escartin gaire enfeinat? espero el video amb candeletes:alabando .
    Joan ets desaparegut????:sofa

18. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    He estat a la Vall de Boí.

Molt maco i recomanable. Molta aigua, i més fresquet que aquí.

La bici, lo que m'han deixat l'he agafat. Hi ha bones pujadetes... Tinc una foto de la bici al port del rus que té el seu mèrit.

19. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ieps

que feu nois, ja us vaig enviar un missatge d'avís, que us semblaria fer una sortideta el dijous per la tarda, cap allà les 4.
    Ruta oberta a suggeriments.
    Aixís m'expliqueu la sortideta per banyoles.

Salutacions !

20. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ep nois!

La sortida dissabte força bé, un circuit un mica repetitiu però recomanable, amb un primera pujada dura. Sort del esmorzar un cop a dalt.

Aquesta setmana vaig molt apretat de feina, i del dijous res de res. Em sap greu que ara que ha plogut la cosa estarà molt millor. Millora del genol mestre ivan!

El cap de setmana en parlem!

El video quan tingui un moment l'editaré! espero sigui en breu.

Apa!

Compartir esta página