Isalc sembla que et deixem sol, ja que demà no estarè operatiu (m'han enrederit les vacances). Divendres podriem parlar-ne, encara que potser s'ens enganxarà amb la sortida del "finde" no ho se, digues "algo". Un colega del foro l'AL575 ens invita a fer una rutilla a Besalú quan volgueu, m'ha passat el seu telf o sigui que ja em direu. Ei escartin!!!! va nanu que vull veure er videoooooo!!!!! Tema cap de setmana que fem xavals??????????
doncs serà una pena, aniré solet a entrenar una mica, a veure que m'invento, perque les sortides que faig sol acostumen a ser una mica fluixes. Ja us diré que tal. Pel cap de setmana no hi seré, me'n vaig 4 dies al pirineu d'osca, a fer relax. torno el dijous 16, o sigui que ja ens veurem a la tornada. Que us vagi molt be a tots, i feu bondat que us vigilo. Salutacions !
http://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=viewSpa&id=53055 80 Kms per les gavarres, la majoria per no ens movem...
Els 80Km per les Gavarres han de ser durillos 2500m acumulats i 8h de pedaleig; s'ha d'estar ben fort! Isalc que vagin bé aquests dies de relax, no et cansis molt i agafa força! Tenim pendent el tema Besalu: 33Km de ruta, pujem a la Mare de Deu del Mont i baixem per 13Km de corriol trialero xungo!!! Bé, demà veig que res. Però per aquest cap de setmana........ que fem xavalins!!??
Bo, bo! Aquestes són les bones!!! Però vols dir "per on NO ens movem", no? Jo en aquesta hi vull ser... Bé, que la de "besalú - mare de déu del mont" no pinta malament tampoc. Per cert, preparau-vos per quan torni que aquests menorquins foten una canya increïble! Com que no hi ha muntanya fan les rutes a tota hòstia... rutes tipus la de st. feliu, però més per feina...:badair Venga cuidau-vos!
Bones desparegut!!! Sobre la ruta que ens ha penjat l'xsala de 80Km; vaig estar fotent-li un cop d'ull i més tard pensant sobre les 8 més 2 hores que hi van estar els que van fer la ruta. Voleu dir que calen tantes hores? Que en penseu?? S'ha de fer és clar! Aquest cap de setmana la cosa sembla que esta fluixeta. Si no digueu res li farè un truc a l'AL575 que és l'amfitrió de la ruta de la mare de deu del mont a veure.... Si teniu alguna altre proposta digueu-ho companys.
Ep cracks! He esperat a última hora per dir alguna cosa, però estic una mica negat de feina i no avanço, així que aquest cap de setmana em dona de baixa. Feu bonda't i ens veiem. 80 km! amb 2500 m de desnivell, mare meva! es per avançats això...
Doncs com em vau deixar sol vaig trucar l'AL575 i aquest matí cap a Besalú s'ha dit. Com el tema Mare de deu del Mont està cardat (ja us explicarè) ens hem decidit per anar a buscar un parell de corriols trialeros. Primer em pujat a Sant Ferriol per fer una trialera rollo la drecera corriolera de Rocacorba, molt xunga de veritat. L'Albert se la fet com un campió:alloreto si senyor és un crack!la Despres em pujat al Sagrat cor amb una ermita molt petiteta d' allà em agafat un corriol (aquest més dels meus,.... més faciló) que ens ha manat fins un spa hotel i d'allà cap a Besalú a fer unes birres.:chinchin Tot plegat una sortida xula, una mica esgarrinxat però bé, curteta però intensa (fer una cola a l'hotel ha estat la nostra creu i em passat de pujar un altre turonet,..... el deixem per un altre dia....) uns 25Km amb uns 500-600m positus acumulats. Fins ara!!
c2 Despres de trencar-me les banyes una estona em sembla que ho he aconseguit; aquí van les fotos de la sortideta a Besalú.:taz Arribem a Sant Ferriol una altra a Sant Ferriol el puig de la mare de deu del mont desde el sagrat cor minuscula ermita del sagrat cor. cerimonies a l'exterior perque dins no hi ha gens d'espai. els bancs dels "filigressos" L'ALBERT i Jo !!!!!! El puig del sagrat cor desde la rotonda d'entrada a Besalú El mateix puig "zoomejat" Bé no n'he fet moltes perque tenia les mans massa ocupades per intentar seguir l'Albert.:lol: :lol: :lol: PD: ens em trobat amb una parella de cabriols ("bambis") molt "macuuuuusss"
TOTGAS:Sempre seràs ben rebut!!!! T'esperem per rutejar plegats qualsevol dia d'aquests. Guiateu nois!! un video d'una baixadeta a la molina. Jo sóc el que els deixa passar en una curva tancada i els hi dic "CAMPEONES" [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=r7NPgtMmO0A[/YOUTUBE] Us heu quedat amb el que passa quan els hi deixo de fer "d'obrier":rally Jua!!Jua!! Jua!!!:bravo :meparto :meparto :meparto graciasn SERGIOKONA
ATANCIÒ! Un servidor, aquest dimecres fara 80 km unky . Sempre i quan la meteorologia i la mecànica de la meva cansada burra ho permetin. Qui tingui ganes, ja ho sabeu. Si no, la pròxima, us faig de guia!
Aquest dimecres em toca anar de "comilona" amb uns colegues. Si la fas doncs de p*** mare, així ens podràs fer cinc cèntims, i saber per on van els "tiros" i és clar, quan ens atrevim, ja tindrem Sherpa!!!! Fem alguna cosa aquest cap de setmana????
Ei!!!! Què no hi ha ningú!?!?!? Xsala, com van anar els 80Km gavarrencs? PD: Va, que he anat a rescatar el post al la tercera pagina. El foro esta super actiu.
Es podria resumir de la següent manera: - La principal cagada va ser sortir passades les 9 del matí. - Com estic tant fortatxó vaig anar a buscar la ruta amb la bici, desde casa mateix, pujant als angels i després cap a montnegre. - Fins a sta cristina d'aro, fantàstic, amb una font a mig camí que va ser un bé de déu. Llàstima d'una caiguda amb impacte profund al genoll que va fer que anés amb la cama ensangrentada pel reste de la ruta (o fins que la mugre va borrar part de la sang) - Passat calonge, vaig dinar en una ombreta, pero després fotia una cleca de sol que quasi m'agafa una ocella. - A l'altura de vulpellac / la bisbal em vaig perdre i, deshidratat vaig baixar cap a la civilització i vaig fer els ultims quilometrillos per carretera. - En total, per muntanya, algo més de 80 km. I després a contravent per la carretera. Tornant entre 5 i 6 de la tarda. Estic content, perque ara ja se que ho puc fer.
***** amb el nanu xsala! Proposo bicicleta homenatge! Tema cap de setmana: Estic una mica apretat i no podré sortir, començo vacances el dimarts i haig d'acabar com sigui la feina. Ens veiem després de vacances i retornem a l'activitat, a veure si recuperem el perdut. Que us vagi bé nois!
Bé, tothom de vacances, doncs jo també, Com no marxo enlloc farè algunes sortidetes per aquí, això vol dir que les seguents dues setmanes estic obert a qualsevol proposta. Xsala molt bé campió, enohorabona! Ja ens explicaràs amb péls i senyals quan ens trobem, de ben segur va ser tot una odisea. Ahir kk em va tocar fer de taladraire instalador, i avui com sóc un cagat m'he rajat pel tema pluja; burro de mi! no ha plogut fins ben bé les 11h. Ja ho sabeu...... ....ens veiem pels corriols i trialeres de la terra!!!!
Bones a tothom !!! ja torno a ser per aquí despres de la desconexió per vacances. Al final vaig marxar 3 dies al pirineu de huesca.la2 Una passada, vaig fer-hi rafting i descens de barrancs, una experiencia impressionant.:rocker Ara només tinc una cosa al cap, el diumenge 9 de setembre a les 8 del matí. jejeje:crybaby :crybaby :crybaby M'he proposat sortir cada vespre que pugui per fer una mica de rodatge, que no vull ser el "farolillo rojo". Jo surtiré casi a les 20.30h, és molt tard, pero dona per fer una horeta amb llum natural. Si algú s'apunta....:mrgreen: A més el dimarts torno a començar amb el bàsquet i suposo que la pretemporada ajudarà a fer el rodatge. I ara està plovent, vaia cagada d'estiu. Ens veiem nois !!!
Soy otro catalán avergonzado por la mala educación y resentimiento qué tenéis todos vosotros. No se trata de un tema político, se trata de un tema tan simple como es el respeto y la educación ante la gente de este foro. Sois un puñado de provocadores. Parece que hayáis nacido con un palo en el culo. Si tuvierais el más mínimo respeto lo entenderíais. Creo que hablar en catalán en este foro no es correcto. PD: yo hablo catalán en casa, en el trabajo, con mis amigos, y es mi lengua materna principal en mi vida cotidiana, pero no por eso pierdo el respeto y demuestro ese resentimiento. Sois una panda de amargados. TRADUCCIÓ: Soc un altre català avergonyit per la mala educació i resenteminet que teniu tots vosaltres. No és tracta de un tema polític, és tracta d'un tema tan simple com es el respecte i la educació davant la gent d'aquest foro. Sou una colla de provocadors. Sembla que vau neixer amb un pal al cul. Si tinguessiu el més mínim respecte ho entendrieu. Crec que parlar en català en aquest foro no és correcte. PD: Jo parlo català a casa, a la feina, amb els amics, i és la meva llengua materna principal a la vida cotidiana, però no per això perdo el respecte i demestro aquest resentiment. Sou una colla d'amargats.
Bueno va, no em volia passar tant amb el meu missatge, que total teniu bon rotllo entre vosaltres, però si ho penseu bé jo penso que no és correcte. Ja ho sé que tampoc és tan greu, però crec que una falta de respecte. No cal que us molesteu a contestar, que tampoc se tracta de desviar el tema, continueu amb lo vostre que igual ho fareu, però al menys deixeu-me dir-ho, perque és que penso. Inga!!!