Després d'haver rebut un MP d'un de vosaltres, estic rellegint el meu missatge, i realment m'he passat 50 pobles. jajajaj!!! Us demano disculpes. No obstant, penso que no és correcte i adient parlar en català com ho estem fent ara, donat que és converteix en un forum excluient.
Gavarres, a mi em va tocar fer de pintor, tot el cap de setmana, pero vaig ser més llest que tú i vaig fer una escapadeta abans que es posés a ploure. I sembla que he tingut sort, perque la cosa esta bastant ennuvolada. Isalc, entre setmana alguns dies surto a aquesta hora o més tard. Porto llums, evidentment. O sigui que si vols fer més d'una hora... Si algún dia tens / teniu ganes, ja ho sabeu (pero calen llums)
Bo, bo..., boooooo!!!! Frena xaval.... aquesta vegada m'he reprimit. (no hi tornessim:crybaby ) Tornant al nostre rollo bicicletero, només podeu sortir a aquestes hores entre setmana?? esteu fets uns "murcielagus de cuidadu"!!!:vampire :vampire Bé ja us ho deia en un post anterior al "malrollo" que estic de vacances aquestes dues setmanes, tothom ha tornat ja a la feina?? aneu pensant que fotem aquest cap de setmana. PROPOSO: Rostollada+enfangada per les gavarres o per on volgueu!!!
Doncs avans de cagar-la pensa una miqueta company. Te lo digo en castellano parq ue no pases verguenza. Este post fue iniciado por unas personas en concreto, ellos se cuentan sus cositas, sus experiencias y se ontan sus kdd sin ofender a nadie. Seguro que si les hablas en Castellano te contestan en el mismo idioma, simplemente prueba y verás como te sorprenden......... Como entre ellos hablan y se entienden en un idioma en concreto (si, ese que tanto parece avergonzarte) pues lo utilizan y no creo que con ello discriminen a nadie ni avergüencen a nadie por hacerlo en libertad. Insisto en que si te diriges a ellos te contestan con placer (que yo he sido testigo de ello). La tontería que has escrito es como si yo me pongo en un post de endureros y les digo que estoy ofendido porque no hablan de XC o maratón que es lo que me gusta a mi. En resumen deja a esta gente a su rollo que no hacen daño a nadie y si no los entiendes (que no es tu caso) pues les preguntas en Castellano y si no te contestan correctamente entonces te indignas todo lo que quieras company. Creo que lo tuyo ha sido una PFT (pixada fora de test) porque te supongo lo suficientemente persona como para no ser tocawebs. Saludos companys
Quote: Originalmente publicado por joanft Torno a penjar el video, que per fi he après a enganxar-lo així: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=O0QpLrM_z7o[/YOUTUBE] És la sortida de dg al puigsacalm. Si entres de nou, aqui tens un video força vistos de uns quants de nosaltres fent el puigsacalm. Apunta't. Aquestes rutes més llargues les fem més de tant en tant. Gairabé cada dissabte sortim per les GAVARRES a fer un volt d'uns 30 Km aproximadament. Merçi JoanFt! --------------------------------------------------------------------------------
Hola companys, aquí un veí del Perquisitore. Aquest cap de setmana sortiu? Si és així quin és el punt i hora de trobada? M'agradaria conèixer la zona. No tinc 26 anys però aguanto tralla. Salut, QUILES
Un gusto verte por aquí. Yo ya de vuelta de vacaciones. Pues ya ves, conociendo catalunya un poquito con la excusa de la MTB y de paso preparando la Selenika del 30/09/07.
Ante todo BIENVENIDO quiles!!!!la2 Solemos salir de la estación del carrilet en Quart o la de Lambilles. Aún no se que quieren hacer esta gente pero Xsala el sabado no puede y Perquisitore no se si se refiere a salir con nosotros o ha que tu (quiles) salgas con él el sabado. A ver si dicen algo estos nois y quedamos de acuerdo. Ei!!!! Xavalins que us fa vergonya o que??:risa Va digueu algo i decidim que fem, si sortim dissabte o diumenge, d'on sortim i qui s'apunta. Rostollada+enfangada per les Gavarres????:rocker PD1 Tranqui quiles que si la liem no ens fotrem molta tralla (així ens divertirem més) PD2 BIENVENIDO a ti también treladan!!!la2 PD3 ja no se ni com dirigir-me a la penya amb tant de rollo lingüistic.
Hola de nuevo. En primer lugar, quisiera disculparme por no haber dado señales de vida estos días, pero juraría que había grabado el tel. de Gavarres en la agenda del móvil :-? . Me alegra haber leido que os quedó un buen sabor de boca el día que salimos por St.Feliu la2 . Estaré atento a las salidas que vayáis programando para añadirnos algún día con vosotros . Escartín, cuando queráis salimos por Romanyà (o repetimos Ardenya ). Saludos, César
eiiii, bones a tothom, per mi millor sortir el dissabte, pero estic obert a propostes.:rolf amb una condicio, no fotre gaire canya, que he començat pretemporada i les cames em fan figa de correr. :risa jejeje a aquest pas no se si pujarem al puigmal. vinga que ja som dijous i hem de començar a tancar el tema !!! Salutacions !!! la2
Estic de vacances a mi em va bé tant dissabte com diumenge com sortir els dos dies. Pero sembla que de moment guanya el dissabte no? Per quedar, doncs a les 8h 8h15' a Quart o Lambilles (si us va bé) Proposo (si decidiu sortir desde Quart) escalfament corrioler, per pujar despres cap els angels i baixar per corriol trialero fins a palol i despres si en teniu més ganes doncs seguim altre cop per amunt i sino cap quart o llambilles. i si no us agrada doncs fem un altre circuit. Qui som? Isalc , Jo, quiles????? no s'apunta ningú més? cap problema!! Vahh!!! Hora: 8h dia: dissabte 25/08/07 Lloc: Quart, estació del carrilet 25-30-40Km ja direu.
Cesar CA, encantado de volver a verte por aqui! a ver si quedamos otro dia de estos y hacemos algo por la zona de Romanyà. Jo conservo tu telf ja te pegare un toque. de todas maneras te paso mi telf por mp Nos vemos!!!
vinga doncs cap a munt que falta gent. dissabte a les 8 h al carrilet de quart com un clau. P.D: salutacions a tots els nouvinguts. P.D1: salutacions al nostre "sherpa" de sant feliu. Cesar. Fins despres !!!
Hola de nuevo. G.Boy, ya tengo tu telf. guardado en la agenda . Isalc11, saludos . Por cierto, os recuerdo que el 8 de Septiembre hay una prueba de 6 Horas de Resistencia en BTT en St.Gregori y el 9, la Marxa del Pollastre en Sta.Cristina d'Aro . Si os interesara ir a alguna de las dos, ya os pasaría la info . Saludos, César