Eps!!! Diumenge torno a terres catalanes! Així que si hi ha sortideta pel cap de setmana que ve, aquí n'hi ha un que s'hi apunta... Com que em sembla que encara no hi ha cap plan concret, proposo ruteta pel cap de creus. Sortida en tren de Girona fins a Llançà. Ruta de Llançà a Cadaqués i tornada cap a Llançà pujant a st. pere de rodes. 60 quilometrets dels bons: força tècnics i físicament durillos. En xsala i jo ja l'hem feta, però segur que no hi ha cap problema en repetir-la, no xevi? Venga fins aviat! la2
Cesar CA estaria bien lo de la marxa d'es pollastre pero si las fuerzas y las ganas no nos abandonan el dia 9 nos vamos ha hacer el Puigmal. Isalc11 ens hem quedat sols???? Bones JoanFT. Què, vens molt fort, eh???? La CAPDECREUSENCA... sembla que ha arribat el moment!!! PD ens pot servir per preparar la PUIGMALADA!!! PD2 si algu s'apunta a sortir el diumenge (si, aquest que ve) estic disponible i obert a propostes. Si no saps que fer aquests dissabte al mati.....et pots venir amb nosaltres sense cap problem, estem oberts a tothom que s'ho vulgui passar bé. Ens veiem companys! Hora: 8h dia: dissabte 25/08/07 Lloc: Quart, estació del carrilet 25-30-40Km ja direu.
doncs anirem sols com mussols !!!:evil: netejarem una mica els caminets de les gavarres :rocker jejeje fins demà !!!
Hola. Jo el cap de setmana que bé tinc (segurament) un compromís de dissabte i diumenge, així que igual no us puc acompanyar. Llàstima perque m'encanta la ruta... Joan, t'enrecordaràs del camí, no? Jo el podria fer sense GPS, pero si no et veus segur, te'l torno a deixar.
bentornat Joan,la2 que encara no t'havia saludat, com han anat aquest dies per ses illes, segur que de luxe. Ve doncs el dissabte al final vam fer una sortideta per les gavarres entre en gavarresboy i un servidor, vam decidir pujar als angels, per la ruta alternativa, seguint un rierol durant una bona estona i una bona ombreta.:-D Un cop a dalt vam fer un senyor esmorzar, entrepans de bacó i llom.:rocker Per baixar en gavarres em tenia reservada una sorpreseta:comor2 , vam fer el primer tram pels corriols indicats com hem fet algun cop, pero a l'alçada de can Mascort hem pujat fins al dipòsit d'aigua dels bombers i que m'ha ensenyat ?¿ :comor3 el principi d'un bike park amb pasareles i salts tot amb fusta, qui l'estigui fent es un crack !!!:saltador vam fer-hi un cop d'ull i vam baixar muntanya recte avall per un corriol que deuen haver fet els mateixos del bike park, quines baixadetes !!!:risa A veure aquest cap de setmana que fem.:mrgreen: Salutacions !!!
Merci isalc! Així que heu descobert el woodpark... jo sabia que era per allà, però no sabia exactament on. De fet, l'últim dia que vaig venir amb vosaltres per els àngels ho vaig comentar a en gavarres boy, te'n recordes? El deus haver descobert fa poc, perquè em vas dir que no n'havies sentit parlar mai... o potser m'enganyaves??? :laserkill jejej
Sí que m'enrecordaria del camí, sí. El problema és que al final em sembla que jo tampoc no ho tindré bé... ja diré algo demà o dijous com a tard, oks?
Hola nois, dissabte passat finalment vaig pujar a Planoles a fer la I Cursa BTT Pas dels Lladres (molt maca però molt dura). Si aquest dissabte sortiu, estaré atent al post per apuntar-me. Em ve molt de gust conèixer la vostra zona. Salut
Bones a tothom!! Bé, sembla que la CAPDECREUSENCA s'haurà d'esperar.... perque anar-hi sense l'Xsala no seria el mateix, va que hi ha més dies que cigrons a .........!!! Va doncs, alguna proposta per aquest cap de setmana?:saltarin Tema "woodpark". El primer ha dir és que no és un woodpark almenys de moment, tot i que potser podria arribar-ho a ser algun dia, encara que sembla que fa temps que no hi treballen. L'Albert (AL575) em va comentar que l'estava fent un noi que es veu que es diu Marc i que és de la zona però no el conec. Per trobar-lo, burro de mi, vaig remontar muntanya amunt pel mig del corriol trialero fins el diposit....:comor3 Fa dies que us hi vull portar però amb el tema vacances, de moment només he pogut "enredar" a l'Isalc, que per cert es va comportar "casi" com un home.:rocker Va!!!!! ens veiem!!!!la2
Be, com que demà ja som dijous i hem de començar a concretar el tema del cap de setmana proposo dues opcions: 1.- Pujar al puig d'arques desde cassà i tornar per algun caminet (el problema es que la ruta no la tinc massa explorada i hauriem de passar per pistes principals casi tota l'estona) 2.- Fer una ruta artesanal que seria desde cassà pujar als metges, baixar per un caminet fins a la font de l'alzina (a la carretera santa pellaia), pujar fins al trencant dels angels (tram de carretera de 6 km) desviar fins a sant mateu de montnegre i baixar pel mas gelats fins a llambilles i carril bici fins a cassà altre cop. si teniu altres propostes digueu a veure que podem fer. Salutacions !!!
Les dos opcions les trobo bones. Així que per mi perfecte. Poseu-hi hora i dia, que enirem a rostollar les Gavarres.
Gavarrencs, jo dissabte segur que no puc. Si quedeu diumenge intentaré fer el possible per venir... És que dissabte a la nit m'han enredat per anar a figueres al festival de música acústica... :rocker Per cert, algú de vosaltres coneix el circuit btt de quart? Ahir en vaig fer un tros i la cosa pinta molt i molt bé! Potser en Gavarres Boy, que el té al costat de casa?
Per la setmana que ve, què us semblaria fer una sortideta nocturna? Estic a punt de comprar-me un frontal i tindré ganes d'estrenar-lo... Xsala què hi dius?
Ahir en vaig fer un tros.........mira que no dir res! ja te l'hauria ensenyat. Em sembla si no recordo malament que fa uns 9Km, és un bon escalfament i també un molt bon entrenament (fas un parell de voltes a tot drap) ara cal dir que també és super cardiac. Tema nocturna doncs ja veurem pq jo i la foscor com que no. (no se per on vaig) Avui sortideta a la platja, Quart-St Feliu. de St Feliu a la platja de Sant pol a esmorzar i d'allà cap Quart altre cop. Uns 75Km. Avui no era el meu dia, punxadeta impertinent (infla,tira...infla,tira.....) i per acabar-ho d'adobar el pulsador del cavi de pinyons s'em desmunta (vinga busca els tornillets i monta'l precariament pq es clar un no porta una clau de tubo a sobre) tot plegat ha estat prou bé, encara que el carril bici és una mica monòton. Ei!!! ens veiem
Jo vaig fent... I cap problema, si vols fer una nocturnilla. Potser els millors dies son o el dilluns o el dijous, per mí, si volem anar amb calma. Recomano, com a mínim: Un frontal una mica decent, un llum al manillar (si no portes un superfrontal), tot i que també te'l puc deixar jo, i un pilot vermell darrera (que també te'l puc deixar, pero sense piles. Va amb dues AAA). Gavarres, apunta't, que també té el seu encant. (o Isalc11...)
Quin frontal tens tu? Ara al decathlon n'hi ha un d'energyzer (s'escriu així?) per uns 15 euros, però m'estic plantejant de comprar-me algo més potent... quin em recomanes? En principi suposo que m'anirà millor dijous... i també depèn de quin institut m'enviin, perquè demà he d'anar a "nomenaments"...
Pel cap de setmana encara no hi ha res concretat, no? I per cert, què se n'ha fet de l'escartín, veig que no treu gaire el cap per aquí darrerament...
bones a tothom despres de consultar el tema del bonobici pel cap de setmana només em deixen sortir el dissabte, o sigui que si hi ha algú que es vulgui apuntar a fer-me companyia..... Surtiré del parc de bombers de cassà (o d'on conegueu vosaltres) a les 8 del matí i suposo que faré una de les dues rutes que vaig comentar-vos. A veure qui s'anima !!! Salutacions !!!