bones a tots; despres de molt rumiar sobre la pujada al puigmal soc de l'opinió d'en josep, per molt dur que sigui a pas de caminant seran 4 o 5 horetes a una mitja de 5-6 per hora, o sigui que es podrà fer, un altre cosa son les condicions climatològiques, jo portaré samarreta tèrmica, màniga curta i la jaqueta d'hivern, que en teoria hauria de ser suficient. El tema menjar i com que ens haurem de llevar tan haviat, proposo fer parada per algún bar a ribes de freser per exmple i que ens preparin allà els bocates (jo si m'aixeco a les 5 soc capaç de fer el bocata amb paper de plata a dins) i el tema horari i lloc, jo proposaria les 6h per marxar (1.30 fins a planoles crec que serà acceptable) i com a lloc de quedada un bon lloc seria el parquing de Fontajau, que hi ha lloc de sobra per aparcar i estarem a la sortida. Salutacions !!!
Ei isalc, jo els bocates ja els tinc preparats! jejeje De tant en quant en congelo uns quants i quan he d'anar a la platja o en bici n'agafo al matí i així cap al migdia estan bé... Millor i tot i que si els compres acabats de fer el matí, perquè se't queden aixafats i com xiclet... A les 6h em sembla bé. Però el pàrking de fontajau quin vols dir? El del pavelló? Perquè potser també aniria bé aquell de davant dels cines oscars...
Torno a proposar fer la ruta 5 estrelles pel cap de creus. Com ho tenim el diumenge 16? Podriem sortir de Girona a les 7:23 i arribar a Llançà a les 8:17; o bé sortir a les 8:28 i arribar-hi a les 9:12. Isalc i xsala potser preferirieu sortir de Caldes i de Flaçà... podriem quedar al darrer vagó i llestos. "Els darrers seran els primers" va dir un, no? Venga que ja veureu com val molt la pena!!! Sobretot la davallada de st. pere de rodes, jejejeje. (Una altra ruta que en xevi i jo ja hem fet però que estaria bé repetir abans que es tapi el camí de fulla de faig és la de la serra de finestres... una altra ruta 5 estrelles!!! Però bé, d'aquesta ja en xerrarem...)
Ei, bones a tothom!! Ei Xsala, ahir et vaig veure fent pedals carretera amunt cap a Cassà vaig tocar el "pitu" pero em sembla que no em vas veure. Que entrenant pel diumenge? Ara que això de fer carretera amb la mtb....no se, no se:risa ... t'has de fer d'una flaca!!! Xavals a veure si ens aclarem, quedem al parquing dels Oscar's a Girona si us va bé. Xsala si a tu et va millor que et pillem a la República digue-ho. Per cert nois no aniria millor al parquing de "la benemerita" a Girona. Fins i tot jo havia pensat que L'Isalc baixes a Quart, a en Joan l'agafem a la benemerita i en Xevi que puges a la República. Ara el més ràpid és quedar tots en un punt. Per això podriem donar per bó el parking dels cinemes oscar. Hora: 6h, va bé?:malaleche
Jo m'he apuntat el dia 16 per el cap de creus. Em va bé. Per altre cantó, la República és lo que em va millor, pero si dieu qualsevol altre lloc, allà estaré. Ah, i jo que pensava... qui es el capullo que pita? :laserkill Per al nou interlocutor: pot semblar que hi hagi nivell, pero després, sempre hem d'esperar a en Joan :rolf
Doncs a mi em va molt millor l'aparcament de la benemèrita!! Si em puc estalviar de creuar girona amb bici a les 6 del matí... millor que millor, sobretot tenint en compte el que ve després! Així la proposta de cap de creus pel 16 queda confirmada no? Què en dieu la resta??? Venga ja veureu que és una ruta impresionant!
Donc si us sembla fem a les 6 a la benemerita i passem per la republica a recolli en xevi i aixi nomes fem dos parades i marxant cap a planoles. Jo lo dels bocates ho mantinc haurem de fer parada per allà ribes a recollir uns bocates calentets. Salutacions !!!
va, que ja queda menys, jo ahir al vespre vaig anar a colocar el dorsal a la bici per que vagi d'etiqueta, ha quedat professional, joan, ets un crack. 2 brides al manillar i solucionat, i perque no es faci malbe i poder-lo guardar de record està plastificat. Confirmem els llocs de recollida ? Guardia civil i republica a les 6 i 6:10 del matí respectivament. oks !!! Salutacions !!!
M'agradaria venir a la desenfrenada aquesta, però em temo que ja tinc plan... si la cosa se'm torç ja ho diria. Perquè les inscripcions es poden fer el mateix dia de la pedalada, no? I la de cap de creus... és durilla, però val molt i molt la pena!
KUBITU!!!!!!! benvingut!! tranki que no sempre n'em a fer tant de desnivell ni tant de catxo. Si vols apuntat a alguna d'aquestes que fem per les Gavarres qualsevol dia d'aquests. Vinga, ens veiem!!!! PD si, les inscripcions es poden fer el mateix dia.
bueno nois, jo en 1 hora marxo de casament cap a figueres i no hi seré en tota la tarda, al vespre suposo que podré conectar per si hi ha alguna novetat. Si hi ha algo urgent de saber envieu-me un sms please. Sino, ens veiem demà de bona matinada. P.D: quina roba d'abric us emportaeu, perque estic dubtant entre 3 o 4 combinacions. Salutacions !!!
Hola bones! soc de Banyoles però sovint em desplaço per girona,a fer rutes curtes de màxim 40Km amb uns companys de Girona ( els Angels, Sant miquel etc..) com quedeu, per si algun dia em puc apuntar ( si soc ben rebut esclar). O tambè al revès, per exemple aquest dilluns 10/09/07 em quedat per fer els metges(Sant Cebrià de Lladó i puig d'arques) desde Sant Sadurní de l'heura si us voleu apuntar?. Bueno espero que ens poguem coneixer i descubrir noves rutes del Gironès. fins aviat
Hola millet! I tant si ets ben rebut!!! Els que escrivim normalment en aquest fil fa poc que ens coneixem, però ja hem fet algunes sotides xules per les gavarres, puigsacalm, etc. Demà anem al puigmal amb altra gent del foro, i diumenge que ve feim una ruta pel cap de creus... quan vulguis apuntar-t'hi només has de dir-ho! I un dia en podem fer una pel pla de l'estany també si ens hi convides! La de dilluns... jo si sóc viu després de pujar al puigmal potser m'hi apunto...
Ep companys! Torno a ser aquí després de vacances. Vaya colla de maquines esteu fets! Veig que la proxima sortida es aquest diumenge al cap de creus. Jo m'apunto tot i que em fa una mica de por, poca pas un prodré seguir! Informeu-me un mica. Ens veiem.
Hombre Lluís!! Quant de temps!! la Ja ho deiem l'altre dia de tornada del puigmal... "ara que ja ha passat lo del puigmal en lluís segur que torna a treure el cap pel foro" jejeje que dolents que som! Tema cap de creus: ruta molt dura físicament i força tècnica. Són uns 60 kms. de puja i baixa per camins pedregosos i paisatges preciosos. La ruta acaba pujant a st. pere de rodes des de port de la selva (és a dir, dels 0 m. als 500 aprox) i baixant a llançà. Ara bé: hi ha la possibilitat per aquell que estigui més cansat de retallar el darrer tros, que és el més dur: la pujada a st pere de rodes. Tot i així, qui retalli aquest tram també es perdrà la corresponent davallada non-stop per corriolet trialero! Sens dubte és de les millors rutes que he fet, però també de les més dures. Venga va animau-vos que com més serem més riurem! :unmonton
ei, bones a tots. ben tornat lluís, com anat les vacances ?¿ pel tema del cap de setmana, jo tinc bono-bici per tot el cap de setmana, perque la xicota marxa cap a terres de ponent a veure la family, o sigui que per diumenge jo m'apunto i si voleu fer algo suau el dissabte podriem organitzar algo per aqui la vora. Com funciona lo de la bici al tren joan ? digues hora de sortida i previsio d'arribada. Salutacions !!!