Gràcies per l'oferiment. Aquest diumenge el dedicaré a muntar-ho tot, però el cap de setmana de la Mercè ja podré quedar, i també hi serà l'Armandsan! Aniré seguint el post.
Bé idò, confirmem el tema de diumenge: 8h davant la gasolinera de medinyà. G'B porta la Vito carregada de bicis i la resta anem en 1 cotxe. G'B confiem en tu. No et venguis les bicis eh! :risa
Per Banyoles, per anar fent, tens les rutes del centre BTT, per anar fent. Recomano la del Sanbernardo, la número 5. Surt del Pla del Martís, pero pots agafar-la al mateix estany, on hi dona la volta.
escartín el nou company que portaras no serà pas en pascual ?¿ Gavarres boy vols que quedem a quart 15 minutets abans davant casa teva ?¿ ens veiem Salutacions !
OK Isalc. i OK també a to plegat!!!! Ostresss demà?????? ara dic algo..... ............. dema a les 8h30, al carrilet?
Diumenge a les 8h a medinyà. Suposo que el restaurant que esteu parlant és el de ca la sausa no? Jo portaré un cotxe, així que ja ens veurem. No vols pas joantf que et vingui a buscar algun lloc de girona? p.d. ep isalc! el company que vindrà (a falta de confirmació) és en pascual.
Hola, soy nuevo en este foro. Me gustaría que me pudierais informar de que tipos de salidas soleis hacer, que días váis, de cuantas personas esta formado el grupo, etc...... Yo me he iniciado en la btt hace unos 5 meses. Ni conozco muchas rutas ni tengo un gran estado de forma pero voy mejorando día tras día y eso es lo importante. Estoy en un grupo que suele hacer salidas casi todos los domingos pero a veces este día no me va bien y salgo los sabados por la mañana casi siempre solo porque no se apunta nadíe. Es por eso que quiero conocer a gente que salga el sabado para no ir solo. Bueno, ya diréis alguna cosa. un saludo charlas03
Tio, Medinya....... On hi ha les betzineres i el restaurant a l' NII just sortint de Girona a la dreta (on s'acaba la variant ) No????? (a l'esquerra i mes endavant hi ha la paloma blanca) Bones Charlas03. Solemos hacer salidas de 30-40Km y somos 5-6 a veces salimos más lejos y hacemos más km y el grupo tambien augmenta y disminuye depende hay dias de todo. Hazte una idea de las salidillas que hacemos revisando mensajes anteriores, hay videos, fotos y algo de cronica sobre la ruta. Mañana 8h 30 Carrilet de Quart (salida corta, circuito Quart) estas invitado!:-D
Bones!!! He arribat fa una estona la sortideta-relax amb en G'B. La cosa ha estat divertida: carrilet, un parell de voltetes pel circuit de quart (puja, baixa, gira, torna a girar, ara puja, ara torna a baixar, ostres que no era per aquí, provem aquest, pujabaixaitornaapujargiraitornaagirar, etc. etc.), quatre animalades per la vora del poliesportiu de quart i carrilet altra vegada cap a casa. Ja era la idea. Demà serà una altra cosa... preparats per patir de valent??? :vampire Em sembla que caurà alguna pàjara... :loco A les 8h a medinyà. No tindrem problemes per veure'ns. Fins demà!
Ep companys capdecreuencs! Què tal la ruta, us ha agradat o no? Jo crec que és una ruta espectacular... llàstima que us hagueu perdut la baixada trialera de st. pere de rodes! És amb diferència la millor (i més llarga, i amb els trams més difícils) de la ruta. Açò sí, la pujada també és la més llarga i dura... ufff com hem suat!! Amb les primeres rampes ja he vist que heu fet bé de no pujar, perquè la recordava dura però no tant... A més el company de la salaX ha marcat un ritmet assassí! He arribat a dalt ben xop, com si m'hagués tirat al mar! Per cert, la font que hi ha a dalt de st. pere no té preu!!! Aigua bona bona i molt fresca! Realment ens ha reanimat per poder fer la baixada desperts... Bé, us deixo amb un parell de fotos que he tirat a dalt, ja que havia carregat la càmara durant tota la ruta...
Charlas, no seras tu por casualidad que nos comentaste en els àngels que te querías comprar una bici orbea...¿? Te acuerdas? Bueno, sea como sea, contamos contigo para las salidas saturninas! Ens veim company!
Nos,.... també estem vius!!!:risa Sort que no s'em va acudir intentar pujar pq estava trencat i ja em va costar l'***** arribar fins a llança. :crybaby Proposo per la proxima locura fer una paradinya a mig mati per esmorzar pq a les 14h estava pajaro pajaro:loco amb un baixon de l'*****. (algo de sucre i sembla que la cosa es va posar millor pero fins que no vaig dinar no em vaig trobar bé del tot). XS t'ha portat les coses l'Isalc? pq de l'Ivan no m'en fio gaire.:-D JFT molt bones les fotinyos!:aplauso4 :malaleche SCARTING!!!!!!! el video!!!! les fotos!!!!!!!! :malaleche :llora :llora :llora :llora :llora :llora :llora Ens veiem............................................... ......................pels corriols i trialeres de la terra!!!!
pues si soy yo, me acuerdo, jeje al final si me compre la Orbea, por calidad precio era la que me salia mejor. Pues aqui estoy entrenando e intentando ganar fondo físico semana tras semana ke no estamos como pa tirar cohetes. Que soleis salir los que estabais en el Angels aquel día?
Bé, tot correcte, l'Ivan m'ha portat la roba i les sandalies. Gràcies Per un altre cantó, Josep, quan necessitis parar per menjar, es fa una paradeta. O aprofita les punxades dels altres per jalar una barreta o el que sigui. Nosaltres, abans de pujar, li vam fer un parell de queixalades a l'entrepà. En Joan ja ho sap, que si algú demana parar per menjar, immediatament paro :rolf Per cert, gràcies a l'escartín pel kitkat :mrgreen:
Us he estat llegint, però es la primeva vegada que escric aqui i aquest forum, jo soc de la garrtoxa i alguna sortida si em voleu si que faria amb vosaltres, clar que primer hauria d'agafar fons que fa poc que em dedico a la bici, clar que si un dia nose... sortiu en plan tranki i en feu una per a "principiants" podré acompanyar-vos més aviat, jejeje. Apa a pedalar que jo ja mi poso.:biker :biker :biker :biker
Benvingut krispi!!! I clar que et volem! De sortides en fem de diferents, a vegades més llargues i dures i altres vegades més relaxades, n'hi ha per tots els gustos. I a més, tranquil, que tots en un moment o altre hem estat principiants... i tampoc no fa gaire, no et creguis! I per cert, si vols proposar una sortideta per la teva zona, ja ho saps!
Bones Krispi! ja et farem de sherpa per les Gavarres. Diumenge hi ha la road book a Sta Coloma de Farners però dissabte nit tinc sopar i encara no se que farè. Si algo s'apunta a fer equip amb mi, m'apunto i faré bondat al sopar. (Paso de anar-hi sol, el company de Sta Coloma curra el diumenge amb el bus) Si no fem la road book podriem fer algo per aqui, fer-ne una de tranki, corriolera, circuitera, alguna trialera de la muerte...:rocker .... (Krispi!?,Charlas03!?) OK Xsala! :malaleche SCARTINNNNNNNNNGGGGGGGGG!!!!!!!!!!:malaleche :llora :llora :llora :llora :llora :llora :llora :llora :llora Pd Isalc AREYOUALIVE???!! Pd2 Joan que m'oblidava, la ruta molt guapa!!! visca la CAPDECREUENCA!:saltarin