i'm alive !!! m'alegro que en xsala i en joanft poguessin arribar a dalt sense haver-se de preocupar podiem pujar o no; millor així. La ruta com vareu dir va ser molt xula, a mi em va agradar molt, la ultima baixada es per fer força de braços i lo millor de la ruta el tall que anava planejant amb el mar a la dreta. Bona ruta, si senyor. Tema cap de setmana, el dissabte tinc casament, o sigui que estic disponible el diumenge, i com diu en gavarres podriem fer algo per la zona rollo tobogan. P.D. Salutacions a tots els benvinguts, com ja us han dit els companys, podeu apuntar-vos quan vulgueu, que sereu ven rebuts. Ens veiem !!!
hauria d'editar el meu ultim post, pero perque quedi constancia n'escric un de nou: Tinc una memoria de peix i no havia recordat que aquest diumenge comença la temporada, així que ni dissabte per casament ni diumenge per partit. Ens veiem el próxim cap de setmana. Salutacions !!!
Bé, vaig veient que em quedarè sol.......com un mussol. Eii!! Companys! heu visitat la tv sobre mtb de bikezona tv???? esta prou bé amb diferents seccions. Hi ha: mecànica, tests, reportatges, entrevistes, noticies i videos d'algunes competicions. (hi ha el gp massi de Banyoles, molt guapo) Tot plegat molt ben parit No vegis com t'escalfa!!!:rocker
Jo com ja sabeu aquest cap de setmana me'n vaig a tarragona a tocar el piano... bé, si més no la tecla! :rolf Déu meu quin humor tan dolent...
Ep! Jo aquest cap de setmana sortiré diumenge, el dissabte estic fora. Així que si vols sortir Sr gavarres ja ho saps! Estic obert a propostes. TEMA VIDEO 1, ja tinc el video de la sortida pel pla de l'estany amb en gavarres boy. Si ja ho sé, ja era hora, però per compensar-ho he editat bé. Setmana que ve, video de la sortida a cap de creus. Ara l'intentaré penjar. apa.
OK perfecte! Escartin que vols fer demà, jo aquesta nit tinc un sopar i no se com acabaré... Bé, sóc del parè de fer algo relaxadet per la zona, com quedem?? Pd Ostres video també de **** mare!!!
Ep tema diumenge, si tens un sopar i vols quedar més tard podem quedar al voltant de les 9h. Que et sembla a les 9h al carrilet de quart? Si algú més es vol apuntar!!!! Si és més tard a mi no me fa pas res. I si el sopar es lia i no vens missatge al mòbil i cap problema. El video! ja em surt al youtube, si no es penja bé el trobareu buscant "ruta5pe" al buscador. [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=6gfEQdhOLF0[/YOUTUBE] Apa nanu, diguem que tal. Jo el vespre em torno a connectar a veure si m'has dic algu per demà. Adeu.
:amo Modestet el nen!!!!!! Tu!!!! demà hi ha cassà de la selva LA 1ª PAPALLONA DE L'ARBOÇ :saltarin si vols podem anar a fer-la; hi ha dos recorreguts un de 20 pels nenas i un de 40 per homes com tu i jo.. ja!! Es surt a les 9 de la piscina de Cassà (on és?) Podriem quedar entre un quart i dos de vuit per si s'han de fer inscripcions. Vaig a mirar-me el video.......................:mrgreen: http://es.youtube.com/watch?v=6gfEQdhOLF0 ...............el video molt bó si senyor:clap :clap , la musiquilla esta bé però com sóc un metalero acabat li trobo a faltar les guitarrilles de la muerte:rocker
Ep escartín, ja he vist el video. Enhorabona per la teva primera superproduxió! No cal afegir res als teus comentaris no? jajaj Venga a veure quan arriba el de cap de creus!!! Jo acabo d'arribar de tarragona... aquesta setmana m'he cuidat poc poc poc jejeje Quin plan hi ha per aquest cap de setmana??? Teniu ganes de fer una superruta amb supercorriols trialeros per la serra de finestres o voleu algo més familiar per les gavarres?
Bones a tothom, nois que heu fet aquest cap de setmana, vareu fer la ruta de cassà ?¿ Pel cap de setmana vinent si fem algo familiar per aquí potser enganyo un parell de companys per fer una volteta, jejejeje. Salutacions !!!
Ben mirat, ningú diu que les dues coses siguin incompatibles... un dia podem fer algo per aquí i l'altre dia arribar fins a st. aniol i fer la de finestres-zona volcànica...
Aquest cap de setmana gavarres boy i un servidor han fet la LA 1ª PAPALLONA DE L'ARBOÇ, 42 km de puja i baixes, amb rampes fortes i baixades per corriols per les gavarres. La ruta: de cassà direcció puig d'arques, els metges i tornada cap a cassà. Una mica dura, amb força fang, i amb un ritme infernal per part dels primers. Va valer molt la pena. Així que aquest cap de setmana voto per algu familiar i tranquil. Apa companys, aquesta setmana penjo el video. Per cert joantf, molt guapa la ruta del cap de creus!
Ei nois, si aquest cap de semana feu algo familiar i tranquil potser mi apunti, però que sigui familiar eeeh!!! que despres de llegir les pedalades que feu...., segur que no us segueixo, jejeje.
sembla que aquest cap de setmana guanyarà una proposta "familiar", encara que tal com diu en joan, la ruta hauria de tenir algún corriol o trialera, perque despres dels pedruscos de la capdecreusenca, si fem pista semblarà que rodem per asfalt. Podriem fer unmix amb el circuit de btt de quart, que us sembla ?¿ Salutacions !!!
Com diu l'Escarting ,sobre la PAPALLONADA+ARBOÇADA, va estar bé:clap , tot i que de totes les marxes "populars que he fet (St Coloma, Riudarenes, Amer, Viladrau, Bescano, Vilablereix, Vilobi.....) aquesta ha estat la que menys trialeres tenia en el seu recurregut:crybaby2 , els corriols de fet no van ser la tònica, més aviat el que va predominar va ser la pista tant de pujada com de baixada:crybaby2 . Tecnicament molt fluixeta:crybaby2 . Ara com totes les marxes molt divertida:dance , ja sigui pel seu traçat "desconegut", la gent, l'anècdota del dia (en aquest cas la cola-spar :machineg: ),............... No se quina era l'altimetria però dura si que ho va ser per les pendents i per el fangueix que hi ha quan n'han passat 100 per davant de tú:crybaby2 Bé, canviant de tema, si dissabte no treballo m'apunto a fer el MIX, (si no surto dissabte,surto diumenge):rocker Molt guapa la foto de la sortida Capdecreuenca.:ymca Esacartin!!! esperem la teva última superproducció !!:mrgreen: PD Krispi ara ja no et pots fer enrera, quedes automaticament inscrit en la rutilla "familiar" d'aquest cap de setmana.:malaleche http://es.youtube.com/watch?v=6gfEQdhOLF0
Jo només puc acompanyar-vos diumenge. O sigui que si es pot fer la de matar al diumenge, millor. :machineg: Si fem la de finestres, garantit queda el corriol de baixada, no us preocupeu. Pero tingueu en compte que a partir d'ara s'ha d'estar més atent a la meteorologia, i que aquesta zona és més humida.
XS, com ho feu això, rollo tramunbike, deixant un cotxe a dalt?? o com va? Kms? desnivell? Pregunto pq ultimament esteu molt forts i si es una locura de les vostres no ho se, no ho se. Salut companys!!!!
Que ràpid això, inscrita i tot ja, per cert, es dissabte o diumenge? ei!! que sigui "familiar i tranquileta", que per el que veig per aqui....potser d'aqui anys si que ho acabi fent també, però ara per ara no arribo a tant nivell,jejeje.