Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Jejeje si entens per locura baixar 500 metres de desnivell per un corriol trialero en menys de 5 quilòmetres, doncs sí... jejeje

La ruta és circular. Són uns 30kms. bastant durs i tècnics. La sortida és a sant aniol de finestres. La primera part de la ruta la vaig traçar en un mapa basant-me en una pedalada de bombers o mossos, no ho sé. S'enfila cap a gairebé a dalt de la serra de finestres per paisatges preciosos i camins o corriols tècnics però ciclables. La baixada fins a Santa Pau es fa per una pista entretinguda amb peraltes i vols per qui en vulgui. Abans d'arribar a Santa Pau es passa just pel costat del volcà de santa margarida, hi ha l'opció de pujar-lo amb la bici. Una vegada arribats a Santa Pau omplim camelbak, mengem una mica, i tornem a enfilar la serra de finestres. A partir d'aquí és la part inicial de la tramunbike, el més impressionant que he fet amb btt, sense cap tipus de dubte. Una vegada a dalt es planeja uns metres amb una caiguda al costat i unes vistes espectaculars. I comença la baixada!!! Corriol trialero non-stop fins a sant aniol! Trialera de dificultat alta, però gairebé completament ciclable. Si ha plogut no la podrem fer, seria massa perillós.

Em sembla perfecte la idea de fer algo familiar i relaxat dissabte i la ruta de finestres diumenge. M'apunt a totes dues!!! :ymca

Venga krispi, apunta't a venir!

PS. Hauríem de pensar una alternativa per la ruta de finestres per si de cas hagués plogut i el terreny estés massa humit... potser una del centre btt per sant hilari???

2. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Merci escartings! però l'ideòleg de la ruta no sóc jo, sinó el company de la salax.

Per cert, he penjat al youtube el meu primer video que no va sobre rodes:

http://es.youtube.com/watch?v=ZdadmCx_N3c

3. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Tinc el track de la ruta de finestres??? no és exactament la que vam fer amb els menorquins, no?

4. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Clar que ho és! Quina si no??? Hauries de tenir el track "original" que et vaig passar jo i també el track que devies gravar el dia que la vam fer...

De totes maneres ja que hi som jo voto per modificar-la una mica per rodar una mica més per pla a la sortida, abans de començar la pujada, i per entrar al volcà de santa margarida o fins i tot fer una mica més de volta pels volcans. Aquella zona és bastant plana i ens servirà per recuperar-nos abans de començar la darrera pujada... Si tenc un moment m'hi posaré i modificaré un poc el track.

Per cert, a TV3 donen bon temps pel cap de setmana... clar que aquests darrerament no n'encerten una!

5. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    No sé, com parlaves de modificacions....

6. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Així doncs, concretem hora per dissabte. 8h30-8h45 a l'estació del carrilet a Quart per la sortida familiar". I com ens veiem dissabte amb en Joan concretem com ho fem per diumenge.

PD tant xungo és el corriol de baixada? és d'aquells de pedres romes i amb verdet? 30km val, 25 de pujada i 5 de baixada???:confused:

7. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    No, no és tant xungo home! Diguem que és... entretingudet! jjejeje Ja veuràs com el faràs gairebé tot. Potser hi haurà una mica de verdet, però jo les 3 vegades que hi he passat la veritat és que els neumàtics s'agafaven de conya a la roca, no problemo.

L'hora de trobada per dissabte em sembla bé. Per diumenge estaria bé quedar a les 8 o així a l'aparcament de davant la benemèrita de girona, per exemple.

Us passo el perfil, que una imatge val més que mil palàbres:
    Serra de finestres - perfil.jpg

I açò són quatre nombres perquè us en feu una idea... L'índex IBP marca la duresa física d'una ruta. Quan és superior a 100 es considera que és durilla...
    Serra de finestres i zona volcànica.jpg

8. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei companys, em sembla de conya l'hora de sortida de dissabte, jo tinc un dinar, pero mentres sigui a casa a les 12:00 a casa en faig de sobra.

Suposo que ja donarà temps en una ruteta de 30 km.

Ens veiem !!!

9. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    per cert josep, estic pensant en canviar la reba per la revelation 100-130, hi he estat donant moltes voltes i no se que fer. :rocker

10. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Joan, frena!!!! Estas espantant al personal, i després ningú voldrà sortir amb nosaltres.

En Joan vol dir que, a partir de IBP 200 és una ruta moderada (una blava, en un centre BTT). I la baixada, és per un corriol molt i molt suau. És molt maco, practicament només té algun graó de baixada, pero es fa de conya. 100% ciclable.

11. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    jajajaja, ja fas be xevi, que en sino ...

12. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Perdó si ho he pintat massa negre jejeje però no he dit res que no sigui veritat! I aquests de l'IBP... bé, segur que són molt tremendistes jejeje. En qualsevol cas, que ningú s'espanti perquè segur que no serà la ruta més difícil que haurem fet! Això sí, segurament sí que serà la millor!

13. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    ni de bon tros és la més dura. Lo que igual, Joan, com vas anar amb les vaques menorquines et va tocar xupar roda i tens una idea de duresa de ruta induida per la situació i la companyia.:risa

14. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok sembla que pinta millor, tot i que 1600 i pico metres de desnivell acumulat no es qualsevol cosa.

Isalc si et poses la revelation de put* mare, et compro la reba que consti que sóc el primer eh!!! (ja te la pagarè bé).

tot OK! ens veiem companys!!!

Pd Isalc la revelation es un pepino de forquilla i la diferencia de pes es infima uns 300 grs sino recordo malament. Aixo si amb canvi de recurregut sino a les pujades aniràs amb el pes massa enrera i es posible que se t'aixequi la roda de davant amb el que aixó comporta.

15. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Gavarrencs i gavarrenques! Faig una nova proposta... espero que no em tireu la bici pel cap! :cabezazo :comor3

M'acab de donar compte que el CC SANT GREGORI aquest diumenge organitza una marxa-cursa-pedalada per la serra de sant grau i la vall del llémena... Us agradaria participar-hi i deixem la de finestres per una altra ocasió? O preferiu seguir amb els plans que teníem? Les dues són bones opcions, sols que la de st. gregori és "ara o mai"...

poster%207a%20marxa.jpg

1020701big[1].jpg

IMG01%20Marxa%202006.jpg

IMG%20Marxa%202006.jpg

http://www.ccsantgregori.com/Marxa%20Popular%20BTT%20Sant%20Gregori2007.htm

16. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Home, irrepetible... tenint el track, es pot fer quan es vulgui

17. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    tant una com l'altre

18. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Com??? Tens el track de la marxa de sant gregori??? :scratch :melopien: :rasca

De la que sí tenim el track és la de finestres, que sí que podem fer quan vulguem... jo proposava d'anar a sant gregori aquest cap de setmana, ja que la de finestres sempre la podrem fer un altre dia...

19. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    doncs serà una pena no poder-vos acompanyar el diumenge, qualsevol de les dues rutes pot ser una passada, feu la de sant gregori i guardeu el track amb el gps, així tenim un altre ruta per poder repetir quan volguem, la de finestres es pot fer un altre estona.

Gavarres, que li passa a la teva reba, ja la vols jubilar ?¿ lo del canvi de forquilla no es segur, encara que estic ja força decidit a fer el canvi, 100 mm per pujar com fins ara i 130 mm per a les baixades, a veure si es nota la diferencia.

Per demà al matí quedem a les 8:30 al carrilet de quart ?¿ com ja us havia dit jo hauré de ser a casa prop de les 12.

Salutacions !!!

20. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0

Compartir esta página