Dissabte a les 8h30 al carrilet de quart! Per els que no hagin vingut mai, el lloc de trobada és sobre el mateix carril bici girona - sant feliu, just al costat de l'antiga estació de tren de quart, ok KRISPI? Joantf, si surt de girona pedalant podem quedar una estona abans al mateix carril bici. Digues alguna cosa. apa.
Diumenge. Personalment voto Finestres. Més que res per l'aglomeració. Pero estic obert a Sant Gregori. Per finestres, hauriem d'anar a sant aniol, no? llavors podriem quedar a fontajau, allà al pavelló? Em queda molt més aprop. Trucaré per confirmar si encara no hi ha consens dominical.
Què et sembla a les 8:20 davant la benemèrita? Si hi sortim puntals a les 8:30 som a quart. Venga fins dissabte! Jo personalment voto diumenge, precisament per les aglomeracions!!! jejej :unmonton Pedalar enmig d'un bon peloton també té la seva gràcia no? No es fa tots els dies! A més, no et preocupis que si vols anar ràpid et poses amb els de davant i qui farà nosa seras tu! :meparto Demà en parlarem i en G'B decidirà (sota la meva pressió...).
(******) <-- amb tot el carinyo Doncs, si no hi ha res de nou quedem a les 09:00 a Sant Gregoriu?? Si us fa les finestres, plena disposició. M'envieu un missatget al mobil. Per cert, que he passat per les mines avui i la primera part està ben desbrossada. Encara hi ha un forat al marge que porta el nom de Joan (vull dir que és de la teva talla, Joan):cunaoo
Rabia!!!!, això es el que tinc ara, una vegada que em decidexo a venir...i no podrà ser,llastima pq tenia ganes de fer algo diferent, bueno un altre dia serà. Que disfruteu de la pedelada, que jo aquest cap de semana,nomes les podré mirar.
1- demà ok! 2- XS ets un CRACK!!!! :bravo això de "calibrar" pot ser de genial! pq per sant gregori i que pugi a sant grau ja n'he fet un parell, la pujada es dura pero si baixem, per on s'ha baixat les vegades que hi he anat, prepareu-vos pq hi ha uns trams impossibles i d'altres força tècnics. També prepareu 15-20 . A més en una d'aquestes em vaig menjar un suzuki vitara :crybaby2 (em sembla que ja us vaig comentar) 3-Isalc no la vull jubilar pas la reba el que passa es que a la conor que tinc hi porto una merda suntour de ferro que pesa un güevo,és de gomes, les regulacions que té hi res és el mateix, i per postres el bloqueig s'enganxa. Vinga fins demà.:ymca
Ep G'B! Què prefereixes però? Fer-la aquest diumenge o anar-hi en una altra ocasió??? El preu són 12 pels federats i 16 pels no federats. Xevi, les inscripcions comencen a les 8. Hauríem de quedar com a tard a les 8:30 allà no?
Ep joanf! Sort del google !!! T'espero el diumenge a davant la benemerita aquesta, altrament dita com la guardia civil. He quedat amb en pasqual a les 8h10 a casa meva, així que serem justos. Apa joantf fins demà!!
Quina ràbia! A l'últim moment m'han retirat el bonobici... :tonifane Com ha anat la sortideta? Demà què? On anam, a Sant Aniol o a Sant Gregori? Proposo que quedem a les 8 al pàrquing de Fontajau tant si anam a un lloc com a l'altre... si és st gregori podem fer una mica d'escalfament fins allà...
ei nois, que tal anat ? i per cert on heu acabat ?¿ vinga va que esteu molt callats !!! Per cert, la sortideta familiar del dissabte, molt xula, en gavarres ens va portar per la zona de darrera del pavelló de quart, on hi ha una pila de corriols i caminets que es van creuant amb pujades suaus i baixades trialeres interessants, es una zona per divertir-se desde el primer km. Salutacions !!!
Al final vam fer la ruta de la serra de finestres i zona volcànica. Una ruta espectacular en tots els sentits, en Gavarres en pot donar fe. Venga Gavarres, et toca a tu fer la crònica!!! De totes maneres, em vaig quedar amb les ganes de fer la marxa de st. gregori. A l'últim moment a en xsala li van començar a tremolar les cames... tenia por de quedar en evidència, ja se sap que les comparacions són odioses. Per tots vostès, una imatge en exclusiva d'en xsala ahir a les 8h del matí, moment de decidir quina ruta feiem: :toilet Venga xevi, no t'ho prenguis malament i penja les fotos!!!
Llàstima que no haguem fet fotos de la meva caigua :baile Això passa per vacilar. A veure si aquest cop l'ordinador em deixa penjar les fotos, que l'ultima vegada que ho vaig provar em deia "error" Lo de Sant Gregori, tens raó. Imagina't que haguès caigut amb tota la gent de la marxa mirant. Quina vergonya. Pero, pensa que, erem 3 i ho vam fer per votació. No descarreguis tota la rencor amb mí.
]Bé, primer bones a tothom!!! Comencem: Dissabte, diarrea familiar,:toilet si si, tots es van fer caketes amb els quatre tobogans del circuit de Quart. Quina tela i això que l'Isalc hi va posar moltes ganes. L'escartin també deu ni dó pero en Pasqual... (l'IRON....!!) necessita cardar-se un parell d'osties tontes pq no vegis quina pudor a cagarrines que feia.:toilet Vam fer uns 17Km plegats i va ser quan vaig punxar, l'Isalc va decidir tornar-se'n i jo acompanyar-lo. En Pasqui i l'escartin van seguir Montnegre amunt, volien fer el camí dels gelats.:bravo Diumenge: Ben aviadet aixecat. Avui no hi ha furgo, merda:angry ; em toca entafonar la bici al cotxe:cursing . A les 8h, al pavelló de Fontajau. Hi ha l'XS i als dos minuts arriba en JFT. Reflexions matineres ens fan decidir per anar a fer la ruta per la serra de finestres. Atoxonem la bici d'en JFT a l'auto d'en XS i cap a Sant Aniol de Finestres s'ha dit. Parem a Sant Gregori pillem algo d'esmorzar.Arribem a Sant Aniol, muntem les bicis i a pedalar uns 15Km de pujades no sostingudes però super xungues per la quantitat ingent de pedres i roques que et feien perdre tracció i et demanaven total atenció :alloreto per agafar una trajectoria "bona". Fem una baixadeta i arribem a Santa Pau, entrepans, :chinchin refresc, cafè..... reomplim els bidons i ens fotem a fer escales i carrers de Santa Pau per escalfar una miqueta:cunaoo . Torne-m'hi, altre cop amunt, puja i puja fins arribar a un corrielet poc ciclable que fem estones a peu (jo tot) i arribem d'alt de tot. Comença la baixada, uns 4Km infernals peró molt guapos per un corriol trialero de veritat, esglaons de totes les mides i per tots els gustos.:bravo :amo Amb els braços trencats arribem a Sant Aniol, ha alguns els hi queden forces per fer un esprint, d'altres ho fem veure. Carreguem bicis i cap a casa. La ruta, tot plegat, és molt maca per els paratges gairabé verges pels quals discorre. Travessem boscos, prats fagedes, i carrers històrics tot molt idilíc.:love Quan tornem a fer-ne una d'aquestes????:saltarin Pd: M'oblidava, el corriol trialero xungo de veritat.:taz En XS va provar lo tova que és la pedra de finestres, jo vaig xafar-me lo meu contra el seient en una frenada tonta, i en una altra frenadeta no veieu quins malabarismes feia en JFT amb la roda de redera....:rocker
Alt Empordà, Baix, Garrotxa, Pla de l'Estany, Ripollès........... ens movem per tot. Estigues a l'aguait no fa gaire vam fer algo per l'Alt Empordà. Pots apuntar-te quan vulguis campió!
veig que us ho vareu passar molt be punyeteros, lo de les caquetes de dissabte, be, que hi farem falta encara agafar una mica mes de confiança, jo crec que en 3 o 4 .... anys ja hi tornarem a ser. jajajaja Salutacions !!!
ei josep, estic tancant els tractes d'una revelation por el interné que arribará en uns dies via USA. Salutacions !!!