jejej Bueno veig que en xevi s'acaba de connectar i se m'ha avançat jejej o sigui que no t'enviaré cap sms. Demà decidim el tema besalú en josep i jo i llestos!:burladia:
demà continuo amb la opció sortir més tardla2 , potser faig una convinada bici + correr d'aquestes que faig jo i tot, que he estat mirant el foro triatló i m'han agafat ansies... Diumenge si hi ha opció gavarres bordilenques que dieu m'apunto. apa.
Ieps!!! Acab d'arribar a casa. Avui hem fet menys de 30 quilometrillos que en teoria havien de ser de "nenaza" però que al final han estat de "nena" a seques. Hem seguit les fletxes d'una caminada que es fa demà per la zona de quart-girona. Entre altres coses hem constatat que no tot el que es fa a peu es pot fer en bici. La baixada no ha estat gens malament. Jo he torçut una balda de la cadena i sort he tingut de la perícia de n'Isalc... Ara en teoria hauria de ser a canviar la cadena però al final no hi he anat. Confiarem en les arts de n'Isalc! Merci per s'apanyo! :alabando Per demà hem decidit tornar a fer gavarres des de Bordils, o sigui que xevi ja pots anar pensant una bona ruta!!! Hem quedat a les 8:45 (hora nova!) a la rotonda de la creueta (la darrera que et trobes pujant als Àngels des de girona). A les 9 i poc hauriem de ser a ca'n xevi. Venga fins demà!!! latano
OK! 8h 45' la Creuta unky Em sembla que haurè d'incloure, al final, un tronxa-cadenes a les eines d'emergencia. Pd....:canta .. Superpastarruficatalunyimillonoso comprat una cadena que et quedaràs tirat........... ...:canta .... superpastarruficatalunyimillonoso canvia ja el cable no siguis agarrat...
Ieps! Ahir al final vam fer sortideta des de Bordils. A destacar: 1) la meva cadena va aguantar; 2) va venir un nou fitxatge, en lluc; 3) la ruta va estar molt bé, sobretot una zona de corriols per Madremaya... i la font picant!; 4) estava ple de caçadors de senglars; i 5) he muntat un video de l'ocasió: [YOUTUBE]-ebmKFqnOXM[/YOUTUBE]
La crònica del cap de setmana al bloc: http://websavelo.blogspot.com/2007/10/entre-senglars-i-caadors-bordils-i.html
Ei!!!! molt guapo el video!!!!!:saltarin :rocker Joan tio ets un crack! la teva uep va agafant forma, la crònica és molt bona (fotos, grafic... video!) Molt guapa també la ruta XS!la No vegeu com xupo camara!!!!:mrgreen:
Es nota que m'agrada el teu culet? :cunaoo Idò dilluns que ve em convides a fer-lo no? Tema pedalada de fires: S'hi apunta algú o hi hauré d'anar tot sol??? Al bicicrucis hi va algú as final? http://www.motosgili.com/ http://www.solobtt.com/informacion.php?id=2259 :bye
Demà???? He vist que aquest any no es fa per la banda de Sant Grau/S.Gregori, es fa per les Gavarres. Estic intentant decidir-me, no ho se pq la volta llarga és de 30Km i sortint desde Palau com que no dona per endinsar-se gaire a les Gavarres. Per altre banda em fa rollo que els malparits passin per algun corriol que desconegui i no mel pugui apendre per incloure a les nostres sortides. Bé, dic alguna cosa més tard. o et faig un truc. PD demà volia sortir ben aviat i fer el Montigalar el cim més "alt" de Quart (466m)
jo m'apunto demà a pujar el montigalà ! mes tard et faig untruc i quedem. S'apunta algú més ?¿ Salutacions !
Jo si quedessim de tard tal vegada m'hi apuntaria... de totes maneres em fa ganes fer la pedalada aquella. Segur que no us hi voleu apuntar??? :crybaby
Ummmmhhh.... N'hem per parts: si surto aviat és pq el meu ritme ja sabeu que és suau (rollo diesel) hi ha força pujada i no vull plegar molt tard. Com molt molt tard sortiria a les 8h - 8h15. raons per anar fer la de les fires: caliu bttero, recurregut (segur que passen per algun lloc "nou"), esmorzar!.... raons per no anar-hi: l'any passat amb el tema del cotxe i una baralleta estupida que vam tenir un company i jo amb un "idiota" de l'organització com que no va deixar bon regust; deixarè que passi almenys un any per tornar-hi sigui que s'enrecordin i la tornem a tenir liada. (Jo tampoc els vull recordar) Joan, ja t'ho vaig dir, no et tallis i ves sol que és també una experiéncia molt guapa. A més podràs mesurar forces PD clar clar quedar tard eh!! :cerveza ...........:fumao ..................:dragon
Idò per jo açò és molt molt aviat!!! És que aquesta nit hauré d'anar a fitxar a barraques... O sigui que cada ú a la seva i llestos! Ja explicareu què tal ha anat la visita al montigalà aquest... la2 Per cert G'B, supòs que has vist el comentari al teu video-plagi de pedalant per les gavarres.... jejej :mrgreen:
Ok ja direm alguna cosa. video-plagi..... collons sona molt malament. és per conectar videos mitjançant el buscador. Ens veiem!
Ei nanus! El putu joan és l'amo del videos. Jo em retiro que això no es pot igualar. tema demà: Jo tinc una mica de feina acumulada... i demà vull aprofitar el matí. De totes maneres sortiré una estona. Tinc previst fer una sortida ràpida de un parell d'hores i si vinc a quart segur que m'exedeixo. A més tinc una petita espina clavada de la setmana passada que vaig sortir sol i vaig fer el record de temps de "tornada a casa corrents amb la bici arrossegant perque el jilipolles no porta camara de recanvi". :crybaby No n'apendré mai. Poca pas em passaven aquestes coses abans del foromtb... Bueno nois, a veure si dissabte o diumenge ens podem veure.
Ei no ho deia en el mal sentit, ni molt menys!!! Si ho vaig trobar graciós!!! jajaj A més resulta que just abans de topar-me amb el teu video acabava de canviar el títol del meu! Li vaig treure allò de "1a part"... Més tard estava mirant no sé què i a "videos relacionats" en veig un que diu "pedalant per les gavarres (l'altra 1a part)". L'obro... i resulta que era d'un tal gavarres boy! jajaj que bo! És un poc com allò de "la parte contratante" dels germans marx... Proposta MOLT seriosa: ens podriem fer dir "els germans gavarx".
Doncs avui sortida matinera cap al Montigalar (Isalc11&G'boy). A les 8h 5' començavem a pedalar. Pujant ens hem trobat el recurregut de la marxa de fires que no tenia gaire res d'especial, un puja baixa puja baixa per la zona de Montnegre-Quart . :whistle A les 9h30 més o menys hem fet cim, unes vistes espectaculars: Pirineus, Albera, Cap de Creus, Golf de Roses, Montgri, Illes Medes, Gavarres, Montseny, Guilleries, Far, Rocacorba...... Caixalada de barreta i cap a baix per corriolets que feia temps que no feia i esgarrinxada popular és clar. Arribats a Quart travessem la cta/ i fent un altre corriolet perdut anem a buscar el circuitillo de QRT que enganxem practicament tot de baixada i cap a casa. En total uns 30 i pocs Km de "nenaza" pero divertits.:drive a les 12h llestos. Salut companys!! Pd cap de setmana?
Bones gent! Per nenaza jo! Ahir vaig fer llarg i avui matí no era persona. Ni bicicrucis, ni marxa de fires, ni res. Però bé, almenys ahir m'ho vaig passar bé... quin remei, jejej