Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    jejej Bueno veig que en xevi s'acaba de connectar i se m'ha avançat jejej o sigui que no t'enviaré cap sms.

Demà decidim el tema besalú en josep i jo i llestos!:burladia:

2. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    demà continuo amb la opció sortir més tard:eek:la2 , potser faig una convinada bici + correr d'aquestes que faig jo i tot, que he estat mirant el foro triatló i m'han agafat ansies...

Diumenge si hi ha opció gavarres bordilenques que dieu m'apunto.

apa.

3. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ieps!!! Acab d'arribar a casa. Avui hem fet menys de 30 quilometrillos que en teoria havien de ser de "nenaza" però que al final han estat de "nena" a seques. Hem seguit les fletxes d'una caminada que es fa demà per la zona de quart-girona. Entre altres coses hem constatat que no tot el que es fa a peu es pot fer en bici. La baixada no ha estat gens malament. Jo he torçut una balda de la cadena i sort he tingut de la perícia de n'Isalc... Ara en teoria hauria de ser a canviar la cadena però al final no hi he anat. Confiarem en les arts de n'Isalc! Merci per s'apanyo!
    :alabando

Per demà hem decidit tornar a fer gavarres des de Bordils, o sigui que xevi ja pots anar pensant una bona ruta!!!

Hem quedat a les 8:45 (hora nova!) a la rotonda de la creueta (la darrera que et trobes pujant als Àngels des de girona). A les 9 i poc hauriem de ser a ca'n xevi.

Venga fins demà!!! :platano

4. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    OK! 8h 45' la Creuta :punky

Em sembla que haurè d'incloure, al final, un tronxa-cadenes a les eines d'emergencia.;)

Pd....:canta .. Superpastarruficatalunyimillonoso comprat una cadena que et quedaràs tirat...........
    ...:canta .... superpastarruficatalunyimillonoso canvia ja el cable no siguis agarrat...

5. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ieps! Ahir al final vam fer sortideta des de Bordils.

A destacar: 1) la meva cadena va aguantar; 2) va venir un nou fitxatge, en lluc; 3) la ruta va estar molt bé, sobretot una zona de corriols per Madremaya... i la font picant!; 4) estava ple de caçadors de senglars; i 5) he muntat un video de l'ocasió:

[YOUTUBE]-ebmKFqnOXM[/YOUTUBE]

6. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
  7. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei!!!! molt guapo el video!!!!!:saltarin :rocker

Joan tio ets un crack! la teva uep va agafant forma, la crònica és molt bona (fotos, grafic... video!) Molt guapa també la ruta XS!:eek:la

No vegeu com xupo camara!!!!:mrgreen:

8. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Dilluns vaig descobrir un corriol molt guapo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Es nota que m'agrada el teu culet? :cunaoo

Idò dilluns que ve em convides a fer-lo no? :)

Tema pedalada de fires: S'hi apunta algú o hi hauré d'anar tot sol??? Al bicicrucis hi va algú as final?

http://www.motosgili.com/

http://www.solobtt.com/informacion.php?id=2259

:bye

10. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Demà???? He vist que aquest any no es fa per la banda de Sant Grau/S.Gregori, es fa per les Gavarres. Estic intentant decidir-me, no ho se pq la volta llarga és de 30Km i sortint desde Palau com que no dona per endinsar-se gaire a les Gavarres. Per altre banda em fa rollo que els malparits passin per algun corriol que desconegui i no mel pugui apendre per incloure a les nostres sortides.

Bé, dic alguna cosa més tard. o et faig un truc.

PD demà volia sortir ben aviat i fer el Montigalar el cim més "alt" de Quart (466m)

11. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    jo m'apunto demà a pujar el montigalà !

mes tard et faig untruc i quedem.

S'apunta algú més ?¿

Salutacions !

12. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Jo si quedessim de tard tal vegada m'hi apuntaria... de totes maneres em fa ganes fer la pedalada aquella. Segur que no us hi voleu apuntar???

:crybaby

13. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Ummmmhhh.... N'hem per parts: si surto aviat és pq el meu ritme ja sabeu que és suau (rollo diesel) hi ha força pujada i no vull plegar molt tard. Com molt molt tard sortiria a les 8h - 8h15.
    raons per anar fer la de les fires: caliu bttero, recurregut (segur que passen per algun lloc "nou"), esmorzar!....
    raons per no anar-hi: l'any passat amb el tema del cotxe i una baralleta estupida que vam tenir un company i jo amb un "idiota" de l'organització com que no va deixar bon regust; deixarè que passi almenys un any per tornar-hi sigui que s'enrecordin i la tornem a tenir liada. (Jo tampoc els vull recordar)

Joan, ja t'ho vaig dir, no et tallis i ves sol que és també una experiéncia molt guapa. A més podràs mesurar forces

PD clar clar quedar tard eh!! :cerveza ...........:fumao ..................:dragon

14. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Idò per jo açò és molt molt aviat!!! És que aquesta nit hauré d'anar a fitxar a barraques... O sigui que cada ú a la seva i llestos!

Ja explicareu què tal ha anat la visita al montigalà aquest...

:eek:la2

Per cert G'B, supòs que has vist el comentari al teu video-plagi de pedalant per les gavarres.... jejej :mrgreen:

15. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok ja direm alguna cosa. video-plagi..... collons sona molt malament. és per conectar videos mitjançant el buscador.

Ens veiem!

16. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei nanus!

El putu joan és l'amo del videos. Jo em retiro que això no es pot igualar.

tema demà: Jo tinc una mica de feina acumulada... i demà vull aprofitar el matí. De totes maneres sortiré una estona. Tinc previst fer una sortida ràpida de un parell d'hores i si vinc a quart segur que m'exedeixo.

A més tinc una petita espina clavada de la setmana passada que vaig sortir sol i vaig fer el record de temps de "tornada a casa corrents amb la bici arrossegant perque el jilipolles no porta camara de recanvi". :crybaby

No n'apendré mai. Poca pas em passaven aquestes coses abans del foromtb...

Bueno nois, a veure si dissabte o diumenge ens podem veure.

17. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ei no ho deia en el mal sentit, ni molt menys!!! Si ho vaig trobar graciós!!! jajaj A més resulta que just abans de topar-me amb el teu video acabava de canviar el títol del meu! Li vaig treure allò de "1a part"... Més tard estava mirant no sé què i a "videos relacionats" en veig un que diu "pedalant per les gavarres (l'altra 1a part)". L'obro... i resulta que era d'un tal gavarres boy! jajaj que bo! És un poc com allò de "la parte contratante" dels germans marx... Proposta MOLT seriosa: ens podriem fer dir "els germans gavarx".

18. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Bó bó!!:mrgreen:

19. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Doncs avui sortida matinera cap al Montigalar (Isalc11&G'boy). A les 8h 5' començavem a pedalar. Pujant ens hem trobat el recurregut de la marxa de fires que no tenia gaire res d'especial, un puja baixa puja baixa per la zona de Montnegre-Quart;) . :whistle A les 9h30 més o menys hem fet cim, unes vistes espectaculars: Pirineus, Albera, Cap de Creus, Golf de Roses, Montgri, Illes Medes, Gavarres, Montseny, Guilleries, Far, Rocacorba......
    Caixalada de barreta i cap a baix per corriolets que feia temps que no feia i esgarrinxada popular és clar. Arribats a Quart travessem la cta/ i fent un altre corriolet perdut anem a buscar el circuitillo de QRT que enganxem practicament tot de baixada i cap a casa. En total uns 30 i pocs Km de "nenaza" pero divertits.:drive a les 12h llestos.

Salut companys!!

Pd cap de setmana?

20. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Bones gent!

Per nenaza jo! Ahir vaig fer llarg i avui matí no era persona. Ni bicicrucis, ni marxa de fires, ni res. Però bé, almenys ahir m'ho vaig passar bé... quin remei, jejej

Compartir esta página