Aquest cap de setmana no hi seré. Pel cap de setmana següent proposo la ruta que hi ha en portada a http://www.cicloide.com. És la de Girona-Rocacorba-St.Roc-St.Grau-Girona. També proposo de fer 2 roadbooks: El 18 de novembre, roadbook de les gavarres. (ahir vaig conèixer una de les que ho organitza...). El 2 de desembre, roadbook de les guilleries: http://www.solobtt.com/informacion.php?id=2271 Venga cuidau-vos! la2
La setmana que ve, en principi, he quedat amb un company de St Coloma per fer una rutilla, St Martí Sacalm- Rupit. El roadbook per les Gavarres d'aquí a dues setmanes..... pinta bé. Fins ara!!
ieps! Demà a mig matí (aprox 10-11h) faré un sortideta de un parell d'hores. Qui es vulgui apuntar perquè té ganes ja sap. Podem quedar via missatge mòbil o fins a la nit via foro. apa.
Hola nois. Us informo que us vau perdre un gran bicicrucis. No recordo qui va guanyar, i l'ultim tall del recorregut tampoc el tinc clar, pero va ser molt divertit. Em seguiré entrenant de cares a l'any que bé. A veure si us animeu. Jo suposo que aquest cap de setmana em toca fer sortides llampec, almenys dissabte. Cas que tingui més temps diré algo.
Ufff! (al rescat del post) Dissabte sortideta super tranqui per la zona de Montnegre amb el meu brother i la seva xicota. Pedalada + esmorzar de campions. tot plegat uns 30 Km tranquis molt tranquis. Diumenge descans que dissabte nit va tocar barraques. Si els plans no canvien el dissabte anem a fer una ruta circular per la zona de Susqueda. St Martí Sacalm-Rupit-St Marti Sacalm no se ben bé quants Kms són però el company que farà de sherpa diu que s'ha de portar dinar, encara que no s'ha de plegar molt tard pel que sembla. Esteu tots convidats és clar. Si aconsegueixo més info ja dire algo. Pd Xs ja ens ensenyaràs el nou corriol Pd2 Xavalins com ha anat el cap de setmana????
ieo, tinc una noticia bona per en Josep: Vaig perdre el meu llum de darrera de la bici. Ja et donaré el suport de la tija, a veure si pots fer servir el teu (tu en vas trobar un d'igual, pero sense el suport, no? Ja diré més coses quan tingui menys feina.
Hola gent! No tenc res a dir, però don senyals de vida, jejej... Tema cap de setmana: estic obert a tot, dissabte a la ruta que proposa en G'B, i diumenge si ens atrevim podríem fer la de Girona-Rocacorba-St.Roc-St.Grau-Girona... Venga!
XS ja en parlarem, jo no el faig servir gaire, per no dir gens. Per dissabte ja concretarem hora, a veure si truco al company i hem dona més dades, (és coneix bé el camí pero això de posar-hi Kms no és el seu fort)
Endevant amb la de Girona, rocacorba, st grau i lo que vingui. Dissabte, potser m'apunto o potser faig algo més autista per la meva zona. Ja veurem. Depen del temps (cronològic)
Dissabte passat vaig aixafar el cotxe. Res greu, però em vaig pigar un toc al genoll (el dolent no, l'altre). Encara em fa mal, però esper estar recuperat per dissabte / diumenge! Les dues rutes que hi ha proposades per aquest cap de setmanes prometen molt!!! Diumenge estaria bé quedar al pàrking de fontajau, si vos sembla. L'hora m'és igual. G'B!!!! Què hi ha de dissabte? :ymca
ué, espero que ningú més hagi pres mal! I que el genoll no et molesti ja! Si necessites serveis de fisio, en conec un de molt bò. Llavors, com a mínim, fins diumenge
ei, jo tambe donc senyals de vida, que no he pogut dedicar massa temps a llegir el foro. Primer de tot, Joan com estas de l'accident, espero que no hagi sigut res greu (per tu ni per al cotxe) Aquest cap de setmana no podré venir, el diumenge al matí tinc partit i el dissabte m'han retirat bono bici que he d'anar a fer encarrec tot el matí per Girona. O sigui que estaré atent a la ruta del cap de setmana a veure que tal us anat. Salutacions !!!
L'accident no va ser greu. Tot i així, el cotxe va quedar tocadet (capó, plaques davanteres laterals, faros, radiador, parafangs, etc.). El vam haver de deixar al sud de frança, que és on vam tenir el "percance". Noltros esteim bé, jo tenc un genoll tocat però avui me'l noto millor. Esper que per ds o sinó dg ja el tengui bé... Vigilau amb el cotxe! jjejeje :drive
Xavalins!!!!......... :aplauso3 Dissabte he quedat amb el colega a les 9h a Amer podem sortir de Girona a les 8h30' si us va bé. El colega es coneix bé la zona per tant determinarem a l'acte l'itinerari, que pot ser per homes o per nenazas, Bé ja decidirem. El que si que esta més clar és que la ruta serà d'uns 40-50Km la fem per on la fem. Dissabte nit tinc sopar i fira de la RATAFIA !!(aquest any també del PATXARAN!):aplauso4 a Sta Coloma per tant Diumenge matí no faré res:fumao (d'esforç). Pd :malaleche el genoll.... "no es del cuerpo" :tonifane Pd2 servei de fragotaxi & carrybike Pd3 si algú es vol apuntar que ho digui que tothom serà ben rebut!!!! Pd4 el colega és en Santi (Tu escartin ja el coneixes) que com jo, ja sabeu, rollitu diesel... Pd5 ESCARTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGG!!!!!!!!
Dóna records a en santi, i diga-li que ja penso amb la càmara que li dec!!!! Aquesta setmana ha estat un mica boixa amb molta feina, viatge i un concert a barcelona inclós i dissabte hauré de treballar tot el dia!! Diumenge m'agradaria venir a la de rocacorba però no podré confirmar fins dissabte tarda/vespre. ja m'aniré connectant. p.d.I. fa temps sortia amb un de cassà que es deia ivan, no l'heu pas vist per algun corriol? p.d.II. si en joan té el genoll malament tenim possibilitats de seguir-lo?
La del diumenge és la anomenada "dels 3 cims" a la uep de cicloide, si no he entés malament. A les 8:30 al parking de Fontajao????? Es molt d'hora? Son uns quants quilometrillos, i el sol es pon aviat.
A les 8:30 a fontajau em sembla bé, xevi. De totes maneres no se si aquest cap de setmana tindré el genoll com per pigar-me una pallissa com la dels "3 cims". Potser la podem deixar per la setmana que ve. Aquesta nit em posaré damunt la bici i confirmaré com veig el tema... Per cert, he afegit article nou al bloc. Res que no conegueu: els videos ben parits d'aquells francesos de 1628films. Diria que és en G'B que ens els va fer conèixer no? Descartes i les rodes amb sobrepès
Total, que em deixeu sol "ante el peligru" no?? bé, si algú vol venir que ho digui tornaré a mirar el foro cap a les 22h. Va vaig a mirar-me l'actualització de la uepsavelo!!
Ei gentussa! No saps les ganes que em faria acompanyar-te, G'B! Però el genoll tot i que millora encara no està a to... A més, aquest cap de setmana fan el 1r saló de l'automòbil d'ocasió a girona, ara que m'he quedat sense cotxe no estaria de menys anar-hi per veure què s'hi ofereix... A veure com està la cosa per diumenge... Venga que vagi bé demà josep, ja explicaràs què tal! (per cert, podries endur-te la càmara no? així ens mostres què ens hem perdut...)