Com és nota que no paguem el paper!:mrgreen: Cesar nos vemos el domingo. :saltarin Diumenge 25 doncs per mi ok! Aqui teniu els perfils del road-book de diumenge:
Tot i que em posa més (catxondo) el perfil i curves de la curta, seguiré optant per la llarga... Aquesta tarda m'he estat passejant pel FòrumBTT i ja l'he armada! :risa S'hi xerrava de pujar al Bassegoda, i com que aquest any ja l'he pujat 2 vegades i a més en xevi va quedar amb les ganes de tornar-hi... he proposat de repetir la proesa! Encara no hi ha data ni res, la cosa està del tot oberta: http://www.forumbtt.cat/forumbtt/viewtopic.php?t=68&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Es que joan, no et pots aguantar eh.... Em sembla que per aquest cap de setmana em descarto, tot i que em toca molt els c....llons, pero prefereixo cuidar-me el cap de setmana per si de cas aixó de la cuixa no vagi a mes. Aquesta tarda aniré a visitar en xevi a veure que diu. Pel dia 25 la vola a susqueda no me la voldria perdre per res, pero he de mirar que no tingui partit. --> Ho acabo de mirar i si que jugo si diumenge. bufff... aixó del basquet i la bici no pot ser.... :wall així doncs convoco una ruta nenaza pel dissabte 24 pels que surtin el diumenge i vulguin fer una mica d'escalfament. :biker salutacions !
Quina tela (Isalc) al final em faràs anar amb l'equip dels "compes"!! Bé com em d'arribar junts suposo (que com sempre) m'esperaran. JoanFt veig que si que ja l'estas liant. Suposo que m'hi apuntaré però el tema dates no em fa gaire. (un rato d'aquests em registro; per poder donar pel culet també a l'altre foro) Com quedem diumenge? Pilleu roba d'abric, a primera hora fot un fred que pela!!!:comor 7h 45' .......em sembla bé. PD esteu fets una caca tots plegats.:burladia: ..........................així i tot, més val que calli que despres em foteu canya!:nunchakus
Idò sí, a l'altre foro hi ha proposta ferma. Per les dates no et preocupis GB, que encara no n'hi ha de decidida. Tu proposa la que més et faixi. Tema sortideta nenazas demà: jo encara tenc el genoll tocadet, o sigui que apuraré al màxim a veure si diumenge estic mig apunt pel roadbook. Encara seré jo a qui haureu d'esperar, ja ho veurem. Hora per diumenge? A les 7.45 allà?
Collons, sembla que tingueu 60 anys. En Lluc ens abandona, també per lisis. Ep, no em feu fer la curta, eh!!!!!! que 20 per 200 metres de desnivell, no valen la pena. Diumenge a les 7:45, pero on ès allà?
Allà és el GEiEG de Palau. De totes maneres, també podem quedar a aquesta hora al costat de casa meva, a l'avinguda montilivi. Sempre hi ha aparcament i a més és molt a prop del GEiEG, en 2 o 3 minuts com a màxim hi som. En GB ja sap on és perquè l'altre dia m'hi va deixar, just allà.
ep nois!! Sóc aquell de la bici blanca... el diumenge compteu amb mi, si hi ha equip de nenazas, nenazas, i si no el que faci falta. Diumenge 7h45' a davant de can joan, pots donar l'adreça encara que sigui amb misssatge privat, que pel mapa no m'acabo de situar. penseu que les inscripcions s'acaben a les 8h30... apa.
Ep escartín! Jo visc al carrer riera de bugantó, que és la continuació del marquès de caldes de montbui per la banda oposada de l'hipercor, aquell sense sortida. No té pèrdua: si puges l'avinguda pericot, a la primera rotonda a l'esquerra. Al final del carrer hi ha una passarel·la de llenya. Deia de quedar a l'altra banda de la passarel·la, a l'av. montilivi, perquè allà hi ha aparcament si en GB i en xsala vénen en cotxe... Penjo un altre cròquis (més clar ja no ho sé posar :risa ):
Bé al final quedem els quatre "jinetes del apocalipsis"........unky tinc una bulleta d'inscripció l'emplenem al lloc de trobada en un moment i cap a d'alt s'ha dit,......... nom de l'equip???:?: ..................Germans Gavarx com deia en Joan fa dies???. Vinga va!, ens veiem demà!!:bye PD :deal mirat'-ho però em sembla que són 20€ l'inscripció i 3€ més per l'asegurança de la federació per un dia. PD2 sensació termica creada pel vent: Velocitat del vent:...10km/h...20Km/h....30km/h....40km/h. Temperatura. exterior: 6ºC............3º........-2º.........-5º......... -7º sensació . ............4ºC............1º........-5º .........-8º ....... -10º de. .............2ºC...........-1º .......-7º .......-11º .......-13º fredor. .............0ºC...........-4º .......-10º ......-14º ........-16º. ............-2ºC...........-6º........-12º.......-16º ........-19º. ............-4ºC...........-8º .......-15º ......-19º.........-22º. ............-6ºC .........-10º........-17º .....- 22º ........-25º.
Oh oh... açò vol dir que si quan sortim esteim a -2 (pot ser que fins i tot estem a menys...) i agafam una baixadeta a 40 kms./h... tindrem una sensació de -20º!?! Jejeje millor que ens abriguem bé idò... Venga fins ara! Per cert, GERMANS GAVARX em sembla ideal! Una altra possibilitat seria "els cobardes de les gavarres"... però bé, ja en xerrarem "in situ".
Bona tarda a tothom soc en Joan de Fornells, i nomes voldria saber com us anat la road book ja que he vist per aqui que algu de vosaltres hi anat.Salut.
Ep! Açò és territori viking! jajaja Doncs ha anat molt bé, ha estat una experiència diferent... Tot i així, esperavem que la ruta en si seria un poc millor, hi ha hagut trams bastant llargs de pista, però bé. Em passat ben a prop de cal petit, diria! jejej No ens hem perdut cap vegada, però com que hem sortit els darrers no sabem gaire com hem quedat en el tema classificació. Bé, en qualsevol cas a la classificació no hi sortirem perquè a la primera balissa hem passat de llis sense marcat el llibret! :risa Venga joan, si mai et vols apuntar a venir, ja ho saps! la2
Eiiiiiii. Algun dia que aneu a passeig segur que si, pero mentrestant m'ho miro desde darrera la bardissa que vosaltres aneu molt fort cony, m'alegro que us hagi anat be. Ja ens veurem algun dia. I si mai feu el circuit de Fornells-Quart aviseu que passeu per darrera de casa. Salut
jejeje aixó de passar el primer check-point de llarg em sona a excusa per no sortir retrats a la classificació no ?¿ juas juas feia fred o que aquest matí ? Benvingut joan, pel circuit de quart hi anem tot sovint, ja ens hi veurem salutacions a tothom.
He fet un altre video... però no del Roadbook, d'aquest se n'encarregarà en Lluís. El vídeo és de dues ascensions al bassegoda: [YOUTUBE]pWJhUlDMzJ0[/YOUTUBE] Al bloc hi podeu llegir el comentari...
Bones a tothom!! Com diu l'Isalc; Joan ja quedarem un rato per voltar pel circuit Frnlls-Qrt. Comentari sobre el Road-book: El passat 18 de Novembre (ahir) vam anar a la 8ª Road-Book (mal nomenada) de les Gavarres. Malgrat haver-hi una bona organització al radera i uns bons serveis els participants vam quedar força decebuts (sobretot els que es van cagar i van fer la curta) per l'itinerari, més propi d'una pasejada en bici que d'una prova d'autentic btt. Això es deu a la facilitat tècnica del traçat, al poc desnivell acumulat, als pocs Kms que realment es van fer per Les Gavarres ( uns 15-20 a la llarga, uns 5 a la curta) , a la inexisténcia d'algun corriol netejat per l'ocasió i d'alguna zona trialera. També dir que el primer control (balissa) estava situat tant aprop de la sortida (al 1er Km) que la diferencia de temps a la sortida desaparexia a l'acte i els equips quedaven enganxats i per tant el joc deixava de ser del tot just ja que tothom veia que tu agafaves un corriolet que ells no havien vist i es clar et seguien...... però en fi que vols fer-hi. Això no vol ser una crítica destructiva ni molt menys, potser nos estem més avessats a rutes que exigeixen més. Espero que en proximes edicions primin més la dificultat tècnica, menys Kms però més mal parits. PD Doncs si tiu això diu aquest windchill calculator :melopien: (calcula el: "collons quina rispa") PD2 ahhh! m'oblidava al R-book també es podien haver estirat una mica més amb els entrepans i la beguda que per 20€ hi podia haver hagut menu; fins i tot menu vegetarià.
Hola. Coincideixo amb lo fad ("soso") que era el roadbook. I, pel preu, els que mengen carn, podien haver tingut butis. Jo vaig intentar compensar-ho com vaig poder, pero tampoc podía passar-me, que després em puja el colesterol. Crec que el que més va disfrutar, va ser en Joan, que va descubrir que es pot endur una novel·la el pròxim cop que surti en bici. Tema fred, feia tant de temps que no ho sentia tan bèstia!!!!!!!!! Collons. La volteta de sau, ja la tinc apuntada.
Coincidesc amb voltros que va ser un poc aigualit... de totes maneres, tot i que m'esperava més, vaig quedar satisfet, ja que vaig descobrir que puc combinar dues de les meves aficions, el btt i la lectura... clar que millor no fer-ho baixant la serra de finestres o fent la ruta d'oix! :cuñao He penjat la crònica del roadbook al bloc. Tema pantà, dic el mateix que darrerament: si el genoll m'acompanya, hi serem!