Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Com sempre només es pot dir que impressionant!!! Molt bona la crònica i molt bó també el video. Gràcies per ometre algunes cosetes al uep, que així quedem millor el company i jo. (pq heu de saber que una miqueta si que ens vam rajar i a nosaltres ens va sortir de 54 Qm i no pas de 65 Qm)

2. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    bones a tothom,

demà algú sortirà a donar una volteta ?¿

podriem quedar cap a les 9:30 - 10:00 (així no farà tanta fred) i fer una volteta de 2 horetes.

digue-ho algo abans de les 20.00 o un toc al móvil, oks ?

Salutacions !

3. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Demà em toca altre cop currar una miqueta, potser farè un volei per la tarda o diumenge a primera hora ja que aquest cap de setmana vaig una mica curt de bonobici.

4. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    El meu genoll després de la ruta de susqueda va dir definitivament que PROU! Dilluns casi no podia caminar... vaig anar a veure en Xevi i me va començar a moure la ròtula i me clavar una agulla i no em demaneu perquè però la cosa va millorar un poc... però no estic ni molt menys per anar en bici encara. I el pont me'n vaig a menorca, o sigui que... com a mínim fins el 15-16 de desembre!!!

Venga mos veim per aquí!

5. Pargo

Pargo Miembro

Me Gusta recibidos:
    18
    Podeis dar mas datos acerca de la ruta circular del pantano de Susqueda, es que la hize varias veces y siempre al llegar a Sau me di media vuelta, me gustaria poder hacerla sin necesidad de volver por el mismo camino

Gracias anticipadas y un fuerte abrazo a todos, seguro que nos hemos cruzado en algun curriol de Girona voy muy a menudo por las Gavarres un saludo

6. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0

Buenas Pargo!! Bienvenido!!!!:unmonton
    La ruta de los pantans és la que sale en la web belmonte btt http://www.belmontebtt.com/salidas39/index.html , hay un mapa de la zona. Si tienes gps di lo que te pasariamos el track del recorrido que hizimos.(que tiene la variante de pasar por Rupit haciendo algun corriol)

Xavalins que feu??? heu anat a rostollar :taz o què?? jo al final m'he escapat aquest matí a les 8h. Sortida llampec per les Gavarres a les 10h 15' a casa.
    Cap de setmana que ve!?:scratch podriem triar un dia fer-ne alguna d'aquestes més llargues.
    Propostes........... 1- Quart-Montnegre-Monells-Madremanya-Els Angels-Quart.
    2.-..............................???????????????

7. Pargo

Pargo Miembro

Me Gusta recibidos:
    18
    Hola Gavarres boy, no, no tengo GPS, te agradezco tu informaciòn,

Un saludo

8. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei nois,

per aquet cap de setmana hauriem de fer rutilla xula, a veure quina rutilla podem fer.
    Que jo estic amb el mono d'anar en bici que no hi ha qui em suporti.... jejeje

Ens veiem !

9. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Isaaaaaaaaalc! què? recuperat?:mrgreen:
    En Joan és baixa,OK; però els altres què? va doneu la cara COBARDESSSSS!:sableluz
    Cap de setmana que ve!? (quatre dies:saltarin ) podriem triar un dia fer-ne alguna d'aquestes més llargues.

Propostes...........:rocker
    1- Quart-Montnegre-Monells-Madremanya-Els Angels-Quart.
    2.-La del Puigsacalm per Sant privat d'en Bas.
    3.-..............................???????????????
    dies...............
    1.-Dijous??? (quan abans millor pel mono de l'Isalc11):-D

Si algú s'hi vol apuntar que ho digui. Volem conèixer més adictes al btt!

10. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Bones Josep,

suposo que si, que ja estic recuperat, vaig anar a probar 7 o 8 km el dissabte a la tarda i no em va fer mal, o sigui que 40 o 50 km els aguantarem :p

Per mi, el dia ideal per fer la sortideta seria dissabte, va be ?¿

I, pel que fa la ruta, doncs mes igual, qualsevol pot estar be, podriem fer una marató per les gavarres, la zona de monells i madremanya jo no la conec.

Vinga, vinga a veure quants serem.

Escartín ?¿ Xevi ?¿ Algú mes ?¿

Salutacions !

11. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    ok! estem en contacte

12. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Avui, dia de descans intersetmanal (demà no faig pont) estic aquí aburrit davant l'ordinador pensant en la ruta del dissabte.
    Per mi la ruta gavarrenca fins a monells perfecte, fins i tot podem planejar un esmorzar de forquilla i ganivet dalt dels àngels.

Salutacions !

13. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Cagon la sang d'un burro blanc!:malaleche . No m'enrecordava:risa , dissabte toca anar a dinar fora i a més volen passar per la fira de l'avet abans per tant dissabte no podrè pedalar.:crybaby Demà res pq dius que no pots, per tant ens queda diumenge si es que no tens partit.:comor2

Avui sortida solitaria:globero (entre pitus i flautes uns 48Qm): Quart, Montnegre, Monells (esmorçar), Madremanya, Vilers, anava cap els angels de fet en una ocasiò he anat a parar a la carretera però quan ja era força a amunt m'he equivocat i despres d'un moment un pèl desorientat m'he dit doncs aquest camí mateix :wall , (ja deia jo que això baixava massa:-D ) he anat a parar a Sant Marti, d'aquí segueixo la ruta11 i passo per Juia,Celrà, i d'aqui sembla que la ruta11 s'enfila cap els angels, tornar ha pujar els angels o passar pel puig de Sant Miquel no em feia gaire gracia i a més feia tard; una trucada a la meva superW i frugo-taxi en un plis.:mrgreen:

PD mira't el conveni que demà és festa!!!!

14. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ep gent!

Jo demà faré sortideta mooolt suau, per allò del genoll. Si us hi voleu apuntar, ja ho sabeu. Açò sí, a menorca. :risa

Venga que vagi bé la sortideta de dg!

Ah i per cert no compteu amb en xevi, que diria que encara serà per les galícies engolint tonelades de marisc! :laserkill

Venga a veure si el cap de setmana que ve ja estic recuperat i podem fer algo interessant!

:eek:la2

15. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Doncs miraré a veure si puc fer canvi de plans i sortir diumenge, perque sortir sol em fa com una mica de pal.
    Et dic algo aquesta tarda a veure com va la negociació al migdia.

Joan, cuida't que el cap de setmana que vinent hem de fer ruta.
    El punyetero d'en xevi tornará amb acid uric si menja tant marisc !!!

P.D. aquí el conveni el tenen pel que els interessa. Ja veus !

Salutacions !

16. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Demà a les 9h, ok Isalc11!

Si algú es vol apuntar queda convidat. Sortirem del carrilet de Quart a les 9h per fer una sortida Gavarrenca. Per dinar a casona!

17. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola. Ja torno a ser aquí!!!!

Vaig tornar ahir, després d'un dia molt llaarg. Veig que no us heu estat de braços plegats.

M'he anat a probar, avui. Jo i els meus quilets de més (sense àcid úric, pero). He anat molt i molt tranquil, pero això no m'ha estalviat:
    - Torçar la patilla i deixar el canvi que semblava un aleró de la bicicleta. Espectacular escatxarrada.
    - Pessigar la camara, cosa que em fa molta ràbia per tocar a la càmara.
    - Quan he arribat a casa, he posat la patilla vella i... taxán: una de les rodetes del canvi també partides. A veure si demà en trobo a algun lloc.

Tot això comprimit en un espai de 5 minuts. No s'hi val!

Em fa ràbia per la patilla, perque acababa de posar-ne una de nova que m'havia costat d'aconseguir.

Bé, per la resta, ja anirem perfilant alguna sortideta pel cap de setmana que bé, no?

18. joanspc

joanspc senyor de les pedres

Me Gusta recibidos:
    0
    Eiiii. Avui he pugat a sant Miquel i us voldria preguntar si hi ha algun enllaç fins els Angels. Salut.

19. joanspc

joanspc senyor de les pedres

Me Gusta recibidos:
    0
    ****** pugat no pujat

20. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Per anar de S Miquel a Angels, tens 3 opcions:

- La més fàcil es seguir la carretera. Anar a buscar la carretera (passant per el puig estela) i seguir les pintades blanques que marquen una ruta desde girona als angels. És un corriol que va creuant la carretera. Pots seguir el corriol i anar creuant la carretera o seguir directament la carretera.
    - Per el cantó sud de la carretera dels angels tens diferents camins paral·lels i macos, a part del corriol, pero és més difícil agafar-los i corres el perill de enverdissar-te.
    - Per el cantó nord pràcticament baixes a Celrà per allà on coneguis (pista o corriol) i pujes desde Celrà o Juià als angels.

Per tant, la opció més sensata és anar a buscar la ruta corriolera marcada amb pintades blanques que ben segur que has creuat moltes vegades.

Compartir esta página