Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. joanspc

joanspc senyor de les pedres

Me Gusta recibidos:
    0
    OK, gracies ho provare aveure que tal. Salut.

2. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei bones a tots;

aixó d'espatllar algo de la bici fa molta ràbia xevi, a veure si ho pots arreglar pel cap de setmana. (si has de canviar el canvi diga-m'ho perque si t'interessa tinc un canvi XT del 2006 sense estrenar a bon preu)

Amb en gavarres boy vam anar a fer una sortideta semi-nenaza el diumenge al matí:
    vam sortir als vols de les 9 amb una mica de fred i vam enfilar camí a pujar els àngels, a mig camí vam derivar cap a monells-madremanya i ara ja amb una calor insuportable, una estoneta una mica desorientats i acabem sortint a la carretera de monells a l'alçada del montigalà, i la tornada cap a Quart made in gavarres, corriols ràpids i molt divertits fins a Quart. Al final 30 i pocs kms.

A veure que fem aquest cap de setmana.

P.D: podriem sortir el dissabte si a tothom li va be (que el partit el tinc diumenge)

Salutacions !

Salutacions !

3. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones a tothom!!

XS què? tornant amb mala sort? ja t'ho deia jo, que anesis al tanto, per aquelles terres hi ha molta bruixa.

Joanspc m'afegeixo al que et diu l'XS "l'enllaç" més ràpid és anar a buscar la cta i anar fent el corriolet paral·lel.

Ahir sortida gavarrenca corriolera amb l'Isalc11; tot OK, com ha de ser!

4. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    ué:

al final ja ho tinc semiarreglat.

Rodeta de recanvi XT 9€. Els que tingueu XTR mireu de no trencar-ne gaires, perque valen 20€. A més, el mecànic m'ha assegurat que aquesta setmana segurament m'aconseguiria una patilla. A veure si es veritat, perque son tots una colla de mandrosos a la hora de buscar patilles.

Fareu circuit de quart aquest cap de setmana?????????'

5. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    eis

xevi cuida les "patilles" perque si se't trenquen hauras d'anar caminant amb els "huevecillos" jejejejeje

pos si la cosa no prospera suposo que si que tocarà circuit de quart o alguna cosa familiar per les gavarres.

Per mi perfecte el dissabte al matí, obert a propostes.

Salutacions a tots !!!

6. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei gent !!!

que som divendres tarda i no hi ha moviment !!!

a veure, jo demà seré al carrilet de quart a les 9 en punt, i si no hi ha novetat, disposat a fer unes voltetes pel circuit si a tothom li va be.

Vinga nois, qui mes s'apunta !!!

7. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    buffff

canvi de plans, demà no podré sortir fins a les 10 com a mínim, o sigui que faré la meva una estoneta.

Ens veiem el proxim cap de setmana.

salutacions !

8. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
  9. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Avui sortida furtiva:pirat , uns 30 i pocs Kms d'icebiking i una miqueta d'snowbiking. Gran part del recurregut gavarrenc del dia pedalant sobre una capa de gel que s'estenia a per tot i que feia que la conducció fos força xunga:-o ; per les zones més altes de Montnegre-Els Angels, de la mini-nevada d'ahir per la tarda s'han fet unes plaques de neu glaçada que feia que sembles que pedalaves a alta muntaya i no pas a les gavarres. En fi, una sortideta diferent que a fet que arribes a casa ben xop, esgarrinxat i enfangat però ben content.:razz:

Va nois que us veig molt parats, a veure si el cap de setmana que ve fem alguna coseta plegats!:unmonton

10. GANJAMAN

GANJAMAN Monocycle rider

Me Gusta recibidos:
    4
    eyyy gent!!!! a veure si organitzeu una sortida que ja tinc burra nova!!!!

per cert, ahir per sant grau tambe varem fer una mica de snowbike, i unes guerres de boles tambe XD!!!!

a veure si m´envien les fotos i les penjo

11. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    OK Ganjaman a veure si s'anima una mica tot plegat, que fa dies que tenim més d'un desaparegut...... i organitzem alguna coseta.

On us foteu xavalins??? que us heu perdut o què??? :shock: (Escarrrrtiiingggg!!!!, Jooooaannn!!!, Xsaaaaaaaala!!!!! Issaaaalc!!! ............. i anar cridant com un boig pel mig de la boscuria,.............. però que fas carcant que avui no vas l'últim, vas sol!:oops: )

12. GANJAMAN

GANJAMAN Monocycle rider

Me Gusta recibidos:
    4
    a veure si es veritat!!!! deixo unes fotos per anar obrint boca:

13. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei, ahir, tornant de la feina també vaig tocar crostes de neu, a Montnegre. Les vaig anar trepitjant totes, una a una, com un nen. La meva bici semblava un trencagels quan passava: Se sentia, crrrrrrrrruuuss! quan passava els bassals congelats. I grruuuu quan passava per la neu.

Si voleu, podriem mirar de fer excursió per alguna zona que guardi algo de neu, no?

14. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    vinga a veure si encara podem trepitjar alguna crosta de gel.

Quin dia us va millor per sortir, per mi ideal el diumenge, que el dissabte tinc partit a la tarda.

Salutacions !

15. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei, al final tinc el diumenge un mini-bonobici. Haig d'estar a casa dutxat i a punt a les 13:00. O sigui que hauria de ser alguna cosa propera i començant aviat si es vol fer llarga o amb calma.

Si no, feu vosaltres per la vostra conta.

16. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Estic amb les mateixes condicons que l'XS, per aquestes dates ja es sap.....dinars, sopars i altres cosetes...... Així que si fem alguna per aquí aprop doncs OK.

Podriem fer una sortideta amb cim al montigalar que segur que trobarem crostetes... encara que sembla que ve més "mal" temps i potser trobarem algun tou guapo!!!

17. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ei gentussa!!!

Darrerament he estat bastant liat i he passat bastant de dies per menorca. Entre genoll i altres temes tenc "sa velo" i el foro abandonats... aproximadament des del dia del pantà!!!

Dissabte a matí me'n torno cap a menorca fins dia 4... o sigui que ja no crec que ens veiem fins l'any que ve! Sona gros, però és d'aquí dues o tres setmanetes... A veure si tenc el genoll mig bé i vos puc enviar alguna crònica de sortidetes per menorca. Tot i que tenc por que la majoria de sortidetes seràn nocturnes sense frontal i amb el bidó ple de uiski a la mà... :mrgreen:

Venga gent, ens veim!!!!

:eek:la2

18. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Demano disculpes companys per la meva desaparició. He tingut una mica de feina a organitzar certes coses que tenia penjades...

Crec que el diumenge estaria bé per fer una mini sortida que dieu, veure'ns i despedir l'any...

Ja anirem quedan, però compteu amb mi.

apa.

19. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    L'any passat vaig anar amb uns "coneguts" a un esmorzar - sortida de nadal amb btt, cada un va portar o bé una ampolla de cava o bé una taula de torrons i ens vam arribar a sant miquel a menjar-los. La cosa va estar molt bé. Es surt de girona i és el dia 30. Qui es vulgui apuntar ja sap.

20. GANJAMAN

GANJAMAN Monocycle rider

Me Gusta recibidos:
    4
    mes informacio!!!!!! sant miquel es la ermita aquella que te unes escales metaliques per a pujar a la torre?????

Compartir esta página