Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Finalment demà què???? què s'ha de fer??? Escartin com funciona la sortideta aquesta de Girona.

2. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    hola a tothom,

ja torno a ser per aquí (havia marxat San Sebastián a passar 3 dies)

com han anat aquest dies ?¿

ja teniu unes quantes rutes pensades ?¿?¿

salutacions !!!

3. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Bon any nou a tothom!!!!
    A veure si pensem alguna coseta xula per fer. Ara ja tinc gepese a veure si m'hi capfico una mica i busco (busquem) alguna rutilla ben parida pel wiki o per on sigui.

El diumenge vam sortir amb l'escartin i ens vam ajuntar una bona colla per pujar a Sant Miquel a menjar-nos els turrons i veurens el cava per despres fer unes trialerilles de baixada i una miqueta d'estrit pel barri vell.

Va ens veiem!!!!!!1

4. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Fa poc he fet una colecta de tracks garrotxins desde el wikiloc. Ja te'ls enviare.

Per cert, quin model t'han regalat???

5. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Graciès per endavant!! El model és l' etrex venture hc. De moment encara m'hi estic barallant he fet algun track i he instalat els mapes de catalunya però encara no he seguit cap track. A veure si m'hi poso i n'aprengggg!!!

PD Ganjaman: no vegis no? anar a malgrat per fer 24Km (tu, es clar, ho tens aprop) han de ser molt divertits, per aquí més aprop també en tenim alguna de divertida i dureta; per aquestes dates comença el GP LA SELVA! (més info al ccfarners)

13/1...Maçanet de la Selva
    27/1...Sta. Coloma de Farners
    3/2.....Riudarenes
    10/2...Bescano
    24/2...Vilobid'Onyar
    2/3.....St. Hilari Sacalm

6. GANJAMAN

GANJAMAN Monocycle rider

Me Gusta recibidos:
    4
    be gent, aprofitant que tinc un refredat de tres parells de collons, us informo de la que ja comença a ser la mitica de gener:

http://www.catbike.net/palafolls/index_2008.htm

amb un recorregut que si es com el de l´any passat ens ho podem passar molt be

7. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei nois !!!

k passa que estem tots tan parats ? deu ser el fred, deu ser la pluja...

Gavarres boy, veig que s'ha portat be el tió, eh punyetero...

Per aquet cap de setmana teniu proposta ?¿ Si no hi ha proposta en ferm podem fer una familiar per les gavarres, que segur que no se'ns acaben els camins.
    Per mi podem quedar dissabte o diumenge.

Salutacions !!!

P.D. lo del 20 de gener a palafolls ho estudiarem. Merci Ganjaman.

8. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Diumenge esta cardat pel tema reis, tinc dinar familiar, però si voleu quedar demà per anar a fer un volt Gavarrenc digueu alguna cosa; com sempre proposo sortir del carrilet de Quart. Com se que no sou molt matiners podem quedar a les 9h a veure si així tenim més èxit d'assistència.:saltarin

PD. demà............................. "new" fast track to power up your skills!!!!!:rocker

si algu vol venir queda automaticament convidat.

9. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    doncs vinga va !!!

jo m'apunto a sortir demà a les 9h al carrilet i ja farem algo.

tinc ganes de sortir que estreno neumàtics tubeless !!! a veure com funcionarà l'invent !!!

?¿ qui més spaunta ?¿

10. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ui que està adormida la cosa!!! Venga a veure si s'anima un poc!!! :rocker

Jo avui he arribat a terres gironines altra vegada... amb ganes renovades, gps de camí dels EUA i el genoll cada vegada menys adolorit... A veure si d'aquí a poc puc tornar a fer "endemeses", com deim a menorca!

Tema GPS, m'he agenciat un "GARMIN extrex vista hcx", amb funda i tarja de memòria de 2 GB... vos demanareu: i perquè tanta cabuda? Home per guardar-hi alguna peli per si ens hem de passar la nit enmig de la muntanya!!! :risa

:eek:la2

Per cert! He afegit nou article al bloc, aquesta vegada dedicat a "sa roqueta"!

SA VERDA ROQUETA

11. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    uepss

m'alegra tornar-te a veure per aquí joan.

doncs si que està una mica paradeta la cosa, pero bueno suposo que ja s'anirà animant d'ara endevant, dies de festa, etc...

Pos a veure tota aquesta gent que li agrada anar en bici, fem una sortideta el dissabte ?¿

aneu donant idees d'on podem anar, vinga !!!

P.D: josep, com es deia aquella marca de cuadres que em vas dir dissabte ? els vas veure a jensonusa, veritat ?

Salutacions !!!

12. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Bones a tothom!!! als perduts en especial!:saltador

Bé, dissabte passat sortideta amb l'Isalc per les Gavarres per netejar alguna trialereta i fer la baixada que vam fer amb l'Escartin i companyia el dia de la sortida nadalenca (PER CERT ESCARTIIING QUE PASSA AMB EL VIDEO!!??:crybaby2 ),cim al Puig de Sant Miquel, més trialeretes de baixada i una miqueta d'street per girona baixant totes les escales que ens trobàvem al nostre pas:babas (les metàl·liques que baixen a l'Onyar també!!)

Després de la mini crònica doncs dir que estic com una sopa:fumao :dragon però espero estar recuperat per dissabte o diumenge, ja veurem pq també tinc un peu fet un vuit:cabezazo , a veure com evoluciona tot plegat.
    On podem anar??? em sembla que tocaria fer alguna coseta per la Garrotxa encara no m'he mirat els tracks que em va passar l'XS però ell segur que si, ja direm quelcom: no????

Isalc la marca és sette i és el quadre XC.:qmeparto la ueb és price point: http://www.pricepoint.com/thumb/3-Parts-60-Frames-False.htm

13. César C.A.

César C.A. Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola a tod@s.

Sólo paso por aquí para saludaros en este nuevo año :D y recomendaros las carreras del Campionat de la Selva:eek:la2 , que empieza este domingo en Massanet de la Selva.

A ver si volvemos a quedar un día de estos :saltarin

Saludos,
    César

14. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Estoy contigo Cesar las pruebas del GP la selva son muy divertidas i bastante tecnicas, este año se incluye la de Maçanet que sino me equivoco serà la más multitudinaria por su proximidad con la provincia de Barcelona. Esta me la saltarè però es probable que no falte en las siguientes.

Un saludo y buen año a ti también Cesar.

Pues no se al final al igual tiro el domingo pa' Maçanet porque como el sabado estarà la cosa mojada i el company Santi dice que quiere ir tambien o sea que a lo mejor nos encontramos allí porque estos nois estan muy apalancados ultimamente....

PD doy por hecho que habrà representación santfeliuenca no???

PD2........els valents..... no volieu mesurar forces....... aquí teniu una oportunitat de pedalar ni que sigui uns segons amb alguns autentics campions.

15. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ep nois!

Com anem?, desde la sortida de cap d'any amb gavarres que he sortit sol dos dies. Aquest cap de setmana si tot va bé toca diumenge que el dissabte començo clases.

Així podriem organitzar alguna cosa per diumenge, tranquila de temps però no de kms.

Ja anirem perfilant.

p.d. gavarres, respecte el video el tenia editat i se m'ha penjat el fitxer en que el guardava i haig de tornar a començar. Quin programa feu servir vosaltres per editar videos?

16. César C.A.

César C.A. Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola de nuevo.

Aunque ya he corrido en Massanet (cuando la prueba pertenecía al triangular SoloBici) y es 100% recomendable por organización, recorrido, ambientillo en zona llegada, etc. el próximo domingo iré a correr la Duatló de Folgueroles con Abel (el que saltó en el Wood Park), por cierto, en principio nos queda una plaza en la furgo ;) (por si alguien se anima).

Saludos,
    César

17. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    ei, bones a tots,

pos jo només puc sortir el dissabte al matí perque diumenge tinc partit:crybaby2

si hi ha alguna ànima en pena que em vulgui acompanyar ...:alabando .

Ens veiem !

P.D. saludos Cesar, y buen año !!! a ver si nos vuelves a acer de sherpa un dia de estos por las trialeras de sant feliu-tossa.

Saludos !

18. César C.A.

César C.A. Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Creo que Narcís quería ir, solo falta que "engañe" a alguien más ;) .

Ya sabéis que siempre estamos dispuestos a compartir una mañana con vosotros, así que sólo hemos de poner fecha ;) .

Saludos,
    César

19. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo vaig fotent llenya a per tot i em sembla que al final......... perque segueixo estant ben engripat. Bé si em recupero dissabte sortu una estoneta amb tu Isalc (i qui s'apunti) si es rollo nenaza. I per diumenge torno a dir si puc m'en vaig a Maçanet (algú s'apunta? bono-bus!!).

Escartin pel que fa a l'edició de videos jo em vaig baixar un pinacle antic d'un p2p però m'han regalat una videocamara i ara tinc un original una mica limitadet pero suficient ja te'l pasarè una estona d'aquestes.

Si si!! hay que poner fecha!!!!

PD JoanFT bonics paisatges els de l'última edició del uepsavelo!!!! fa ganes d'anar a descubrir aquestes cales solitaries.

20. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    doncs vinga, sortideta nenaza per dissabte,

s'apunta alguna voluntaria per anar a pedalar una estoneta ?¿

vinga escartín, joan, xevi, que fa dies que no ens veiem !!!

Compartir esta página