Ei gentussa!!! Avui he fet es meus primers quilometrillos del 2008, per tornar a posar el genoll a poc a poc en moviment (recomanacions del fisio). 20 quilometrets de carrilet... açò sí que és una sortida nenaza!!! Ara veurem demà què diu la meva estimada articulació... Si la cosa va bé, potser m'animaré a venir dissabte. Per cert! Tenc casc nou, un LAS. Dubtava entre el LAS KRIPTON i el LAS KETCHUP, però al final he optat pel primer, m'ha semblat més segur. Aserejé, ja deje tejebe tude jebere sebiunouba majabi an de bugui an de buididipí...
pos anima't a venir dissabte joan, que anirem de tranqui. P.D. amb el casc que t'has comprat la cançoneta hauria de ser la lalala lalala lalala la lalala lalala..... jejeje
Hola. El foro em dona problemes comunicatius. Jo, pel nom també hagues triat el LAS KRIPTON, tot i que la criptonita, a mí em fa venir fluixera. Ara tinc bonobicis enteritos una altre vegada. O sigui que m'apunto al dissabte tranquil, al diumenge... Podeu enviar un missatge, amb per lo que feu demà???? Abans de plegar tornaré a mirar el foro. Com que ningú té pressa, millor no quedar massa aviat, no? :vino
Eis! Jo seré a les 9h a quart, ni que sigui per saludar... segons com em vegi potser us acompanyaré una estona, i si no, faré un poc de carrilet amb els jubilats i amb les jubilades... (m'ha quedat progre eh açò d'ells i elles? :mrgreen: ) Ostres xevi molt bona aquesta de la criptonita!!!! Tu i la teva modèstia!!! jajaja :rolf
Ostres tu, foteu por, perquè si s'apunta l'XS no serà tranqui, no. Comencem bé però al final... tothom a treure roda...... ja ens coneixem. A més segueixo amb el meu estimat procés gripal (pq estem molt enamorats i no ens ho volem deixar) que no se si em deixarà acompanyar-vos demà. tant si vinc com si no treure el cap pel carrilet de Quart a les 9h (Va bé a les 9h???)
Hola cracks! Jo sortiré demà diumenge per la zona. Qui es vulgui apuntar sortiré aproximadament a les 10h. Apa.
ei nois si que estem parats aquesta setmana. xevi, va anar be el "pique" amb el motero ?¿ aquest matí he anat a fer-me la llicencia de ciclo-globero a la botiga on vaig a sant feliu, o sigui que ja tardeu vosaltres, jejeje ! us deixo la foto de com ha quedat l'altre bici, muntada amb el quadre de la rígida que vaig canviar. salutacions !
ei nois, que aixó ja funciona un altre cop !!! demà, com ho fem ? Jo seré al carrilet de Quart a les 9 si hi ha algún compi de sortida i si no sorgeix ningú faré una escapadeta per les muntanyes que tinc a cassà darrera de casa, que estan una mica oblidades i les aniré a visitar. Salutacions !
Ei isalc t'ha quedat molt guapa aquesta bici! Se'n veuen poques de muntades així! A veure si un dia la dus i et portarem a la serra de finestres!!! :rolf
Ei gentussa! He penjat la crònica de la ruta del cap de creus al Uep sa velo! Val més tard que mai... Per cert avui he anat a vogar amb la gent de bttgirona i sembla que el genoll a poc a poc va millorant! A veure si prest puc tornar a fer destrosses!!! :machineg:
Veig que hem passat de cobardes a gentussa. Bé, he penjat el track de la ruta 9 al wiki pinki twinki loc. Volia penjar la de la cursa de Sant Genis, pero no l'he descarregat encara. A més, vaig estar moltes estones sense cobertura. No se com haurà quedat. Us he de comentar que la marxa de Sant Genis està molt ben feta pel que fa a corriols. La majoria son corriols! Només té un problema, i greu. La primera meitat de la marxa la passes fent cua, esperant a que el tap de gent vagi passant pel corriol. A més, haguessiu rigut de mi una estona, perque estava gafe: 2 caigudes tontes. Una per intentar avançar en una baixada per una zona on hi havia un clot atrapa-rodes i una altre en una de les tantes curves hipertancades que hi havia després del típic corriol de baixada picat. A més, el casc em va protegir d'un arbre que no vaig veure i em va picar el cap amb una de les seves branques. Va bé això del casc. De fet, crec que ahir els meus planetes no estaven ben alineats, tot i que no vaig llegir l'horòscop. Pel matí em vaig entrabancar per les escales i m'ha reaparegut un dolor a l'esquena d'una antiga caiguda. PEr la tarda em vaig adormir amb el genoll ben plegat (que burro) i em va quedar com un morcillón, adolorit, calent i inflat. Al vespre semblava un d'aquests que a vegades venen a veure'm (Glups). Ja veurem.
Veig que darrerament li has agafat el gustillo a aquesta costum papal de besar s'enterra eh punyetero! A veure si a força d'insistir se t'obriran les portes del vaticà! jajaj ja et veig vestit de blanc i saludant des del balcó de sant pere! :risa Lo de la cobertura del gps.... jajajjajaja quin riure!!! jajajajajaj :cunaoo El genoll, esper que no sigui res, ara que el meu començava a anar millor... Per cert t'he vist inspirat amb lo del wiki pinki twinki loc. El que podem fer és repetir la ruta un dia amb més calma no?
joan, un altre molt bona crónica, per cert, els paissatges del cap de creus son realment espectaculars, a veure si de cares a la primavera podem repetir la ruta. Per cert, aquest cap de setmana com aneu de bonobici ?¿ jo el tinc complert, la parenta marxa el cap de setmana a visitar els seus pares i jo no tinc partit (m'han convidat a veure el barça-penya, i es clar, el primer es el primer) o sigui que endevant les propostes !!! Salutacions !
jo el diumenge tinc un bonobici complert. Dissabte tinc un matí tallat per un compromís. Jo també tinc ganes de repetir el cap de creus, pero moltes i moltes li tinc a la d'oix beget camprodon! A veure si faig un nou diseny suicida garrotxí. O us animarieu a fer algo més cap a la neu (cerdanya...) amb un bonobici complert?
Cagon la sang......!! ja torneu ha estar maquinant...... Diumenge jo tb disposo de bonovici complert. Passeu del GP la selva de Sta Coloma??? és aquest diumenge. Va vaig a posar-me una estona a editar el video que no vegeu la que he liat comprimint, descomprimint, tallant, empalmant canviant de resolució...... haig de jubilar aquest "ordenata". Vinga fins ara!!
Ei jo he enllestit la crònica de dissabte, la trobareu com sempre al bloc: PUIG D'ARQUES, EL SOSTRE DE LES GAVARRES Venga gavarres boy a veure com queda aquest vídeo! Amb el teu permís el penjaré al bloc quan el tenguis enllestit ok? Jo de bonobici vaig bé. I de bonoVici, encara millor. :rolf No vaig tant bé d'articulacions, encara no me sent prou segur, però bé, algo farem no??? Jo si estés en plenes condicions me n'aniria cap a sta. coloma, però ara per ara em decantaria per algo suau, rollo nenaza integral. :mrgreen: Venga xavalotes!
Que passa xavalins!!! molt xerra que xerra però quan arriba el cap de setmana tothom calla com un "****", si no digueu res tirarè cap a Sta Coloma que m'han dit que han preparat un circuit d'aquells que no tenen gens de pista, bosc estassat i corriols. Va, vaig a veure si penjo el video, aviso que no te res d'especial. El pròxim espero que sigui millor. Ens veiem ............
uei, jo estava esperant a que algú digues algo. buff aixó de santa coloma, podria estar be. Si no hi ha cap altre proposta mes interessant jo m'apunto, encara que anirem en plan nenaza, no? jejejeje vinga dieu algo !!! P.D. josep, ja quedarem demà per diumenge si et sembla, ok ? salutacions !!!