No em malentengueu eh! nenazisme ve de nenaza, no de lo del senyor del bigoti!!! :risa DEMÀ A LES 10:20 A L'ESTACIÓ DE BORDILS PER PRACTICAR EL NENAZISMO UNS 40 KMS. PER L'EMPORDÀ I PUJADA FINS A MONTNEGRE! Ala idò, ja està dit. A Sta Coloma hi vindria--- ja veurem demà què diu es genoll...
Bé, com avui estic liat demà tiro cap sta coloma, inscripcions de 8h a 9h sortida a les 9h 30. sortirè per ser allà a les 8h 30. Ja direu si us hi apunteu. El video del puig d'arques ja és penjat al youtube. Va que vagi bé fent la nena aquest matí, ens veiem companyers/res!!!
Hola Ah, ja ho veuen! al final, diumenge us dono plantón. Ara m'en vaig a veure familia, que també s'ha de fer... He penjat el meu track al pinkiloc.
Aclariment: quan en xsala es refereix al seu track, vol dir el track de la ruta que vam fer ell i jo dissabte. Ahir al final jo també me vaig apuntar a lo de Santa Coloma. Tot un èxit!!! Vaig disfrutar com un al·lot petit!!! No sabeu les ganes que tenia de deixar anar un poc d'adrenalina!!! El genoll em va respondre bastant bé, el vaig foçar quasi al màxim i durant la cursa pràcticament no me'l vaig notar. Just acabar sí que me'l vaig començar a notar, i avui també un poc, però bé, no tant com fa unes setmanes. La ruta, pujades per pistes de diferent calibre i baixades per pistes i per algun corriol picat i bastant tècnic. La millor baixada, la final, amb forts pendents alguns escalonots de pedra d'aquells que te fan posar el cul damunt la roda de darrere. Tot ""perfectament"" ciclable, lo qual també s'agraeix. La classificació... el 180 de 250 classificats en la volta llarga, a 52 minuts del primer classificat. Dels èlits (que bé que sona, eh?) vaig quedar el 51 de 200 i pico que hi participaven. Tenint en compte que he perdut molta forma els 2 darrers mesos, em puc donar per satisfet! Al llarg d'aquesta setmana penjaré al bloc les cròniques de les dues rutes, la de dissabte i la cursa de santa coloma.
molt be crack, llàstima que al final no us vaig poder acompanyar, ara llegint les teves línies encara em sap mes greu. que hi farem, com deia aquell, hi ha mes dies que llonganisses. Salutacions !!! P.D. josep com et va anar a tu ?
Doncs no puc dir el mateix que en Joan. Dissabte nit vaig fer una mica el dolent i vaig patir molt durant la 1era pujada, no recuperava gens i finalment ho vaig deixar a la volta curta pq no vegis quines rampes. A per cert he penjat el video nou amb el mateix títol Joan.( al final no se pq no surten unes fotos però en fi el donaré per vàlid) Ei!! diumenge hi ha la de Riudarenes!! què, us animeu???
Jo a riudarenes no hi vindré, seré fora de girona aquest cap de setmana. Si tot va bé podré anar a la de Bescanó i sobretot... a la de St. Hilari!!!
Hola Gironins!! Seguiré el mensaje con atención esta semana, ya que es muy probable que vayamos a Riudarenes el Domingo , a ver si nos vemos. Saludos, César
hola a tothom, avui he hagut d'anar a pescar el post molt avall !!! be, tema cap de setmana, el diumenge els afortunats que aneu a Riudarenes que tingueu sort i dexeu el llistó dels gavarrencs ben alt (jo tinc partit i m'he de fotre) i pel que fa a dissabte, em sembla que aniré a fer un vol per cassà a veure si trobo alguna ruta trialera per portar-vos, que es una zona molt xula i no la tinc gens explorada. Salutacions !
Ok XS. Aquest febrer cada cap de setmana hi ha un GP, Riudarenes, Bescano, Vilobi, Sant Hilari, bé l'any passat els vaig fer tots però si preparem alguna ruta maca potser m'ho repenso i passo d'alguna prova. Va, ja ens veurem! Isalc explora bé el territori però al TANTO!!! LLUÍS!!!! on pares? perdut!!! a veure si ens trobem!!!!
Salut a tothom!! Bé, com ha anat el cap de setmana? espero que bé. Diumenge vaig anar a fer la de Riudarenes, molt guapa, vam pujar fins Argimon per despres baixar-lo pel dret. Hem vaig endescuidar el GPS però un colega bicicletero de Torroella em va dir que m'el passaria (en Jordi). Com dissabte al matí estava solet per no aburrir-me i estirar una mica les cames vaig dir faràs un video, i així va ser. Al meu canal youtube: PEDALANT PER LES GAVARRES 2ª part Vinga xavalins ens veiem!!!!!!
Salut a tothom!!! Bé, com ha anat el cap de setmana? espero que bé. Diumenge vaig anar a fer la de Riudarenes, molt xula, vam pujar fins Argimon per despres baixar-lo pel dret. Em vaig descuidar el gps però un col·lega bicicletero (en jordi de Torroella) ja m'el passarà. Com dissabte estava solet per no aburrir-me i estirar una mica les cames em vaig dir: faràs un video. i així va ser. Al meu canal youtube: PEDALANT PER LES GAVARRES 2ªpart.............. Vinga xavalins! ens veiem!!!!
ei josep, m'alegro que t'anés be la cursa de Riudarenes, ara estava mirant la classificació pero no t'hi trobo, jejeje. A veure si ens veiem aquest cap de semtana !!! Salutacions !
Ei xavals!!! Sembla que açò torna a funcionar! Fa una setmana que intento entrar i no hi ha manera... Quin plan tenim pel cap de setmana??? Dissabte per les gavarres? Diumenge a bescanó???
ueps com va tot nois ? en joan te rao, hauriem d'anar perfilant el cap de setmana, el que passa es que jo jugo el dissabte al vespre i nose que tal estaré de cares al diumenge, ja us diré algo a veure que hem de fer. Salutacions Cobardessssssss
Bones he estat mirant els videos de Gavarraboy, molt guapos, i quan puje a Girona, la meva dona es gironina ja quedarie en vosaltres si us va bé o si teniu alguns tracks, bé quan pujem us buscaré. Salut i força
Salut LULÚ!!! Benvingut!:saltarin estarem encantats de fer-te de sherpa per les nostres contrades. (els tracks de les rutes que hi ha per aqui al post son penjades al WIKI) :burladia: Xavalins!!!!!!! que passa desapareguts!!! Dissabte no ho sé però diumenge cap a Bescano s'ha dit;:rocker a no ser que n'hem a fer alguna rutilla d'aquelles de l'XS. (el "comando gps" de ruta! segur que no ens perdem:risa ) PD Isalc tio:crybaby que si que surto:crybaby al final dels masters30:crybaby PD2 com sempre Joan, el websavelo cada cop millor. :mrgreen: Anims valiente!!!