Sí sí flipé con el ritmo que llevabais! Casi no podía seguiros! Gregarios dice... eso parecía una escapada! Com deia en gavarres, en xsala se la baixa casi tota el molt ******... i sense proteccions ni res, ell i el seu tanga! Idò venga a què esperes! Menys xerrar de trialeres i suspensions i més pedalar!
Hola quitxalla! Es que amb tanga va millor. Per cert, intentarem no quedar-nos enrere. Aquest diumenge al final vaig sortir una estoneta també. Hem de vigilar, que si no, perdrem de vista en Joan! Em va sortir una ruta bastant acceptable http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=106313 Ens hem de posar les piles i fer quilòmetres. Rutes llargues per el cap de setmana llarg? o marxeu?
Com a mínim, una de molt llarga i molt cansada. Voleu fer una prèvia al cap de creus? Així guanyem una mica de fondo per quan arribi en Joan.
mira, jo hi vaig pujar al mati, pero amb la de carretera. la veritat es que si que tenen bona pinta els corriols que hi han de pujada, llastima que hem pillin tant lluny, que sino......................................... no fareu cap sortida accesible el cap de setmana vinent???
Aquest cap de setmana llarg (divendres-dilluns) m'apunto a les previes que volguis... Tu mateix XS, digues dia i ruta. (la capdecreusenca em sembla bé) Cesar si hacemos la del cap de creus apuntate que vale la pena y si hacemos otra que te/os mole pues quedamos y listos que cuantos más seamos ya se sabe. Aviso que estas rutas largas de XS són chunguillas por kilometrage, desnivel y tecnica.
Ganjaman podriem fer alguna coseta accesible per la teva zona? La part aquesta entre Sant Feliu Tossa Lloret no la conec gens. Si no també podriem fer alguna coseta tranqui per Gavarres, Pla de l'estany, Garrotxa, Empordà......... Bé, ja decidirem.
No tinc excusa! Sóc un impresentable...:cry: He estat molt ocupat donant clases els dissabtes i treballant però no justifica la meva desconnexió. És cosa del meu caracter asocial que diuen alguns que tinc... Gavarres boy m'ha fet reaccionar amb una dedicatoria a temps. Si aquest dies de parón feu alguna escapada accessible us acompanyo... apala records a tots i espero que estigueu tots bé!
Mmmmhhh, la del Cap de Creus es de "SuperBonoBici" ¿no?. Bueno, como hoy subo para allá y me desconecto del mundo virtual, ya te llamaré al móvil, a ver que hacéis y si podemos coincidir. Por cierto, entre St.Feliu y Tossa hay unas trialerillas de la muerte que si no te las enseña Ganjaman, ya te las enseñaré yo . Saludos, César
segurament marxi div-dissabte. Voleu reservar diumenge o dilluns per fer una de ben parida (ccreus, si us sembla?).
:rolf Ai xevi veig que et tenc ben acollonit eh!?!? Tranquil que faré veure que no puc seguir-te... darrerament ho he estat fent i la veritat és que estàs de més bon humor... :burladia:
Per cert he penjat al bloc la 1a de les 3 parts de la crònica de la travessia de menorca: SA ROQUETA, DE PUNTA A PUNTA (1 DE 3)
Josep & Co.:d'entrada, diumenge, bé. Confirmaré el tema a mitja setmana. Joan: Lo que em té acollonit és que si t'apuntes als 100Kms S.H. jo també m'hauré d'apuntar. Això si que em té acollonit. Crec que és l'últim diumenge d'abril
Hola nois; he passat de no tenir res organitzat per la setmana santa a tenir els 4 dies a tope, encara que amb el temps que diuen que ha de fer potser millor quedar-se a casa. Si el diumenge acabo estan per casa us faig un truc. Salutacions i bona setmana santa a tots !!!
Hola mutxatxos i mutxatxes! Avui he fet ruteta guapa guapa per sa costa sud amb en xavi i en pau, dos pro's menorquins que te fan suar tant si vols com no. 50 quilometrets amb una tramuntaneta que no vegeu com tocava els mateixíssims (mismísimos en castellà). A part, he enllestit la 2a entrega de la meva travessia de sa roqueta: SA ROQUETA, DE PUNTA A PUNTA. PATRIMONI HISTÒRIC I CULTURAL (2 DE 3)
algú s'apunta a fer alguna coseta tranqui dissabte? XS a l'espera de la teva confirmació, a veure quin temps farà?
Demà dissabte sortideta tranqui pel pla de l'estany anem a fer la ruta 5. Si algú es vol apuntar que ho digui sortirem de Quart a les 8h 20-30'. Vinga ens veiem
:mrgreen: Doncs com ja us deia a dalt aquest matí sortideta tranqui pel pla de l'estany tot fent la ruta 5 del centre btt una molt bona ruta. Tot Ok, malgrat ens ha enganxat una mica la pluja, no era molt forta i es podia soportar bé. Un dia molt maco i uns paisatges contrastats amb els nuvols amb un colorit de postal, pedalr per les terres del pla de l'estany sempre és gratificant.:saltarin XS????? El tio m'ha trucat desde del **** però m'ha agafat en ple descens i m'ha deixat un missatge, només us dirè que deia no se que de la neu i que li quedaven encara 800m bé espero que hagi sobreviscut i que ens expliqui com ha acabat la seva locura!!!!!:rocker PD :bond meteocat!!!!!