Ei gent ahir vaig sortir a fotre'm una pallissa de carretera. Mal dia: tramuntana a punta pala que em feia anar d'una banda a l'altra i... GENOLL RECAIGUT EN ELS MALS DE FA 3 MESOS!!! Dissabte a la ruta m'hi vaig pigar un toc, i diumenge un altre a casa... avui matí no podia caminar normal... Així que... vos demanaria que aplacessim la supergarrotxina!!! :crybaby Per cert he penjat la crònica de dissabte: MÉS ASSUMPTES PENDENTS: L'ALTA GARROTXA AMB GUANTS I CASC Venga feis comentaris que aquesta s'ho val! :mrgreen:
Sembla que si, que hi ha garoinada però m'ha dit un ocellet que també hi ha una a les Planes, encara que no ho tinc clar, us ho confirmaré pq potser aquesta pot estar millor ja que es per la zona de la Garrotxa. Nou video BTTMANÍACS!!!!............................. al meu canal youtube
Els perduts (ISLC ESCRTN) que no s'amaguin més!!!!! aquest cap de setmana sortida dominguera. En Santi sembla que també s'apuntarà.
Confirmat!! a mi em fa més la de les Planes bé ja direu alguna cosa. G.C.C. Hostoles Fecha: 06/04/2008 Hora: 9:30 Modalidad: Marcha / Pedalada Distancia: Llarga 32 km. Curta 20 km. Localidad: Les Planes d'Hostoles Provincia / País: Girona Inscripciones: Inscripcions el mateix dia Precio federados: 10€ Precio no federados: 13€ Pel dia 18 de maig hi ha la ruta bandolera. Hi he anat un cop i val molt la pena tant pel traçat (espectacular) com per l'entorn (guilleries) Organización: Ganduls BTT Viladrau Fecha: 18/05/2008 Hora: 08:30 Modalidad: Marcha / Pedalada Distancia: Curta 22 km. Llarga 50 km Localidad: Viladrau Provincia / País: Girona Inscripciones: Anticipadas hasta 15/05/06 Precio federados: Anticipada 13 euros del dia 15 euros Precio no federados: Anticipada 17 euros del dia 20 euros Banco / Caja: Caixa Girona Num. Cuenta: 2030-0082-79-3300011761 Web: E-mail: gandulsviladrau@hotmail.com Persona de contacto: Ricard
Ei m'he mirat el teu vídeo-antologia de les nostres sortidetes.... Tot molt bé... excepte una cosa: la foto aquella amb la caca de l'arale!!! Pensa que jo també tenc fotos que he censurat i que podrien sortir a la llum en un moment donat!!!! :mrgreen: Jo aquest cap de setmana em sembla que hauré de fer bondat total... :malaleche Em feia ganes anar a la garoina extrema, però no crec que estigui en condicions. Dissabte sortiré a fer 5 quilometrets de planer a veure com reacciona el genoll, per poc que me'l noti diumenge no faré res. L'altra vegada ja vaig aprendre la lliçó. :risa
Ei, he vist el vídeo. Et felicito pel vídeo, però podies haver posat una musiqueta més romàntica, no? Es veu una floreta i de cop sents una veu d'ultratomba que diu grhrhuuuuaaaaa!!! Bé això va a gustos.
hola nois; com be diu en gavarres estic una mica desaparegut, pero diriem que he tingut una setmaneta una mica "complicada". Ja diria algo (via telefon) per diumenge en cas que feu algo. Per cert Joan, a veure si et recuperes aviat, que haurem d'estar en forma per la capdecreusenca !!! Salutacions a tots !!!
Hombre isalc!!! Content de veure't per aquí! Esper que aquesta setmana que ve sigui més senzillota! En qualsevol cas, aquí tens el cap de setmana i dos genolls sans per disfrutar-lo! :risa Açò del **** genoll aquest m'ha amargat!!! Ja estava excitadíssim amb els 100 kms de sant hilari, m'havia fet un plàning de quilometrades per anar-hi ben rodat... però ja ho veus, demà me'n vaig cap a bcn de juerga tot el cap de setmana. Com diuen en castellà, "no hay mal que por bien no venga". Val més mirar-s'ho així. Estic en permanent pretemporada... :-?
Aquest jovent........ cagon deu!..sou fets de plastilina....... Aquest matí es suposava que anava a fer uns 50 kilometrillos anant fins Llagostera per les gavarres (ruta wikiloc Llambilles -Llagostera) però a mitja ruta perdut per les gavarrilles CLICK-CRACKK- clinc-clinc-clinc (llegiu els tres clinc ràpid) a tomar pel cul la patilla que subjecta el canvi, així de cop i volta sense avisar ni notar res, al mig d'una pujada en plat petit i pedalada rodona, no ho entec. L'únic que se m'acut és que la patilla estigues molt feta pols de l'enganxada de la ruta Altgarrotxina. Va, JFT esper que et milloris crakc! Isalc!!! ja en parlarem......... perdut, que ens tens oblidats!!!!! XS al final demà vas a fer la garoina??? o eniràs de nou a l'aventura??? ESCARTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, jo al final no vaig dir res, pensava que aniries diumenge a Les Planes. Jo al final vaig fer com les papallones. Una mica per aquí, una mica per allà. A més, vaig anar a a St Gregoriu a veure com corrien (bé quasi que no vaig veure res) els de la copa del rei.
i per cert, suposo que vindreu tots plegats al cap de creus, no? (desapareguts incluits, que ja ni recordo les vostres cares). I, Josep, el tema de les patilles, segons on ho demanis passaran de tu (experiència pròpia). A Tràfach sense problemes.
Tema patilla solucinoat, la mateixa tarda al Bike Girona (**** mare), despres em va tocar fer de mecànic per preparar la màquina per la sortideta que ens vam fer ahir amb l'amic Santi per les Planes i dic sortideta perque és el que va ser. Tot i que en fer l'inscripció i veure el perfil va semblar que la cosa prometia molt (ascensió doble fins els 850m) la història va quedar retallada per problemes amb un propietari que a última hora no va aceptar el nostre pas. En fi es va fer curtet, però això si és una molt bona ruta base per allargar-la, el corriol que vam fer vorejant un cingle tot baixant va ser espectacular, una baixadeta d'aquelles que t'escalfa. la ruta: http://www.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do# PD la pujadeta tambè va ser molt guapa
Ei xavalins! No sé si us hi heu fixat, però s'ha obert un fil al foro de la ruta pel cap de creus de dia 20... Venga a veure si hi deis algo, i almenys apuntau-vos a la llista d'assistents!!! http://www.foromtb.com/showthread.php?p=4355835&posted=1#post4355835 Escartin???? Ens has abandonat definitivament??? :crybaby
Ei!, l'altre perdut! que tal el genoll? M'apunto, en principi, a la del cap de creus. Vaig a afegir-me a la llista.
juas juas juas, perque no t'enyoris xevi, et faig un recordatori: click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click click ..... ens veiem !!!