No va pas així això, és més aviat com un aixam d'abelles cabrejades que et segueixen tota la ruta per picar-te als collons quan estas desprevingut . On es! , on s'ha ficat l'abeja maya de les gavarres????? Ja no la veig, ja no la sento... com es trobava a faltar dissabte al matí quan solitariament pasejava per on ans solies veure-la, per on ella disfrutava de flor en flor, entre brucs, alzines i pinedes....... on s'amaga?????:llora Si, ja ho he vist que sóc a la llista.. no recordo si em vaig apuntar o si algú m'ha apuntat
Bé, veig que la primavera t'alimenta els instints poètics, g'boy. Jo no saps quines ganes tenc de que se'm recuperi el putu genoll per poder sortir i fotre'm una sobredosi de pol·len que em faixi perdre els sentits... :loco :rasta Isalc, ens podries enviar una gravació sonora del teu buje... me la posaria a la nit per dormir, somiar que pedalam per la muntanya i sentir de fons en Gavarres Boy renegant "com sou! on vas tiu amb aquests bujes, això no val per res!" etc.
Us vaig apuntar jo, perquè vaig obrir llista i em vaig descuidar d'apuntar-vos als principals, que ens heu de fer de guies, jeje.
Previsió pel divendres: Precipitacions: fins al migdia se n'esperen entre febles i moderades a la meitat oest del país i resta del Pirineu i del Prepirineu, i de febles i disperses a la resta del territori. A partir d'aleshores s'aniran restringint a la meitat est, on es mantindran entre febles i moderades i no es descarta que localment siguin fortes La cota de neu al Pirineu baixarà progressivament al llarg del dia. Dels 2000 metres als 1200 al migdia i fins els 1100 metres al final de la jornada. Al Pirineu i Prepirineu s'acumularan quantitats abundants (quantitats superiors a 20 mm i de fins a 50 mm en 24 hores) i puntualment molt abundants (quantitats superiors a 50 mm i de fins a 100 mm en 24 hores), sobretot al vessant sud del sector Occidental. Si s'acumules algo de neu, a prop, voldrieu anar a tocar-la?
Però a veure freebikeru matiner (si, si, que ja veig que als currantes ni aigua) no t'has adonat que quan hi ha neu no es veu el camí, ni res de res i que pot ser molt temerari. Amb la desviació del gps aviat podem ser muntanya avall però dins d'una gran bola de neu. Això si a tocar-la podem nar-hi però sense mariconeo, primer un, despres l'altre i n'em fent. Pd on voldries anar a tocar-la???????? enfermmmm que ets un enferm!!!!!!!
Hola porquets. Depenent del que precipiti demà, podem tocar-la cap a Camprodon, no? Josep, a tu t'agradaria. Sobretot baixar. És més cansat, això si. Ei, que encara que us escrigui treballo. Tinc internet a la feina i el jefe em deixa escaquejar-me.
***** tius sí que anau sortits no??? Que si tocar-la per aquí, que si per allà... I després deis de jo!!! Ja vos anirà bé ja tocar un poc de neu, a veure si així vos baixa un poc les temperatures! Tot i que ara les precipitacions s'esperen amb candeletes, jo de moment preferesc no precipitar-me i seguiré un poc amb el meu repòs de vida ociosa i, per què enganar-nos?, també un poc viciosa... :risa Si anéssiu a tocar-la sense bici, així tal qual, directament a tocar-la, potser sí que m'hi apuntaria... :mrgreen:
Al final demà m'he compromès per fer una volteta santmiquelera. Si vos voleu apuntar, sera molt tranqui, a ritme de Jubilata amb un ex-campió que ara cria panxa i fuma (el que et va federar, Joan). O sigui que ja sabeu. Apte (i de sobres, perque ja vam sortir una estona la setmana passada junts i vam anar a ritme de Tai Chi) per els lesionats i tot. Amb ell he quedat a les 9 però començaré a escalfar cap a les 8. Vos mateixos. O sigui que al final no la tocaré (almenys demà)
Ei, pues yo mañana a lo mejor tambien voy por ahi. No me comprometo ni nada, porque el lunes tengo un examen que me juego bastante y depende como me coja salgo o no salgo. Asi que si nos vemos me junto un ratillo con vosotros, pero me ire prontito para casa a seguir estudiando.
Demà encara no tinc molt clar que fer..... XS? surts de bordils? Diumenge estic igual... si no anem a tocar-la potser tiro cap a Fontcoberta: III MARXA BTT FONTCOBERTA Fecha: 13/04/2008 Ver el archivo adjunto 666627 Tipo: Marcha BTT Zona: Girona Organizado por: Vici de Bici Fontcoberta Hora: 08:30 Salida: Pavelló de Fontcoberta Recorrido: 30km. ,15km. Precio: Federados: 6. No federados: 10. Observaciones: Link: http://www.vicidebici.com email: info@vicidebici.com Telefono: 626820445
Què??? Quina l'heu feta aquest cap de setmana??? Venga deis coses que els lisiats volem saber què ens hem perdut aquesta vegada!!! El cap de creus pinta xungo... :crybaby
Per cert, he començat una sèrie d'articles molt interessants al bloc. De moment només hi ha la presentació: CAL PETIT A LES AMÈRIQUES Són les "assanyes" del gran de cal petit... el petit de cal petit a vegades també ens visita per aquí... SKÖL!
Bé, dissabte no vaig dir res, vaig anar acabar la rutilla que havia començat el cap de setmana passat i que vaig haver d'abandonar per trencadissa de la patilla, la ruta en qüetió és la llambilles- llagostera per les gavarres i tornada pel carril bici (a sac). Esta prou bé, te algun corriolet alguna baixadeta.... bé. Al final uns 48Km a sac per preparar la capdedreusenca. Diumenge ens vam trobar amb l'XS per anar a Melianta (Fontcoberta) a fer una curseta (marxa popular). Com som molt xulets aquesta vegada res de sortir de redera, no..., ens vam fotre a segona linia (redera els semi-pros) i xavalins va ser la *****. Puuump!! i tothom cagant llets a pedalar com animals primer un tallet d'asfalt, el vam fer a gran velocitat en pelotón i amb diferents contactes (manillars, colces), despres vam entrar ja en una pista, ningú deia res només s'escoltava el soroll de les rodes pel terreny, les pedretes llançades pels neumatics i el brunzit del vent, tot a gran velocitat envoltats per un nuvol de pols i guspires d'herba. Quan vas amb els de redera i passes per un corriol o un lloc amb herba i veus el caminet erosionat de tant passar-hi sempre m'havia preguntat si tant de desgast podia ser d'un sol dia; Ara ho tinc clar, pot ser tranquilament d'un sol dia perque vaig menjar sorres,fangs, herbes i altres històries que els cabroncetes de davant anaven llençant despiadadament. La sensació d'arrosegament del pelotón és brutal només posicionant-se bé tens molt guanyat, t'estiren que es un contentu! Al final no se com ens em clasificat però en Xavier SANTE (XS) va fer 1h 38 si no recordo malament i jo 1h50. A com no en teniem prou (almenys això es el que em va fer creure el persuasiu XS) ens vam acostar a Banyoles a fer la volteta a l'estany de rigor. Bé, vaig a veure si han penjat la classificació. Ens veiem amiguetes!!!!
Tens raò JoanFT res no serà igual, tot ens semblarà poca cosa. Però ja tinc ganes de poder llegir la primera entrega.
JoanFT i XS i a tothom que li interessi: 100 Km CAMINS DE LES GUILLERIES 2008 - SANT HILARI. Nota del club SACALMEXPRES: LAMENTEM COMUNICAR QUE AQUEST ANY NO ES CELEBRARAN ELS 100 KM CAMINS DE LES GUILLERIES Extret del web del bicioci: http://bicioci.blogspot.com/2008/03/calendari-trofeu-caixa-girona-2008-btt.html
Ei sí m'havia oblidat d'informar-ne! M'ho van dir la setmana passada, i a part també vaig rebre un mail amb aquesta mateixa nota. He de confessar que em vaig treure un bon pes de sobre, per què ens hem d'enganar!? :risa Per cert alguns dels que s'han quedat amb les ganes ja estan tramant una animalada per treure's l'espina, 101 kms per les gavarres. Ja vos en acabaré d'informar quan tengui més detalls! Per cert Gavarreboy, també t'has apuntat al carro dels que van de pro o què? A veure si t'haurem d'aplicar allò que li deies a en salaX fa poc...
gent, un parell de qüestions: -quin es el millor cami per a pujar a els angels des de quart??? -m´han dit que hi ha una baixada molt ben parida de baixada de els angels, saveu on es i on va???
Quart-els Angels?? Si dius quin dia vens per aqui et faig de sherpa. Si no ja et fare una mica de mapa-road book per fer força corriol. Hi ha diferents opcions
Hola nois, Fa dies que vaig llegint aquest post perqué soc de Girona i acostumo a sortir sol pels voltants. Pel que he anat llegint crec que sou més d'enduro que jo, perqué a mi les trialeres em fan una mica de por, no sé si és per les vegades que he caigut o perqué ja tinc una edat (39), però avui he vist que el cap de setmana he anat a Fontcoberta i pels temps que heu fet estem més o menys pel mateix lloc (1h 37'), jo acostumo a fer totes les populars dels voltants, i el dissabte no tinc bonus pq tinc dona i filla, entre setmana somés surto el dimecres i el dijous a les 7 de la tarda. A veure si un dia podem quedar per fer una sortida per la zona.