Benvingut jm!!! Noltros no sé si som enduro o enblando... Sé que som "cobardes de les gavarres"! :mrgreen: Jo al principi tenia més por de baixar... però a força de seguir en xsala l'he perduda, quin remei! Vull dir que no et preocupis gens, vine quan vulguis, que segur que no hi haurà cap problema! Pel que dius encara ens faràs patir tu a nosaltres!!! :risa Aquest diumenge els que estan sans (jo tenc un genoll mig tocat) se'n van al cap de creus amb una colla de pixapins (bona gent però)... una ruta 5 estrelles! Si t'hi vols apuntar, aquí hi ha el fil: http://www.foromtb.com/showthread.php?t=294187&page=6
be, tinc pensat de fer tossa-els angels-tossa aquest cap de setmana si el temps no acompanya per a sortir per carretera ja que necesito fer quilometres de cara a les remences, per aixo no se ni quin dia ni a quina hora arribaria a quart. pero si de cas, sempre es pot quedar per a fer uns corriols per alla
Hola JmGirona, A mí també em fan un cert respecte les trialeres i les baixades salvatges... perque ja en tinc 45 (tacos, no pas caigudes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) A veure, jo surto de Salt els dimecres cap a 2/4 de vuit del vespres. Porto equip de llum per si es fa fosc i no anar agobiat per la falta de claror. Avui he sortit a 1/4 de 9, he pujat a Sant Grau pel costat del torrent del Bac (llum artificial a mig camí de la pujada) i he arrivat a casa a 2/4 d'11. L'altre dimecres vaig anar de Salt-St.Martí Sapresa-Mas Llunés-Salt....i demés rutes per l'estil. A veure si quedem pel proper dimecres. Pau
Quina activitat, no? quantes visites noves. Als que vau anar a Melianta, ja han penjat les classificacions. Una vegada que faig bon temps i em canvien el nom! Als nous, vosaltres mateixos. Pel tema dels vostres tacos, no us preocupeu, només s'acumulen més lesions. Però a vegades, inclús als joves els hi passa, no Joan? Jo encara no he provat mai això de l'enduro. De moment, només he sortit amb bici. Ja ho veieu, us podeu apuntar a les sortides que anem fent o proposar-ne.
A mí també em fan un cert respecte les trialeres i les baixades salvatges... perque ja en tinc 45 (tacos, no pas caigudes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) A veure, jo surto de Salt els dimecres cap a 2/4 de vuit del vespres. Porto equip de llum per si es fa fosc i no anar agobiat per la falta de claror. Avui he sortit a 1/4 de 9, he pujat a Sant Grau pel costat del torrent del Bac (llum artificial a mig camí de la pujada) i he arrivat a casa a 2/4 d'11. L'altre dimecres vaig anar de Salt-St.Martí Sapresa-Mas Llunés-Salt....i demés rutes per l'estil. A veure si quedem pel proper dimecres. Pau[/QUOTE] Hola Pau, Jo entre setmana només puc sortir entre 1h o 1,5h, o sigui que a les 9 com molt tard he d'estar a casa. Tinc un problema d'horaris amb la dóna, ella té les seves activitats a partir de les 9 i jo em quedo amb la nena.
Hola nois, Aquest diumenge he quedat per una pedalada popular a Pineda de Mar perquè conec una gent. L'altre diumenge tinc pensat anar a Cornellà del Terri a la pedalada, si hi va algú a veure si ens veiem, i si no ja aniré seguint els plans que feu per veure a quina sortida em puc apuntar. Salut
Ganjaman si vens de Tossa per fer els Angels més val que sigui més o menys directe. Aribaras a Quart (poble) o arribaras per st pellailla-montnegre??? Benvinguts a tots!!!! No feu gaire cas a l'XS ell en diu sortir en bici en realitat el que fem es pot considerar XC marathon amb pinzellades d'enduro. Per exemple la de melianta (Fontcoberta) es una de les rutes més mariquites que he fet mai per la falta de talls tècnics tant de pujada com de baixada. Les nostres rutes es solen semblar més ha un gp la selva, un enduro la molina en fi. És dificil clasificar el que fas pq hi ha rutes en les que hi ha talls corresponents a gairabé totes les disciplines. A més ja se sap que el que per una es una trialera per altres es una pista en mal estat i el que per un és un DH per altres potser una trialera xunga.
Collons quant de moviment no??? Mooolt bééééé mooolt bééééé!!!!!!!!!!!! Ostres Gavarres Boy estas fet tot un filòsof de la bici! En xsala és més tradicionalot. Ell porta suspensió al davant per pressió de grup; si no, aniria amb una 100% rígida com aquelles de al filo de lo imposible! Pau (i sobretot amor, que ara n'és època), matiso el comentari d'en xsala, que a vegades li fot pel dret pensant que tothom l'entén a la primera... Quan diu "matat que puja en llums" es refereix a ell mateix, que quedi clar! :mrgreen: Ara que comença a fer bon temps ho hauríem d'estudiar açò de fer alguna nocturna no vos sembla???? Jo no he anat mai de nit (per bosc almenys) i em va ganes provar-ho... a més, encara he d'estrenar un frontal que vaig comprar fa mig any!!!
Abans pujava als vespres -per questions de feina i per evitar la "calorada"- pendent de tenir prou claror per baixar. I em passava que al baixar, collons! sempre em trobava algun matat que encara pujava més tard. I jo pensava, -Aquest ha de baixar de fosc per nassos! Ara arrivo a dalt, bereno, descanso, i quan ja ha marxat tothom engego el llum... i cap avall, tota la pista per a mí. Quedem un dia? Aquí l'enllaç amb el meu sistema -autoconstruït- d'iluminació http://www.foromtb.com/showthread.php?t=221662&page=77
Benvinguts a tots els nous !!! Ja veieu que hi ha molt bon ambient, animeu-vos a venir amb nosaltres algun dia perque segur que us ho passereu molt be. P.D. Joan, sembles la veu de la conciencia d'en salaX P.D2. Josep, estic decidint si el diumenge vinc a llançà (que estic en un estat de forma que fa pena ara mateix) ja te trucaré.
P&A, ja veig que tens un bon invent. A veure si un dia li fem un anàlisis i si val la pena el copio, que hi ha una llum que em fa el burro. Cuidado quan baixis, que tota la pista no és per tu, que aquestes hores a vegades hi ha gent que puja (i alguna vegada amb el llum apagat si hi ha lluna).
Llança 8h am................. Algú puja al fragobus??? digueu alguna coseta. Com diu l'Isalc, no us talleu i apunteu-vos a alguna de les nostres rutetes que de ben segur ens ho pasarem bé. Ganjaman suposo que si bens de lluny la millor opció es anar fent pista més o menys en bon estat. Pujar als angels per pista no te gaire secret ja que son camins que surten a tots els mapes i a més et trobaràs els tipics cartellets verds d'informació. De totes maneres si no ho tens clar diguens-ho.
el temps pel diumenge.......................no hay miedo no hay dolor!!!!!!!:sableluz Ver el archivo adjunto 674773 Ver el archivo adjunto 674774 Ver el archivo adjunto 674775
actualització dels mapes de plujes per demà: La cosa pinta força malament, ja veurem que fem, bé amb l'XS hem quedat igualment a les 7h15' on hi havia la betzinera de medinya (mà dreta anant cap a Figueres) Isalc????????? vens????? Ver el archivo adjunto untitled6am.bmp Ver el archivo adjunto untitled12.bmp Ver el archivo adjunto untitled18.bmp :crybaby
Ei bueno ja direu com vos ha anat!!! Jo acab d'arribar des concert d'àntonia font a n'es teatre de palafrugell, brutal. Estar lesionat també té els seus avantatges. Bé, sincerament, ara ja no sé si estic lesionat o és vessa **** (pura mandra). Venga esperam cròniques!!!!