:burladia:cony sou l'òstia amb tanta inversió, això vol dir que hi ha algo que no feu bé, perquè és clar, jo també m'inverteixo però molt de tant en tant (3-4 cops a la meva vida,:risa juahhh, a part d'altres pinyos variats dels que si que he perdut el compte totalment). A veure: CUL ENRERA A TOCAR LA RODA, BRAÇOS SEMI-ESTIRATS, CAMES FLEXIONADES, DITS ALS FRENS: POSICIÓ EXCRETORA La posició és la mateixa que quan un està cagant i no arriba al rollo de paper que té davant. Ver el archivo adjunto posició excretora2.bmp PD mini exemple el meu avatar. Aquest cap de setamana que s'ha de fer?????
<object width="425" height="373"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1a_Z-ywTc4w&hl=es&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1a_Z-ywTc4w&hl=es&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object> what so fuck!!!!!!!!!!1
Dissabte, diuen que ha de ploure tot el dia. Amb una mica de sort no plou al matí, pero ves a saber. Podriem jugar-nos-la i quedar molt i molt aviat. Si veiem que plou o esta molt lleig ens truquem i ho deixem estar. Anar lluny, planificar qualsevol sortida amb una previsió com aquesta no val la pena, pq igual pillem el cotxe i quan som al lloc plou. Podriem anar a fer el cabra per sant miquel. Pujar, baixar, pujar, baixar.... fins que es posi a ploure. Diumenge, si tinc bonobici, en serà un de molt mini. Josep, no t'inverteixes, pero alguna vegada he vist com feies una truita entre les cames :rolf
No, si això jo ja ho faig, però ahir... va ser una caiguda tonta, tonta. Per anar confiat i pensant en ves a saber què!
No, no... ara no ens deixis així! Volem saber en què pensaves! Preciós el croquis josep... ja ho deia jo que a vegades sentia una pudoreta... :burladia:
Va, Joan, t'ho confesaré. Estava pensant en el video que encara no he vist, que algú de vosaltres havia de penjar, però com que no sortine noies no el vau posar, jeje.
Per entendre el video en qüestió primer has de veure un tall d'una sortida anterior, en aquell mateix tram, on apareix... (...) i després veus el nou.
BOones gent; Ja fa temps que seguixo les vostres histories pel foro. I fa dies que volia escriura alguna cosa. Be el primer es havera si algun dia algu vol quedar per donar una volta. No fa gaire que vaig amb btt o sigui que calma. No soc gaire tecnic. Soc de Celra i surto casi sempre per Sant Miquel, Els Angels, Mont negra i... Be cuideuvos molt Pd: quina enveja els 101 de les gavarres.:-D
Benvingut majubo!!!! espero que poguem trobar-nos una estona d'aquestes per anar a fer una volteta. A veure si ens posem d'acord i fem un dia algo asequible pq si no ens quedarem sols. Doncs si de tant en tant també faig truites (d'un i de dos ous).......... va sinistru quedem demà a Can Pol, a Quart???, als Angels, al trencant....... n'em a fer el cabra i si ens mollem una miqueta no pasa res no???? Si s'ha d'anular doncs s'anula cap problem Isalc11?????????????? Escartin????????????? Ens veiem COBARDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!
Ep, si va bé, posaré el despertador a les 8:00, llavors si no plou o plou poc (cosa que dubto) podem quedar. Jo des de Bordils-Celrà puc construir una ruta sense gens de fang. Si quedem des de un altre lloc, demanaria el mateix. També podem quedar en un punt mig, com a can Pol o a Sant Miquel. Estic quasi segur que demà plou tot el dia. majubo, igual ens coneixem i tot. Jo he sigut celranenc uns anyets.
Bones que el final eu sortit o no? feia un dia de gossos. Jo a casa estudiant i havera si s'obra una mica el cel per sorti a fer una ràpida per treura el cuc. Soc nou a Celra fa nomes un any que estic per aqui avans.... be fa molt que donc voltes però soc nescut a Angles. Em sembla que hi ha gent per aqui que si que em coneix.... Havera qui sere? ejejeejej.
Un d' Angles???? no se........ :rasca Bé, com aquest matí no plovia:-D.... a fer el cabra s'ha dit.:mrgreen: L'XS a sortit de ca seva a Bordils i jo de Quart per trobar-nos a les 9h a can Pol :foto i així ha estat despres em pujat una miqueta per baixar trialejant fins Sant Daniel i despres hem fet cami cap a St Miquel :foto allà despres d'un parell de relliscades amb cul a terra d'un servidor:aplauso4 hem fet una mini paradeta ja que es fotia a ploure. Comiat de rigor i cadascú cap a ca seva, en XS cap Bordils i jo cap a Quart i com em venia més o menys de cami, pujada fins el parc dels alemanys per baixar per carrerons i escales fins la la plaça de l'oli, avui traçat alternatiu pel tema de l'exposició de flors i despres carril bici fins a Qrt a sota la pluja. :cuñaoUna sortideta molt divertida!!!!! Ens veiem xavalins!! PD :toilet2 on us foteu????:toilet
Hola gent, com anem? A veure estic intentant obrir el bloc del sr.Joanft i no em deixa ja que quan selecciono la imatge no s'obre si no que es desplaça cap al centre de la pantalla, que cony passa? com ho s'ha de fer. Els Dalmates ja esteu recuperats? Salut.
Hola que tal!!! Al final t'has mullat eh Gavarres voy!! T'he vist pel carrer del carme quant començava a ploure. Per cert algu va dema a la marxa de Vilablareix??? Adeuuuu.....
HAVERA josep, que açò no és un examen de llengua eh! :mrgreen: N'hem vistes de pitjors per aquí, com "gaBarres" o, la millor de totes, obra d'en sala EQUIS: "la setmana que Bé"... :comor3 Tema TRAMUNBIKE: Com ja haviem comentat, és el 8 de juny. Aquest any costa 30 euros per als federats que agafin el bus des de salt. És carillo, però teniu en compte que regalen mallot, transport fins a olot, avituallaments, i botifarrada i massatgistes al final :mrgreen: Jo dimarts o dimecres m'apuntaré a la tramun i a la cavallera. :rocker Tema enllaços al bloc i vídeo: els del forro es veu que han canviat coses, i la imatge, enlloc d'ellaçar al bloc com feia abans, ara només enllaça a ella mateixa. Açò en filosofia es diu sol·lipsisme. Si voleu enllaçar al bloc, ara podeu fer-ho clicant sobre les paraules "blog" i "vídeos".
:-DCom sempre sempre n'hi ha un que ha de dir alguna coseta si no no està content. Avui al final m'han liat o millor dit m'he deixat liar:risa hi he acabat pedalant com un cabró o millor dit com un porc a la 3era marxa de Vilablereix, una paraula per definir-la..... inhumana.:laserkill M'he trobat amb en Santi (causant de la liamenta), amb tot els de vilobi, amb altres que sempre hi son i també amb l'Strike. La cosa en els primers quilometrillos ja definia com seria la cursa, una putadeta. Camins trencats, corriols i algun que altre tall de pista però tots amb un piló de fang exagerat, les pujades han estat durisimes i les baixades una locura amb tant de fang patinaves de per tot. També ens ha enganxat un xafèc de l'óstia sort que ja em faltava poquet. Arribada, dutxa, botifarrada, i cap a casa, home sweet home!!! Tal com ha quedat la bici, la foto no fa justicia a la quantitat de merda que portava enganxada. Tal com he quedat jo, El que va tant net no es que sigui un crack, el molt espavilat ha trencat el cambi just sortir per estalviar-se les penuries. Strike et portava darrera i t'anava guaitant de tant en tant però t'he perdut. He afluixat una mica per veure si apareixies però pasat el trencat que separava la curta de la llarga he començat altre cop a tirar pq he suposat que tiraries per la curta. Suposo que es el que has fet pq quan he arribat ja havies marxat. Ara que com no estic segur si conec el teu cotxe potser encara estaves liat. En fi deu ni do quina tela, amb tant de fang pensava que ho anava ha xafar tot. Vinga ens veiem xavalins. PD quan hi ha fang.............. les 2'35 nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Hola nois, Avui a les 7 del matí sona el despertador, al carrer, silenci; abans de mirar per la finestra espero que estigui ploguent per tenir una excusa, avui ha de ser molt dur pedalar per Vilablareix; però no plou i el cel ès força clar. Doncs a les 8 en punt al poliesportiu per fer la inscripció, com era d'esperar no hi ha el mateix ambient de les edicions anterior; la gent s'ho ha pensat abans de venir. L'organització diu que aquest anys han fet un circuit menys tècnic, més ciclable, però que amb el fang que hi ha acumulat ... A les 9h 15' sortida, entre volta curta i llarga 150 participants. I comencem a pedalar, acumulant fang sobre el nostre cos i la bici. Perdues de tracció a totes les pujades, es fa estrany anar pedalant amb el pinyò gros en pla. Al kmt 7 em quedo sense el plat petit, amb tant de fang no hi ha manera de fer-lo entrar, em plantejo agafar el desviament de la volta curta per tornar el més ràpid possible. Però decideixo continuar. Segueixo amb el plat mtijà, això vol dir anar a peu més del que jo voldría, però ara ja només val acabar. El circuit és molt divertit, però extremadament dur en aquestes condicions. El final 30 kmts, 1020 metres de desnivell acumulat i 2h 24' de bici. Fa 5 hores que he acabat i encara no m'he recuperat. Però com hem disfrutat ...
Hola que tal!!! Tranki Josep. He tingut un petit percanç amb l'entrepà que m'he menjat de pernil salat a casa a les 07.00 del mati. Res, que ell volia sortir per on havia entrat i jo no volia. M'he parat uns 5 minuts i quant m'he recuperat he pensat que ja era massa tard per trovar-te. He vist el trencant de la cursa curta, hi he vist la LLUM !!!! El circuit era molt guapo, pero millor en sec ( molt millor ). 2.35 ????? Si al cap de 10 minuts de cursa ja portava 2.50!!!!!! Mare meva, que capullo que soc! Ahir al vespre vaig canviar les cobertes que portava ( 2.10 ) per les 2.35. Mai més, mai més......