Gracies Xevi i Joan, ahir volia ensenyar les fotos a un colega i no vaig poder, ara ja me apuntat l'adreça, lo dicho, gracies. Salut
Ei Strike, Al matí t'he vist fent la foto a la bici abans de la cursa. M'enrecordo pq jo estaba al mateix aparcament, mentres estabem preparant les bicis. Salut
Jo també he aparcat allà mateix. Però tio no se pas qui ets. Quina bici portes??? a veure si un altre dia ens recomeixem.. Bé, Strike veig que ets viu, la proxima ja veuràs com va millor. Aquestes cosetes avegades pasen.... Va, ens veiem!!!!
Bones jmgirona! La veritat, no tinc ni idea de qui pots ser. Bueno, algun dia haviam si ens coneixem i anem a donar una volta. Apa, a dormir que demà hi hem de tornar!! Adeuuuuu.......
Collons quina activitat amb tot açò de vilablareix! Bueno estic content de veure que vos ho vau passar bé! jejeje Us recordo a tots que aquest cap de setmana anem a fer la superruta del cap de creus!!! Qui s'hi vulgui apuntar, ja ho sap! Segur que no us defraudarà... CAP DE CREUS Per cert joanspc, tu també vas tirar unes fotos el dia dels 101 dàlmates no??? Venga a veure quan les passes idò! la2
Hola, Per fer la inscripció tramunbikera, no se si ho vam comentar o no... Jo agafaria sense transport, deixaria el cotxe a dalt i tornaria a per ell pel carril bici. Menys follón i més barato. A part, podem pujar plegats pel carril mentre feu la digestió de la buti. Ho dic perquè quan realitzi la inscripció per la cavallera, faré la tramunbikera també.
:comor3d'aqui al 2 de juny??????? no tinc ni idea del que faré....:risa salut! Ivan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? Lluís!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? PD si hi vaig que encara no ho se, m'apunto a la teva proposta XS, ara arribar fins les preses despres de fer la tramun pot ser una locurilla almenys per mi.
Ei xevi, vas fort tu! Estàs parlant de fer 120 kms... jo preferesc donar-ho tot en la tramunbike i fotre'm de botifarra fins el cul sense després haver de pedalar... jo me l'agafaré amb transport... A MÉS, el moment "EXCURSIÓ EN AUTOBUS", tot i que és una mica palo, també té lo seu, fa que la pedalada sigui diferent a les altres... GB, t'ho dic aquí, en privat: RAAAAJAAAAATTTTTT!!!!!!!!!!!!! :burladia: Bueno ben mirat tu ja hi vas anar fa poquet, al cap de creus... llàstima que et perdràs una altra vegada la pujada (i BAIXADA!) de st pere... A tots els altres, torn a recordar que aquest DIUMENGE 18 anem a fer una SUPERRUTA PEL CAP DE CREUS!!! AQUÍ hi podeu veure la crònica que vaig penjar al bloc fa uns mesos, amb vídeo del desaparegut escartín inclòs, i AQUÍ hi ha el fil del foro on apuntar-se! ISAAAAAAAAAALCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!! EEEEEE-CCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! La tramunbike encara queda enfora, és cert... però i la cavallera??? Qui té previst apuntar-s'hi??? Jo sí!!! :saltarin
:burladia:JO sóc una RAJAT però vosaltres si fossiu homes anirieu a la de Viladrau i no pas a fer cuatre corriols mariquites pel cap de creus: COBARDES!!!!! :burladia: :risaPer cert, el dissabte algú vol estirar les cametes una miqueta fent alguna mariconadeta?... Va Isalc digues algo que si vols m'acosto a Cassà i tot. Ens veiem xavalins!!!!!
Ahir dia estava buscant un pas per anar desde Constantins fins a St Climent d'Amer seguint la riera de Calders -pujant per la muntanya hi ha infinitat de passos!- em vaig trobar el que sembla que es un tram de la Tramunbike d'enguany. Nois, quin cangueli! Suposo que seria perque el terra encara era moll de les darreres plujes o bé que els camins no estan "reparats" del tot pero em va semblar bastant Enduro tot plegat. Hi ha dos passos de la riera per sobre d'unes passeres kumbaieres que fan molt de respecte. Potser que m'esperi a que passin els 400 bikers per deixar el camí sense romagueres ni branques baixes (sort del casc perque em vaig clavar dues trompades amb les branques!) i que el terreny s'aixugui una mica.
Bé. ja veig que demà m'hauré de fer un solitari. Aixó ja no és el que era. Va ganduls!!!!!! que us creixerà el cul!!!!!!
Si el dissabte agafo la bici sera per fer pujades. Com ara el corriol que varem baixar fins a la variant... Es que ultimament tinc una mica aburrides les baixades. Si es dongues el cas et trucaria, Josep.
Ahir sortideta ye-ye i ara veig que surt el soleil o sigui que m'en vaig a fer un volei per treurem el mono. (micro-bonobici) :burladia:Al final heu anat al cap de creus??? la cosa sembla que no acaba de cuallar, aquests pixapins si que són uns RAJATS de campionat.:crybaby Bé, ja direu. Ens veiem COBARDES!!la2
Ei!!!!!!!!!!!!!!!! Heu arribat o encara sou per allà??? Què? us ha plogut?? Jo he estat a l'Escala i cap les 15h30' s'ha possat a ploure i els nuvols es veia que venien de nord per això ho dic. Bé, suposo que tot ha anat bé però espero la vostra crònica. Diumenge que ve hi ha LA CAVALLERA que s'ha de fer??????:comor3 PD :crybabyai, ai, xiquitin, xiquitin...........