Quedamos a las 8h30 en la estación del carrilet de Quart:risa, (donde quedamos el dia que nos conocimos....) va que esta muy bien, suelen ser un par de vueltas por circuito Super rally y super cardiaco!!!:rocker Bones Isalc!! a veure si fem alguna coseta no??? PPDD Tu xavaling que això de Quart és una peazo cursa eh! tot depen de si ho fas rollo ruta o si vas a trinxar-ho tot!!!1
ei nois, he estat dos dies sense llegir el post i casi que en perdo el fil. Primer de tot, enhorabona pel ferro nu xevi, a veure si tens sort amb la garantia de BH. I segon, quins plans teniu pel cap de setmana vinent ?¿ ja hauré acabat bàsquet i tindré més bono-bici. Salutacions macus !
Ei isalc!!! Sí que has perdut el fil sí jejeje El cap de setmana vinent, et refereixes a la setmana que ve supòs no? Dg 8 tenim TRAMUNBIKE!!!!!!!!!! Aquest cap de setmana: dissabte pedalada NENAZA a quart i diumenge prposta de ruta per la garrotxa: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=113125 (la podriem retallar en uns 12 o 13 kms) Venga a veure si ens veiem d'una vegada!!! :-D
Josep! Te digo algo seguro mañana ok? Tengo examen el lunes, depende como lo lleve, sobre que hora terminariamos? Deberia estar a las 12 en casa, como cenicienta.
perfecte!!! Encara no sabem res... en josep està pendent de les sigles WF, i en xevi no ha respost encara a quina hora li aniria bé de quedar... Jo demà cap al tard miraré de connectar-me o si no trucaré algú per saber quin plan hi ha... la2
Potser a les 8h30 és massa d'hora però en fi com és una cursa s'ha de sortir escalfadet. Si voleu quedar més tard cap problema, ens trobem al local social de Quart. (no te perdua, centre btt del gironés). Coke tranquilo que para las doce ya estarás. Sobre diumenge encara no tinc res decidit, ja sabeu això va com va..... fins demà!!! ( vaig a fer una inspecció al circuitillu)
Ei josep! Avisaras tot d'una que sapis si pots venir? El mateix dic per en xevi, que tampoc no diu res. Si no, dissabte a la nit li fotré fins baix i diumenge sortiré una estona al capvespre i llestos! :mrgreen:
Ei, jo en funció de la meteorologia, lo enfangat que hagi quedat tot, de lo tard que vagi a dormir, de l'horòscop, de l'atracció de la lluna sobre la terra i de l'alineació de saturn amb júpiter, pot ser que vingui el dissabte, però sobretot depèn de lo primer i lo segon i lo tercer. Com que vindré en tren, estaré a Quart cap a les 8:30. Si vinc, quan arribi et faig un trucu Josep. Del diumenge no he dit res perquè tinc parranda dissabte. Si us anés bé sortir a les 10 o més tard, llavors m'apuntaria. Penseu però que la previsió meteorològica no fa gaire esperançadora una sortida per la garrotxa al diumenge (i tampoc sortir molt tard). Dissabte ho parlem. Tampoc vull fer anar malament a ningú perquè surti per la nit, o sigui que si voleu quedar abans tan amics.
Josep! No tengo huevos, el peso de la conciencia me aplasta contra el suelo, me quedare en casa estudiando.
COKE: doncs si, estudia, estudia; que un ratet d'aquests et faràs gran, i com estan les coses...... XS, Jmgirona OK XS, JoanFT al tanto amb ets fetge COBARDES!!!!:vino
Curseta per Quart: tot un éxit , en XS quart clasificat (molt bé campió!! :aplauso3 ). La prova es tractava de dues voltes per un circuit de 10Km de rally-XC força exigent però sense trams extremadament durs. Cap al quilometre cinc de la segona volta :cabezazo m'he fotut un ostiot de campionat d'aquells que et deixen sense forces per conmtinuar i he abandonat, quina tela, ara tinc el genoll que em fot un mal important. A l'arribada minis de pernil, formatge... i samarreta, l'il·lusió de correr a casa, el companyerisme bicicletil i tot per 4€. Aquests del CITG s'ho munten bé.:saltarin Ens hem conegut amb en Jmgirona, un tiu molt trempat!!:saltador a veure si quedem un rato d'aquests per fer rutilla. Demà al final la cosa a quedat penjada, entre l'***** i les respectives sortides nocturnes, em sembla que la próxima "KDD" :unmonton del post gavarrenc serà la TRAMUNBIKE!!!!!!!!:taz
Ei, ei, que vaig fer 4 pero em vaig colar!!!!! Devia anar 6è o 7è quan de cop em vaig trobar segon(?), i a la segona volta vaig veure que hi havia un tall que no havia fet. També em vaig colar en un altre lloc on al final vaig haver de tornar enrere. No se, en fi, suposo que necessito algú a davant per anar seguint, ja que no veig les senyals i em perdo. Avui pluja, i a més estic com un cuc de terra. Millor, així no tinc remordiments de que hagueu fet res sense mi... Per cert, Josep, com estas de la teva relliscadeta?
GB ja me sap greu lo del genoll!!! A veure si per diumenge estas al 100%! Xsala, enhorabona pel teu paper a la cursa! Un pardalet m'ha dit que estàs força satisfet de la teva bici carrefour no? Jo avui no també em sento com un cuc de terra, però un cuc aixafat per la pota d'un elefant... ufff ahir en plena ressaca de la nit de divendres també vam tornar-hi... el meu fetge i jo haurem d'anar a teràpia conjugal si volem salvar la nostra relació. Ens veim a la tramun!!!!!! :saltarin
Hola nois, Aquesta tarda així que ha parat de ploure he sortit i m'ha sortit una ruta molt guapa. M'he baixat del wikiloc el track que va penjar en Joan, de Quart a la font d'en lliure, i deixant els primers caminets que van pel mig dles camps, he seguit la resta del track. M'ha agradat molt la pujadeta, a part dels gossos d'una casa que m'han seguit una estona lladrant i treient les dents, i després he baixat per la font dels lleons i cap a casa. Total 37 kmts, dos hores 15' i una estona de morros amb la dona de la que no se la durada perquè encara no s'ha acabat. Salut
Ei, que el 4rt lloc era fraudulent. Digue's als gossos que vens de part meva. Cap problema!! Encara duren els morros de la dona?
Els morros de la dona, a mitjes, el matí estaba més suau; però ja hi estic acostumat, i ella també. Per cert, quin temps vas fer el dissabte?