Ei síiii! A jo encara em dura el bon rollo tramuntanero! :mrgreen: Avui vespre agaf el barco cap a sa roqueta fins dilluns, i dissabte 21 me'n torno cap allà, que és sant joan! O sigui que no ens veurem fins a la tramun reloaded! la2
Ei! perdut!!!!!!!:mrgreen: bones!!!! La tramun és una ruta molt maca, segur que t'agradarà, no hi pots faltar que així tinc companyia (si m'esperes de tant en tant) que aquests reloadeadors hi van com els senglars. Diumenge encara no hi ha proposta...... tu, divendres Sant Antoni no? vols fer algo rollo NENAZA....... bé sino diumenge busquem una rutilla, per aqui, per la garrotxa, pel pla de l'estany........... PD vagi bé per sa roqueta PD2 Cesar em sembla molt que paso de la cjursa desorientació
És el que he trobat Jm, hauràs de clicar la lupa. Demà sortideta ye-ye d'uns 30 i picu kms si algú s'hi vol apuntar a les 8h al carrilet de Quart. PD diumenge no sortire o ho farè molt aviat pq tinc un dinar
gracies gb em pensaba que era una altre cosa, jo a la nit no ho porto gaire be anar en bici qué surts, demà divendres?
Bones; Molt be la tramun, No? Jo aquest cap de setmana m'estnu a la meva primera cursa de btt a algentona la primera cursa COMPEX. Havera que tal? Vosaltres no hi anireu pas. Cuideu-vos
T'ho has mirat bé??? hi ha dos marxes 1 nocturna demà a la nit i una marxa normal diumenge al matí d'uns 35km, inscripcions 8-9h sortida a les 9h.:risa XS molt bé això de penjar les "teves" fonts. Tu!! a veure si quedem una estona d'aquestes. la2Avui sortideta Quart-Montnegre-Sant Sadurní-Montnegre-Llambilles-Quart. tot un èxit. unes fotillus: L'Isalc11 a la resclosa d'en Frigola Exhuberància floral al costat de la resclosa. L'aqüeducte romà de les Gavarres. :mrgreen:Vinga ens veiem malalts!!!!! PD:Sort que els conills negres no porten mala sort o almenys a nosaltres no
Has sortit amb l'Ivan??? Quin honor! a veure si jo també puc arribar a tindre l'honor. Molt bones fotos. On cau això de la resclosa??? Per cert, ja tinc la teva tanca del seient. Tens la bici "al dente". Quan em diguis te la porto amb les pastis. Aquest cap de setmana no dic res. Igual faig algo per la meva conta. El que bé, tampoc. En fi, m'hauré de conformar en agafar la bici per anar a la feina. Ains, des de avui tinc 2 quadres!
Hola gb tens raó m'ho he mirat per sobre. el diumenge al matí anirè a la pedalada, no conec res d'aquesta zona gràcies
Aquest cap de setmana al final també el tinc força liat a veure si demà m'escapo aviadet a fer quatre pedalades. Vull passar a buscar la burrica i les pastis però tiu no trobo el moment entre la feina i el que no és feina.... La resclosa en qüestió es més avall de la font de l'alsina agafant pista a la dreta despres de passar la pineda aquella neta en direccio a Sant Sadurní. Un cop a la pista no la deixes i mana cap al riu un cop alla anar seguint el caminet tot recte travessant el riu en diverses ocasions. Amb l'Ivan ens ho vam passar prou bé, el que passa que feia dies que no agafa la baic i en algun moment es va quedar molt calladet:burladia: (no se si es per això que no diu res.... :mrgreen: ) ara te un mono de l'*****, el vaig estar començant a liar per fer la tramun reloaded....sino em quedarè solet. Tu Isalc11 a veure si hi tornem que em de posar aquest culet en condicions :risa Jm espero que vagi bé demà per Medinyà ja diràs el què. Ens veiem xavalins!!!! PD ara amb dos quadres ja no patiràs.........eh!! *maaariconzeete!!! (Hooooula sóc en......... ) *mode fidel on
Ei gent jo avui he anat a fer volteta per sa costa sud de ciutadella... he posat totes les fotos i un vídeo amb una cançó que he tenia per aquí... [YOUTUBE]cPID0SQgyoc[/YOUTUBE] Au, me'n vaig a fer una nocturna! la2
Molt macu el video, bonics paisatges......fa estiu aquest mar tan blau........ ei! també veig que us tira l'espeleo, cobardes!!! Quan siguis persona ja diràs com anat la nocturna, gamusinu!!!!! Isalc????? PD llastima la qualitat pq ja veig que et tires per tot arreu rollo senglar, vinga va, som-hi!!!!
Avui al matí a les nou comença la pedalada de Medinyà, menys de 100 participants, abans de començar ens comuniquen que el recorregut previst de 35 kmts s'ha escurçat per culpa del fang (????), la volta "llarga" té, més o menys, 25 kmts, no ho saben perque han midificat el recorregut a darrera hora i no l'han pogut fer sencer. Avui és dia de Caixa Girona a Malgrat de Mar, per tant, a part d'un parell de semis, el nivell és el que és. El circuit resulta ser força ràpid, tot i el fang, pistes i més pistes, pocs corriols i cap lloc técnic.Com tots els d'aquesta zona puija i baixa constant sense desnivells importants, part del circuit ja l'havia fet a la pedalada de Cornellà, i diria que alguna part a la de Melianta. Al final 22,50 kmts, 630 metres de desnivell acumulat, 1h 14', per una vegada que quedo entre els primers (6è) no hi ha classificació. Al final, per només 8, un bon esmorzar i una samarreta prou xula. L'organització molt bé.
Avui he fet la meva primera cursa de btt la de compex a Argentona hi havia uns 500 participants i molts freaks. Ha estat molt be un circuit de 32km i 1100 de desnivell amb 2 horetes. Ha esta genil.Hem sembla que m'he viciat aixó de fer curses amb btt. Havera si algun dia ens trobem. Agur
Hola. De qui és aquesta música el vídeo, barreja entre Rachid Taha, Alpha Blondi i Rebeca? Tinc a la senyora quasi convençuda per anar l'any que VE a Menorca amb bici, o sigui que ves acumulant tracks i wp's per a un guiri potencial. Quina enveja a tots, entre una cosa i una altre jo només he pogut fer alguna cosa molt suau diumenge. Si algu vol un quadre talla 51, vendo, vendo, vendo.
HOLA GENT torno per aqui he estat desconetat, pero ara estic aqui, la veritat que us he anat seguint casi cada dia pel foro, de veritat que tinc ganes de sortir amb vosaltres, us ho monteu de cine:sableluz y desppres veure les histories de joanft al seu bolg es genial, si sortiu aquest cap de setmana igual venim jo i un altre company, aixo si hens voleu?:crybaby buen estem en contacte:neutral: no se si us va el futbol a mi SIIIIII:vino I ESTIC CONTENT TOPE PEL GIRONAAAAA A SGUNDA OE A SEGUNDA OEEEE:vinola2 SALUDOSla2
Hola ictus, quan vulguis apuntar-te no tens més que dir-ho! Estem cansats de dir el mateix, a veure si un dia ens podem trobar tots els que escrivim aquí!!! He penjat al bloc la crònica de la ruta de dissabte per menorca: CAMÍ DE CAVALLS, VOGANT VORA LA MAR
HOLA JOANF HE vist el bog de la sortida de Menorca que guapo!!!! he anat un cop per alla en concret a calan bosch de GUIRI TOTAL!!!! es molt guapo, teniu uns paratges bestials, segur que tornare a repetir, el mes segur aquest septembre. anan al gra si sortiu dissabte feu un toc igual vinc. saludos Edu:rolf
Hola. No havia dit res fins ara perquè no tenia frè a darrera, i això condiciona una mica. Ja torno a frenar amb les dues rodes. Jo tinc el matí del dissabte més o menys lliure. Havia pensat dues possibilitats: Una és voltar per el cantó de casa, i l'altre anar al cap de creus aprofitant el tren. La primera no té restriccions horàries. La segona opció implica anar molt per feina, ja que m'agradaria tornar amb el tren de les 14:30, començant a pedalar amb un tren que arriba a Llançà a les 9:12. O sigui, un pél més rapidet que l'ultima vegada que vam anar amb en Josep si volem pujar a Sant Pere. Si voleu apuntar-vos els "nou-vinguts" quedaria per girona, quart o Celrà-Bordils per fer una ruta flexible, de manera que així sabrem més com pujem i baixem per evitar sorpreses en rutes menys flexibles. A banda d'això, estic obert a més opcions. Sempre amb la condició de ser a casa abans de les 15:00. Miraré a les 20:00 - 20:30 per ultima vegada la web. Llavors, comunicació telefònica.