Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy 2

Gavarres boy 2 a ras!!! 2

Me Gusta recibidos:
    0
    M'apunto a fer alguna coseta demà. Volia sortir aviadet d'aquí , Quart, i anar a la platja, però a la del Castell ,Palafrugell, travessant les Gavarres i alla m'esperaria la wifa prenent el soleil per tornar-me. Això implica convencer la dona......... Digues alguna cosa. Fos bó quedar aviadet, el sol escalfa de valent.

S'anima algú???? que ho digui.

PD Jm enhorabona sextónnnnn!!!!!

2. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Si ens espera la teva dona en tanga prenent el sol pot ser m'apunto!!!! he he ha ha jia jia jua jua!!! No la conec i sería una bona ocasió per coneixer-la. :pirat

Et truco per concretar el color del tanga.

3. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    ***** xsala, ni les dones dels amics respectes...

He penjat al bloc una altra de les cròniques llorencíaques per paraguai i brasil:

ROMEO I JULIETA

4. xarei

xarei Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    som una colla de banyoles, i ens agradaria quedar per coneixer alguna ruta guapa per qui a les gabarres.
    si voleu venir pel pla de l`estany,ja sabeu.

5. Coke_tgn

Coke_tgn Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Ueii

Yo ya estoy por tierras tarraconenses, aunque cualquier fin de semana que hagais alguna ruta guapa me puedo subir tranquilamente.

Hoy he hecho el Open Natura del Catllar, no ha estado mal aunque lo encuentro un poco caro (19 € Federados) para lo que al final te dan. Aunque bueno, la organización no ha estado mal y el circuito divertido aunque muy seco, porque esto no es girona.

A las 10 de la mañana los de la organizacion nos han dicho que vayamos con cuidado porque a esa hora ya hacian 31º ( 31º grados en Tarragona son como 36 º en el resto del mundo no húmedo). Además por primera vez han puesto un tiempo limite para acabar el circuito pequeño, por miedo a daños mayores de algún extramotivado.

Este calor ha hecho que muchisima gente se haya decidido en hacer solo el circuito o corto, menos unos mataos y yo el primero de ellos, que hemos muerto haciendo el largo. 44 km al final a pleno sol que ha matado a mas de uno, yo iba con el pepino de bici de mi señor padre que me ha permitido hacer , creo, un buen tiempo.

Eso si, me duele la cabeza.......

6. Pau-i-amor

Pau-i-amor Mussol de nit

Me Gusta recibidos:
    1
    Ei Xarei (com rima!)

et volia preguntar si baixa l'aigua per la riera que va de les coves prehistoriques cap a la bassa dels triops (tot aixó pel terme de Serinyà) M'han comentat que hi ha un salt d'aigua (quan en baixa, es clar...) molt xulo i el voldria veure...

7. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Molt tal i pascual però a l'hora de la veritat sempre ens quedem sols; XS i un servidor dissabte vam fer travessa per les Gavarres per anar cap la Cala del Castell desde Quart, una ruteta que no es excesivament dura però que em va treure les plomes; al final uns seixanta i picu de quilometrillus per corriols, pistes i peazo pistes per acabar al xiringuito del Castell fent un refrigeri.

Coke aqui també fot una calor exagerada...... t'ho puc asegurar... no cal que ens envegis.

Demà sortire d'hora per fer alguna coseta rapida i divertida per la zona si algú vol apuntar-se que ho digui. m'ho mirare més tard................

Fins ara xavalins!!!!!

PD Xarei a veure com ho lliguem aixó.....

8. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    el track de la travessa gavarrenca: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=151967 :burladia:

ei!!!!!! que vagi bé la revetlla!!! al tanto els petarderus!!!!!!!!

PD Isalc11 ja t'ets tornat a amagar..... cago'n.... encara no t'has recuperat?????? va que ja sabem que fa calor, ara es tracta de fer alguna rutilla garrotxina per poder acabar a una bassa d'aigua freda.:rocker

9. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola penya,

veig que amb aquests dies de calor no hi hagut gaire activitat per aquí
    jo he anat sortint, però sempre escapades curtes de com a màxim 2 hores per la zona de Sant Miquel, el Àngels i Quart.
    Estic preparant una ruta wapa per uns amics asturians que m'han de venir a fer una visita; no se si arribaré als vostres 100 kmts, però no anirà massa lluny, i tot entre Quart, Celrà i Sant Daniel. Quant ho tingui tot enllestit ja penjarè el track i la podem fer.
    Salut

10. majubo

majubo Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Molt be la ruta finsa la platja del Castell noslatres tambe la volem fer però igual intentem fer una nocturna. Jo tambe vaig sortin per Celra, Sant Miquel i Sant Daniel. Però coses curtes que la cosa està molt malament.

Dema surto al mati amb el meu germa desde Girona rutilla de 2h. Si algu es vol apunta ja sabeu.

11. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    hola,
    ja està confirmat el 11 de juliol vaig a fer pedals de foc en tres dies.
    l'any passat el vaig fer en quatre amb un grup de 4 amics, aquest any anem dos, si segueixo aquesta progressió d'aquí a dos anys farè la non stop.
    Seriosament, desprès d'aquesta vegada no crec que ho repeteixi, al menys de moment, perquè el recoregut està bé, sense ser res excepcional, i cada vegada hi ha més esfaltat.
    L'any que ve em semble que provaré el bi6000. A veure si algú s'anima i fem un grupet.

12. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Ah GB la rutilla aquesta fins a la platja és de **** mare
    abans d'acabar l'estiu ja enviarè la dona i la nena a la platja per trobar-me amb elles allà

13. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Merçi Jm però no tot el merit és meu part del merit és de l'Xs que en els moments que no m'arribava la sang al cervell va saber esbrinar el bon camí, ja que la vam fer amb el mapa del gps i prou. La primera part fins a Sant Sadurní (punt d'aigua) es força corriolera i divertida, a la segona part hi ha més pista però ja va anar bé, a destacar el pas per Fitor un altre punt d'avituallament per reomplir bidons.
    Majubo si la feu nocturna, al tanto amb la primera part no és excesivament tecnica però a les enfosques pot complicar-se un pèl.

Tema pedals de foc i altres locures variades.... em sembla que això encara és massa per a mi.

Salut companys!!!!

Aquest cap de setmana què? s'ha der fer algo per anar a buscar alguna gorga d'aigües gelides???????????????

14. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    gb aquest cap de setmana no feieu la tramunbike reloaded?

15. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    la intenció és fer la re-tramun. També és pot fer una garrotxina o altagarrotxina per matar el cuc de aigua de riu. Cogolls està a mig camí per tornar als cotxes via carrilet, i tenim al final les preses també...

Hi ha un amic que en teoría ha d'estrenar la bici.

16. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Ostres!!! vaig una miqueta tard però en fi..... a l'estiu les hores són boges. Demà ruta "garrotxina" hora acordada 7h 30' a la republica hora estimada d'arribada a Girona 14h-15h.
    Bona nit fins demà cobardes!!!1

17. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    QQQQuéee cabroooons! Segur que vau disfrutar com a locos!

Jo i sa meua xati (de dues rodes) d'aquí unes horetes partim cap a Sardenya, ja donaré notícies a l'arribada!

Saluuuut!!!!!!!

:eek:la2:eek:la2:eek:la2

18. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Tu na fent eh? de illa a illa i tiro per que em toca......... Prent-ho amb calma xavalin que per a qui n'hi ha alguns que ja s'entrenen per no ser menys a la teva tornada.. je-je!.

Diumenge, doncs, sortida garrotxina; varem sortir d'Olot per anar fins a Cogolls passant per la fageda i despres vam enfilar les encies per anar fins a Sant feliu de pallerols, pujada al coll de Bas i baixada cap a sant esteve d'en Bas per agafar ets bici-carril que ens manaria de nou fins olot, tot amenitzat per fonts, rieres i rierols que ens van acompanyar gran part del camí. Birreta i suquet fresquet pels més puristes i cap casa que fem tard.

Tot plegat 61 quilometrillus contant les vegades que vam haver de desfer camí per desorientació i més d'un miler de metres de desnivell. (A veure si busco la ruta al wiki i penjo l'enllaç)

unes fotillus:
    garrotxina29juny08 001b.jpg
    Ei!!! a veure ets gepese cap on marca.
    garrotxina29juny08 003b.jpg
    XS superant tot de roques a una de les parts més tècniques de la ruta.
    garrotxina29juny08 004b.jpg
    bonics paisatges garrotxins
    garrotxina29juny08 005b.jpg
    golafre........
    Imagen112b.jpg
    em tiro no em tiro that's the question
    Imagen114b.jpg
    El fantàstic salt d'aigua a la gorga de Cogolls.

19. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=59049

HTML:
    <iframe frameBorder="0" src="http://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=view&id=59049&measures=off&title=off&near=off&images=off&maptype=S" width="500px" height="400px"></iframe>

20. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei, josep. Ja has arreglat el soroll de la teva velo??? Aquell clonk que feia al final de la ruta. Jo estic molt content, perquè la meva ja no fa soroll. He desmontat la direcció, he posat una arandela de goma que encara no havia posat quan la vaig muntar, perquè no sabia on anava, però sembla que he encertat. He canviat una altre arandela que s'encaixava a la forquilla per la que hi havia d'anar i ara ja no fa soroll, ni quan pedalo de peu, ni quan baixo ni quan pujo.

Conclusió: Quan es monta algo, no sobra cap peça. Totes s'han de posar!!!

Compartir esta página