Hola nens . Per si no us animeu a la dels lladres, aquí teniu un altre opció per el dia següent: http://www.santacristina.net/ajuntament/Esports/inscripcio_pollastre.php Es una cursa popular força técnica amb la particularitat de que donen un premi a tot el que faci una forta pujada sense posar cap peu a terra. Si us animeu, allà ens veurem . Salutacions, César
hola companys, algú surt desde Girona? No conec cap camí, pero cap cap... i no puc sortir... Si algú surt desde Girona capital, doneu-me un toc, que estaré infinitament agraït... (Deixo el meu movil 635 67 07 42) apa, nois....
Bones xavalins!!!! Bé veig que la cosa comença a rodar de nou.... tema pas dels lladres: no hi he anat mai però ens hem mogut per la zona i el lloc és peciós i els desnivells també són peciosos... La del pollastre de platja d'aro pot estar bé encara que no se si estic preparat per afrontar-m'hi. Massa dies sense cardar ni brot. A per cert, ahir vaig fer un Quart-L'escala però tot i semblar molt (54Km) és només una passejada de tres horetes amb un suau desnivell a favor que et possa les coses facils. Roncero estigues a l'aguait que anem fent sortidetes per les Gavarres que es el que tenim més aprop. M'apunto ets teu mobil, i ja quedarem per anar a fer alguna coseta. Salut companys!!!!
Hola a tots. Val, nosaltres anem de "A Pike Bikers" de color vermell, blanc i negre i jo porto un "Camelbak Lobo" de color negre, a veure si ens veiem . Ja em semblava que t'estaves tornant una mica nenaza :burladia: Va! Animat i vine cap a Sta.Cristina, que no t'empenediràs la2 Salutacions, César
EEEEEEiiiiiiiiiiiiii gentusssaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Que s'acaba s'estiu!!!!!!!! Noooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! Benvingut roncero! Ja t'ho ha dit en gavarres boy, el nostre líder espiritual: estigues a l'aguait del fil, que tot (bé, tot no jejej) el que feim ho anunciam per aquí. Quan vulguis venir, ja ho saps! La del pas dels lladres m'agradaria molt i molt fer-la, ja n'havia sentit xerrar! El problema és que encara som a Menorca... De totes maneres, el juliol vam tornar a fer la pujada al puigmal, però amb una baixada E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R i semi-suïcida, o sigui que un dia hi hem de tornar!!! Per cert, avui matí he penjat la segona part de la crònica VOGANT PER SARDENYA Bé, res més, ciao a tutti i fins prest!!!!!!
Tens raó ultimament em noto els mogrons més grosos i em cau el pel de les potes :risa ..... Va a veure si o puc lligar i ens trobem alla. :mrgreen:Campions!!! Roncero que fas demà al matí?? podriem fer alguna coseta per les Gavarres i així de pas ens coneixem... Cal dir que estic fet una caqueta però es farà el que es pugui. Unes imatges de Costa Rica.... Salut a tots companys, ens veiem!!!!!
Va, no et toquis tant els mogrons i passat per Sta.Cristina o et perdràs a "Les Castanyes Voladores" :love . Salutacions, César
hola gent:mrgreen: cuan esteu per girona i a punt per anar en btt, ho digueu, i m apuntare. ok no tardeu:risa
Hola que tal!!!!! Ja se que per la majoria aixo no es gran cosa, pero per mi, ES GRAN COSA!! Fa nomes un any que m'he aficionat a aixo del MTB i avui he fet la ruta mes llarga, en temps i quilometres fins ara. Comencem: - La meva bike es una Santa Cruz Heckler amb cobertes 2.35 i que ara mateix pesa uns 15 Kgs. - I avui he anat amb un colega desde el Wellness ( gimnas que hi ha al parc del migdia ) fins a dalt de St. Miquel, hem vaixat per les mines fins a Celra, hem pujat per la pista forestal fins la casa de les figues i desde aqui, anar fent dresseres fins arribar a dalt del santuari dels Angels. Despres hem anat vaixant tambe per les diferents dresseres, i hem sortit darrera de Can Mascort. Vaixada per caminets i una altre vegada al Wellness. - Total, 4 hores justes i 40 Km. Com ja he dit avans per molts de vosaltres aixo no es res, pero per mi ha sigut molt i estic MOLT ORGULLOS!!!!!!!!! Apa, ja us he deixat la parrafada, espero que no s'hagi fet gaire pesada. Adeuuuuuuuuuuuuuuu....................
Molt bé STRIKE!!! així m'agrada anar fent "fondu". A veure si quedem un dia i fem alguna d'aquestes més llarguetes que t'agradarà. Disculpes Cesar i a tots es pollastres, ahir vaig anar a fer el gamberro per les gavarrilles amb el company Santi i avui és el meu darrer dia de vacances i ............ i per tant com heu pogut comprovar no hi he anat a fer el pollet però ens veiem qualsevol estona d'aquestes. Com sempre bonic reportage el del websavelo JFT. que no decaigui. Ens veiem!!!!!! PD no deixo de donar-li voltes...... les castanyes voladores??????
Hola, jo si qué he anat a fer el pollastre. l'any passat vaig quedar al 41 de la volta llarga, aquest any el 75, d'entrada dius vaja merda, però és que he punxat dues vegades, i continues dient "vaja merda", però el millor de tot és que la darrera punxada ha sigut 2 kmts abans de la pujada del pollastre; i com que anaba descansat ho he probat, i per flipar, he sigut l'únic que l'he fet. Això si, després d'esperar més d'una hora l'entrega de premis, va el tio i diu que ningú ha fet la pujada; i cap allà que vaig jo a reclamar el meu pollo. Al final me l'han donat però si no reclamo cap a casa. Bè la cursa molt dura, i el pitjor de tot el començament, després de menys de 2 kmts comencem a fer corriols, i vinga parades i més parades,total per res (m'agradaria saver aquesta gent que surt devant i a la primera pujada es baixen de la bici en què pensen), després la resta del recorregut bé, però, en comparació, era més dura la de 28 kmts que la de 45. I a l'arribada com cada anys, els que arriben una mica tard, no poden triar ni entrepà ni beguada, però cada any és el mateix. A GB les castanyes voladores, de **** mare. Salut
cuan vulguis, per mi estaria be dissabte que be si va be? ah i per tot el que vulgui tambe si voleu fer una sortideta pels corriols divertits de Sarria esteu convidats, poden ser uns 25km o una mica mes. ja dieu algo.:joystick Edu:rolf
El dissabte jo no puc, arribo a la tarda si va be diumenge de **** mare, sino, no pateixis ja serà un altre cap de setmana