Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Gavarres boy 2

Gavarres boy 2 a ras!!! 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Home demalafe..... tot es soluciona....... ja saps, :malaleche pagant sant pere canta!!

Estaria bé quedar dissabte per fer una de familiar. Que us sembla a les 9h al carrilet de Quart. i així ens retobem :corazon i ens coneixem :mrgreen:

Apa fins ara!!!

2. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ei GB!!!

Dissabte en principi comptau amb mi!

XS, açò et passa per fer el ràcano i comprar bicis de plàstic d'aquestes... o potser torna a ser la patilla??? :rolf

De totes maneres, no és gens estrany que se t'espatlli amb la canya que li fots, home!!!

3. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Si fem alguna cosa suau jo m'apunto pero el diumenge vull anar a Snt Martí i he de recuperar una mica.
    Espero poder venir pq tambè tinc la bici xunga i la volia portar el dissabte, si puc hi anirè demà o divendres

4. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0

Si fem alguna cosa suau jo també m'apunto però el diumenge vull anar a Sant Martí i necessito recuperar.
    A més també tinc la bici xunga i volia aprofitar el dissabte per portar-la a arreglar però ja ho farè demà, espero

5. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    M'he menjat un cotxe, però la patilla curiosament està bé. De totes maneres preferiria haver doblat la patilla que no la forquilla. :malaleche

Pels que la operación bikini us ha passat de llarg i teniu remordiments quan us mireu la tita, quedant-vos amagada per la panxa parcial o completament, he vist que hi ha...

UNA PEDALADA DE UNS QUANTS QUILÒMETRES I FORÇA DESNIVELL ACUMULAT (haureu d'entrar per saber el número exacte). L'enllaç és
    http://www.artec.cat/BTT_html/recorregut_btt.html

També per aquells que tenien ganes de fer els 100 de sant hilari...

6. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Jm serà suau.....familiar...... no? :-D
    XS això dels 110:4000+ ja t'ho dire quan arribem a Planoles pq xavalin fot molta por :???: .... per cert com evoluciones de les teves ferides de guerra?

ISAAAAAAAAALC11 on et fots???!!! i tu LLUIIIIIIIIIIISPM on t'amagues???!!!:sofa

unes fotinyus colomenques....
    Argimon
    stperecercada 007.jpg
    Una font al camí sempre va bé,... com es deia santi?
    stperecercada 010.jpg
    en santi
    stperecercada 003.jpg
    st pere de cercada
    stperecercada 012.jpg
    st pere altre cop
    stperecercada 014.jpg

Ens veiem!!

7. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Hei, hei

Estic quasi bé. Soc més dur que la meva bici.

Al final, Josep, només t'he agafat l'adaptador del freno (postmount) de la teva bici. GRÀCIES. He muntat la forquilla que tenia abans (ara és rígida total. Allò esta molt anquilosat i fet pols). M'he pasat una bona hora centrant la roda i ha quedat com ha quedat, he readreçat el disc de davant com he pogut perquè estava molt tort, he canviat el plat gros perquè estava més tort que el disc i he muntat el manillar.

Ara, tinc bici, però la forquilla vella està més malament que mai. Espero la forquilla que ja esta demanada. Llavors tindré una bici com la que tenia abans, amb forquilla suspensió.

8. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Si senyor l'amo del reciclatge.... :alabando

Bé demà supos que algú es presentarà no??? a les 9h al carrilet de Quart com haviem quedat, jo hi serè.
    El que no tinc tant clar :eh? és la marxa del diumenge a St Martí vell, segons m'ha dit un ocellet és una marxa de la copa gironina o alguna cosa semblant i es d'uns 20 i pico km, vaig a veure si trobo més info i em clarifico i dic el què.

Ens veiem quitxalla!!!!

9. sargantana77

sargantana77 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ya me gustaría....

Lo propondré a mis colegas.Lo que pasa es que está un pelín lejos.

Salut!

10. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo si que vindre demà, ja tinc la bici arreglada.
    La crusa de Sant Martí es la primera de la copa gironina, d'un total de 10.
    Hi haurà els professionals, però que passa? nosaltres al nostre ritme, no?
    Hi ha algun crack que ja ha penjat el track al wiki
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=191845

Ens veiem demà

11. tagama22

tagama22 Señor de nada

Me Gusta recibidos:
    1
    La cursa per alguns i ruta per altres de SAnt Marti es de 30 km la llarga i 20 la curta, a mes hi ha un recorregut per peques de 3 km. La sortida pels peques es a les 9 i per tots els altres a les 10h. La separacio de les dues rutes es a Can Valldemia i ens tornem a ajuntar a la baixada de l'antic cami de pujada als angels.
    Els de la llarga pujaran fins Els Angels.
    El desnivell es d'uns 780 per la curta i 1000 per la llarga.
    Tota la ruta passa per pista i corriols de la zona, dels quals suposo que els vostre company XS de Bordils ja us els ha portat a fer alguna vegada, en cas contrari comenceu a tirar-li de les orelles per que aixo es el seu territori i no es poden deixar de fer.
    No haureu de posar peu en lloc escepte si feu la llarga aneu en compte a la 3 pujada, despres de deixar Can Valldemia.
    A tots els que vingueu espero que us agradi ja que hem hagut de pencar per netejar alguns camins molt amagats.
    Salut i força per dema, un company de Bordils i organitzador del circuit.

12. tagama22

tagama22 Señor de nada

Me Gusta recibidos:
    1
    Ah per cert el que ha penjat el track del wiki es perd els ultims km ja que no es el seu recorregut exacte. Reserveu forces.

13. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Ja he fet la cursa de Sant Martí.
    A part del kaos per fer les inscripcions (que no sé si s'ha de culpar l'organització o a la federació), que ha fet que tot és retarders; i d'alguna senyalització una mica duptosa al principi del recorregut, el circuit ha sigut molt bó. Pujades fortes i llargues i baixades divertides, i el millor de tot és que no s'havia de baixar enlloc de la bici, i ho dic jo que baixo fatal.
    Cap el kmt 20 ja tenia ganes d'acabar pq ahir vèrem fer una sortida amb en GB que a mi em va acabar sortint per 62 kmts. Però val a dir, que va estar molt bé, i vaig conexir el pic més alt de Quart (segons algú de Quart), el Montigalà.

Salut

14. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Tu montigalà (JM) que jo també hi vaig ser-hi a Sant Marti i no et vaig pas veure, vols dir que no dius mentides... juah!!. Si, és veritat amb tant de caos no vaig trobar-te, i això que et buscava..... vaig sortir del redera i vaig anar escalant alguna posició però no moltes, en total 2h i uns 20 minuts per fer uns 28Km i uns 1000m de desnivell.
    XS tu hi vas anar???? jo vaig anar amb en Santi i un seu company però els vaig perdre a les primeres rampes..... i encara els busco...juah!!!

Vinga va ens veiem!!!

PD alguna proposta pel cap de setamana aquest llarg????

15. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    jo i la meva bici estem deprimits. Fins que no arribi la forquilla, res d'aventures.

Amb la forquilla reciclada només m'atreveixo a fer pistes planeres i carretera. A més que tinc encara una mica de cotxe-psicosis.

Aquest pont jo treballo divendres, dijous tinc una mudança i dissabte i diumenge compromisos socials varis, pero suposo que almenys trobaré un foradet un moment o altre.

16. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Serà marikita el tio,
    Em cansa el dissabte per guanyar-me el diumenge, i anant d'amagat...
    Jo vaig fer 1 h. 44', després de sortir molt malament, però no va estar malament.

Jo aquest diumenge tornarè a fer el mateix recorregut amb un company de sortides, qui vulgui es pot apuntar.
    I demà sortirem a les 8 del matí, i anirem fent quilometres fins que ens cansem, espero que cap a les 4 de la tarda. Algun interessat?

A Sant Martí vaig veure una bici amb el mateix quadre que la d'en Xsala, però no devia ser la seva.

Salut

17. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Quina tela!!!!
    Dema hi ha l'open natura a besalu, algú hi va???
    Aquest divendres pot ser que fem una capdecreusenca amb gent de santa coloma i vilobi quan ho tingui més lligat dic alguna cosa si algú s'apunta que ho digui.

XS cagon la ........ posa-hi la reba collons i fes que no li pasarà pas res home.

A tots els desapareguts: no us amagueu, que ja sou grandets i no ens mengem pas a ningú.

Va, ens veiem pels camins i corriols de la terra!!!!

Visca CATALUNYA!!!!!!

............. error, demà poc hi ha res a besalu. l'open és el 26 d'octubre sorry

18. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    GB avui a Besalú hi havia la desfranada, molt millor que l'ON.
    Jo havia de fer una sortida de +de 100 pels voltants de Girona. Erem 4, hi han anat caiguent un darrera l'altre fins que hem quedat només 2, i al final quan portavem 60 kmts i uns 1500 mts de desnivell m'ha fet tornar cap a casa. Total, que avui no he triat bé els companys de sortida.
    El final 65 kmts en 5 hores, un altre dia serà.

Pel diumenge repetició del circuit de la gironina de Sant Martí, però sortint desde Girona.
    Algú s'apunta?

Salut

19. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo no crec que pugui fer res ni dissabte ni diumenge. Si pugues fer algo i a més coincidir amb algú, llavors Josep, et faré cas i posaré la reba, i ja trucaria.

Al final, estic esperant una Marzocchi Corsa LT 100 2008. Però al pas que vaig encara trigara alguns dies. Espero la setmana que ve gaudir de bici com deu mana. Llavors, pujadeta al puigmal i on faci falta.

20. Gavarres boy 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei!!! Xavalins!!!
    Com veig que la cosa està una mica freda i ultimament no us acabeu de decidir al final no em queda més opció que fer-vos :rocker les banyes!!

Ahir la capdecrusenca banyuda!!!

capdecreus 005b.jpg capdecreus 007b.jpg

capdecreus 012b.jpg capdecreus 014b.jpg

capdecreus 015b.jpg capdecreus 017b.jpg

capdecreus 020b.jpg capdecreus 026b.jpg

capdecreus 028b.jpg capdecreus 029b.jpg

Va, a veure si ens posem d'acord i fem alguna coseta encara que sigui familiar.

Ens veiem!!! :eek:la2

PD quin camalic estic fet, al final l'ocellet tenia raó, hi havia la desenfrenada.....ooooooohhhhhhhhh

Compartir esta página