Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    com collons poseu les fotos???

2. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Ei parejU!

Estic content de veure que seguiu amb vida! Xsala, he llegit el comentari que m¡has deixat al wikiloc... llàstima que no tinguessiu vistes a la baixada, ja que un dels seus forts són precisament les vistes espaterrants!!!

Pel que fa al track, ja et vaig advertir que el corriol s'agafava JUST ABANS d'arribar al pàrking... ho vaig advertir precisament perquè a jo em va passar el mateix...

I les fotos... em pensava que després de dos anys de voltar pel forro ja ho hauries après! La manera més fàcil és posar-ho com a arxiu adjunt... has de clicar en aquell clip que tens al costat de la cara-emoticono... se t'obra una finestreta i hi puges les fotos que vulguis seguint les instruccions...

Per cert, vau fer el darrer tros de la davallada per asfalt o per allà on indicava el track? Si és això segon, què tal estava??? És que noltros quan hi vam anar ens vam despistar i vam davallar per asfalt...

3. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    He provat com dius lo de les fotos aquest matí i no ha funcionat. Crec que altres vegades he pogut. Igual m'he deixat algo. Demà ho torno a provar.

Quan vegis les fotos, compendràs que amb la boira que hi havia, el pàrquing no el vam veure fins que el teniem a un metre

Sí, vam fer la baixada final. Està bé. És un corriol que baixa molt recte i picadet cap a baix.

A veure si espaviles i et tornem a veure sobre la bici.

4. ictus1968

ictus1968 Edu

Me Gusta recibidos:
    2
    molt be campions!!!!!!
    vinga les fotos!!!!!:saltarin
    jo la vaig fer al 2005
    si voleu podeu veure fotos, clikeu aon posa puigmal, la pagina es d' un company de btt.
    http://darcabal.com/

Última edición: 22 Sep 2008
  5. Gavarres boy 2

Gavarres boy 2 a ras!!! 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei xavalins!!!!
    Aquest cap de setmana he estat una mica "viciosillu" espero que algu em deixi ni que sigui el sofa el dia que la wifa em foti fora :crybaby
    Bé, dissabte al vespre em van liar a última hora, per fer el que es suposava que havia de ser una sortideta tranqui per les Gavarres. Al final cassà, els metges, puig d'arques, llagostera, cassà uns 40 Km amb relax i ambientillu!!
    Diumenge..........:rocker puigmal returns...... i returns com deu mana, una volta impressionant encara que crec que hi ha massa pujada :meparto

Va a veure si ens animem tots plegats una miqueta!! unes fotinyus (les bones les va fer l'XS, una estona d'aquesta ja s'en sortirà :rolf)

cassapuimal 005b.jpg
    pujant cap el puig d'arque
    cassapuimal 010b.jpg
    els quatre cobardes

cassapuimal 016b.jpg
    arribant a planoles.... amb aquest noi ja es sap!!
    cassapuigmal1b.jpg
    estriptis en plena pujada.....

PD Joan que et pas que ja no vogues?? :meparto / :llora
    PD2 voleu fer alguna coseta dissabte? ho dic ara, així ens ho pensem amb més temps......:laserkill

Última edición: 22 Sep 2008
  6. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Tranqui GB, que mala herba no mor mai! :mrgreen:

Jo diumenge vaig fer sortideta molt tranqui amb gent de BttGirona... I com es nota la manca d'entrenament! Vaig veure ben clar que vaig fer bé de no venir al puigmal, m'hauria mort!

Esper que a poc a poc pugui tornar a agafar un poc de rodatge,... el problema és que el cap de setmana que ve, per exemple, seré per vic fent el viciós en una festa de cap de setmana sencer... o sigui que malament anam! :-?

Venga xsala, volem aquestes fotos!!!

7. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Bé, a veure si ara les puja. Em penso que m'havia deixat el botó "Adjuntar". Es que...

En Josep amb gana.

En Josep de lluny.

En Josep de més a prop, (i jo)

En Josep pixant des del puigmal: Si a baix hi havia núvols i en algun indret plovia... bé, igual no era pluja.

Baixant, per dins els núbols.

Adjuntos:

8. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Algunes més.

La qualitat, com ja sabeu, sóc una mica cutre i les tiro amb el mòbil.

Suposo que Joan, ara entens perquè vam arribar al pàrquing, no? Es que no es veia res!! Sort d'es gepêësê, que si no...

Vas anar a fer carrilet??

Per cert, Josep, a la que estem els 2, fas una cara de vellet cuarentón... suposo que deu ser el cansanci de després de la pujada :risa

Adjuntos:

9. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ah, i no vam trobar el bichejo aquell que estava tan prim. Vosaltres el vau veure? Se l'han emportat? ha resucitat?

Vam veure un altre que li ha agafat el relleu, pero no ens vam parar per la foto.

Per cert, Josep, encara tinc els dits marcats de les prunes. La pròxima vegada portaré escuradents per punxar-les.

10. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Llàstima de la "boira" (en aquest cas, què es considera que és, boira o núvol?), perquè la impressió de pedalar amb aquell abisme al teu costat és d'autèntic vertígen!

Jo ja he dit que estic fluixet.. així que, per anar agafant rodatge... què vos sembla si anem aquí?

TERRITORI HERMIDA

:rocker

11. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Cert, ens vam perdre les vistes. Pero pedalar amb aquesta boira li donava un toque de misteri molt guapo a la ruta. Sobretot quan anaves baixant i de sobte et trobaves envoltat de vaques per tot arreu: Sort que no eren els toros de camprodon!

Lo de l'Hermida, no és una mica carillo?

Per aquest preu i 2 euros més tens http://www.artec.cat/BTT_html/index_btt.html

A més, aquesta cau bastant lluny.

12. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola nois,

Molt wapes les fotos, la meva sortida de diumenge no va ser tant espectacular.
    Cursa de la gironina a Salt, amb un circuit molt divertit els primers 20 kmts i una mica forçat els últims 10. Tot molt trencacames.
    La gent va a tota *****, els 100 primers entren en 20-25 minuts, tot i que porto dos curses força dolentes m'ho he passat molt bé, hi ha molt bon ambient de competició.
    El diumenge que ve Sant Gregori, amb dues bones pujades, la primera, obligada a Sant Grau. Aixó és un no parar.
    L'altre cap de setmana hi ha una popular a Sant Martí de Llémena.
    Demà a la tarda, cap a les 5 sortiré de Sant Gregori i farè un parell de pujades a Sant Grau. Algun voluntari?

13. tripimon

tripimon Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hi ha algu de caldes de malavella?

14. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Tu vas molt fort tio!!! :laserkill

Em sembla que aquest diumenge és el dia europeu de les vies verdes o algo així... aprofitaré per fer un homenatge al carrilet :mrgreen:

15. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Per cert, si dia 5 d'octubre no es va al territori hermida, potser seria un bon dia per fer una trobada dels que escrivim normalment per aquí... Com ho veieu???

Una possible ruta és la dels 3 cims (Rocacorba, Sant Roc i Sant Grau), o bé alguna altra de més curteta per fer només de matí.

Una altra que HEM DE REPETIR i que podríem fer dia 5 és la TRAMUNBIKE. Al juliol la vaig tornar a fer, però sortint del pàrquing del volcà de santa margarida, atravessant la fageda i llavors enfilant la pujada de la tramun cap a xenacs... El recorregut és realment increïble, una autèntica muntanya russa de btt!!! Això sí, aquesta és MOLT MÉS TÈCNICA... si la fas sobre la bici disfrutes com un nen petit, però si l'has de fer a peu pot ser un autèntic suplici...

16. jmGirona

jmGirona Tardon

Me Gusta recibidos:
    0
    El dia 5 hi ha una popular a Sant martí de Llémena, però si s'organitza alguna cosa m'apunto. Jo prefereixo una cosa menys técnica que la Tramun, però el que es decideixi m'està bé.

17. Gavarres boy 2

Gavarres boy 2 a ras!!! 2

Me Gusta recibidos:
    0
    Ei!, bones!!!!

XS molt guapes les fotos; és veritat que en algunes semblo un avi :crybaby
    (n'hi ha alguna per posar-hi marc :risa )

El rollo Hermida em sembla un rollo, entre d'altres coses, i la locura del Artec és per homes pero com hi ha control al puigsacalm si no hi arribo a temps .... cap problem :mrgreen: (tema xungo les inscripcions)

El dia 5, si es fa alguna coseta de les que diu en JFT o qualsevol cosa m'apunto com a minim farè "bultu" i a més ja toca no??? pq ultimament fem unes KDDS de dos persones acullonants :malaleche

Vinga, ens veiem!!!!

PD -Xevi!,....... Xevi!!... -ei!...................................-Josep!......-iep!

:burladia:

Última edición: 24 Sep 2008
  18. Coke_tgn

Coke_tgn Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Iep!

Yo el 5 si tengo la bici por aqui, no se si será ya la nueva o la vieja, me apunto.

Sino, a seguir corriendo para mantener la forma. Corriendo hay mas chavalitas!

19. ictus1968

ictus1968 Edu

Me Gusta recibidos:
    2
    molt guapes les fotos,si senyor un 10 pels companys:saltarin

20. ictus1968

ictus1968 Edu

Me Gusta recibidos:
    2
    hola jm
    tu com sempre no et perds ni una, el diumengue hem fa gracia fer la de st gregori, que tal es_
    si la faig hens veruem, i si algu mes s' anima :eek:la2
    va vinga
    pel que fa al dia dia 5 estic fora ***** mai podem coincidir, i tinc ganes de sortir amb tots vosaltres.

Última edición: 24 Sep 2008

Compartir esta página