Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

1. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Pos si us sembla tornem a quedar el dissabte a les 8.15 al carrilet de quart i si de cas muntem la ruta allà mateix en un moment.
    bufff estic molt poc inspirat avui, així que millor ho deixo fins demà, ciao !

2. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Bé, i què us sembla si quedem una mica més tard? És que potser dv a la nit, ja se sap... :chinchin

A no ser que algú necessiti quedar d'hora...

3. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    Per anar obrint boca i fer una proba a veure si ser pujar fotos us deixo el cuadro que portaré el dissabte encara que el meu és platejat i no daurat, apa, a veure si surt be.

Joan, per mi cap problema quedar una mica mes tard pero com a molt tard posem-hi les 9, que sino despres quedarem escaldats.

Adjuntos:

4. Gavarres boy

Gavarres boy A RAS Member

Me Gusta recibidos:
    0
    Va, no us talleu digueu una hora, vinga va! Que si puc, que quasi que si, no faltaré.:)
    COLLONS QUE PASSA!!! AMB LA GENT!!!! NO ET TALLIS I DIGUES!!! que no estem pas tant forts!!! com deia l'Isalc "ESTEM OBERTS A TOTHOM..." qui vulgui pedalar i pasar-s'ho "bé" ,ja ho sap.:mrgreen:

5. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    jejeje, la ira del gavarres boy,
    va digue'm les 8:45 al carrilet de Quart, hora confirmada, que encara farà fresqueta i en Joan guanya mitja hora de son.
    La ruta la decidim allà mateix, votació popular llestos.

Queda tothom convidat !

6. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Dissabte he d'anar a BCN pero no se la hora. Si es per la tarda, al matí vindre a estrenar la meva forquilla (espero ja provar-la divendres) --> Llavors, prepareu-vos a la baixada :pistolas

I diumenge, sí, tramunbikada a tot gas.

7. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1

Merci per la consideració, jejej M'anirà bé perquè com em temia dv a la nit m'han enredat per anar a un concertet... i ja se sap, del concert mai no es va directament al llit... :rocker

A veure si puc fer algun invent per fixar-me la càmara al casc i aprofitem per rodar la 2a part de "pedalant per les gavarres"! :mrgreen:

8. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    dissabte no em puc apuntar.

9. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Fins diumenge idò. :eek:la2

10. escartín

escartín Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ep nanus.

Ahir vaig anar a probar el meu turmell. Em fot mal per còrrer però amb bici sembla que no hi ha cap problema. Així QUE ENS VEIEM DISSABTE !!

Per cert isalc, es molt guapa la bici... bona adquisició.

apa.

joanft, vine prepara't per informar-nos de la tramunbike aquesta...

11. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    Dissabte em sembla tot ok.:mrgreen: Diumenge em toca anar a peu, no hi ha volta enrera, haig de fer de "sherpa" rollo domingueix amb 5 o 6 parelles bufff!!! espero no anar a velocitat cargol...:twisted:

Isalc esta bé el quadre nou, esta......força bé!!! :meparto :meparto :meparto :meparto :meparto :meparto

Ens veiem pels corriols i trialeres de la terra!!!! recordeu!

12. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Molt bona la teva foto escartín!!!!!!!!

Tema tramunbike... la tramubike pròpiament és una pedalada-cursa que es fa cada any (aquest any han fet la IXa edició, el 3 de juny), i que organitza el club ciclista de fornells. En xsala i jo hi vam anar, i com que la cosa ens va agradar vam decidir que un dia l'haviem de repetir, a poder ser abans que els corriolets tornin a embardissar-se...

La ruta va de sta. pau a girona, passant per la serra de finestres, les serres, sant grau... Transcorre majoritàriament per corriolets molt xulos, alguns d'ells força tècnics (tant de pujada com de baixada). La ruta és durilla pels seus 50 kms., el desnivell acumulat d'uns 1400m. i pel fet de ser bastant tècnica. Això sí, no hi ha dubte que és una de les millors que he fet mai, val moooolt la pena!!!

No sé què més explicar-te.... ¿?¿?

13. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Llàstima que te perdis la de diumenge.... però bueno, com bé saps els corriols i trialeres de la terra són allà esperant-nos perquè els tornem a fer... bé, això fins que s'embardissen! :comor3

14. Isalc11

Isalc11 Miembro

Me Gusta recibidos:
    24
    bueno, bueno...

aquest matí m'ha arribat la forquilla nova i com no he pogut esperar :saltarin l'he anat a buscar i la muntaré aquest vespre.
    El que me l'ha venut s'ha enrollat molt perque en el paquet havia posat que era un regal i que el seu valor era de 100 $, amb lo qual no l'han parat a l'aduana. Visca San Ebay !!!

O sigui nois que faré estrena total el dissabte.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Doncs parlant de que s'embardissen, podríem portar un podall per la tramun-reloaded, ja que amb la primavera segur que trobem alguna que altre bardissa. Al dilluns, collons, vaig haver de fer de jardiner del bosc i al final vaig haver de donar la volta. A l'hivern no passen aquestes coses.

16. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Bueno veig que els gavarrencs estem d'estrena forquillera!! Bé, almenys en xsala i n'isalc...

Us passo la foto de la forquilla que s'ha agenciat en xsala. La foto me l'ha enviada ell mateix, o sigui que deu ser verídica:

Adjuntos:

17. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Açò del podall no és mala idea... sols que l'hauríem de dur ben recobert per no fer-nos mal...

18. xsala

xsala Auto-Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Jo en tinc un, pero pesa bastant. És de ferro 100% i té uns quants anys.

De totes maneres igual tinc algun altre de mànec curt...

19. joanft

joanft clots-i-bonys

Me Gusta recibidos:
    1
    Sinó jo puc dur la meva catana... rollo kill bill.

No hi haurà esbarzer que se'm resisteixi!

:sableluz :nunchakus

20. Gavarres boy

Me Gusta recibidos:
    0
    si voleu paseu per aquí i us deixo el meu "machete rollo aventuras en la selva"!!:sableluz
    Sabeu, el més xungo de tot és que cada vegada queden menys corriols , hi ha llocs que l'hivern encara ho deixa pitjor (la neu de fa dos hiverns va fer caure tantes branques i arbres que encara n'hi ha que no es poden fer).:crybaby

Bé doncs, ens veiem dissabte! :mrgreen: Xsala com no ens veurem que vagi bé l'estrena de la nova forquilla (Jua!jua!!jua!!!), espero que no hagueu de rostollar massa en aquesta edició vip de la tramunbike!!!!:cuñao

Compartir esta página